Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt mondják a 650-es jobb finomabban jár.
Bár nekem az gyenge lett volna.Az ezres 3000 alatt nem érzi jól magát,rángat (általában) van rá megoldás de nem olcsó.
Mindenesetre én megcsináltattam(csináltatom)
Power commander+fokozatkijelzö ami környezetvédelmi kiiktató is egyben+hangolás=rángatás nincs +lóerők+nyomaték
Mire készüljek?
A 650-es is ugyanilyen lehet?
Biztos láttad hogy nekem is volt sor4-em ,nem is egy.
Valahogy azok máshogy rezonálnak,nem mondom hogy a v2 nem ráz,de van egy fordulat tartomány ahol kisimul kb 4500-tol.
De készülj fel van 1-2 érdekes dolog az 1000DL-ben.
Köszi!
Beszéltem egy sráccal ő azért adta el mert 7,5 l-t fogyasztott neki. Amit most nézegetek azt mondja 6 l körül van.
A Kawámnak elég 4,5-5 l.
Azt hadd kérdezzem meg, hogy rezonanciát tapasztaltok ezen a típuson?
A Kawám 6-9000 fordulat közt olyant rezonál, hogy még az ülésen keresztül is lehet érezni. A fórumban azt mondják ez teljesen normális mert az összes ilyen. Meg kell szokni!
köszi előre is
Megmondom őszintén pontosan nem tudom,mivel nem nagyon nézem.
De beszélnek 5,5l-töl 8L-ig.Én azt mondom 2 között van az igazság.
Bár ez elég csukló függő.
Akkor ezt nem jól tudtam!
Mennyi a fogyasztása ezeknek a motoroknak?
köszi
Még csak annyi hogy az enyém 2005.os
A haveromé 2002-es és injektoros az is.
A DL-ből nem volt karbis mindegyik befecskendezős
Dehogy él:-(((

Így sose lesz ilyen motorom:-((
Tudsz abban segíteni, hogy egy injektoros változatnak mennyit szabadna fogyasztania? Én úgy tudtam 2006 után csináltak injektoros változatot de amit nézegetek az 2005-ös és állítólag injektoros bár még nem néztem meg. Talán hv-n.
Mit érdemes ezeken megnézni tüzetesebben?
köszi
Árpi
Na végre hogy él ez a topik is!
Sziasztok!
Keresnék egy DL 1000-t jó állapotban, kevés km-rel, sérülésmentesen kb 2005-2007 évjárat. Jó lenne ha egy Kawasaki Z 750 S (2006 évjárat) beszámítás megoldható lenne!
köszi előre is a segítséget!

mail: arpad_kriszt@bat.com

üdv
Árpi
Sziasztok!
Keresnék egy DL 1000-t jó állapotban, kevés km-rel, sérülésmentesen kb 2005-2007 évjárat. Jó lenne ha egy Kawasaki Z 750 S (2006 évjárat) beszámítás megoldható lenne!
köszi előre is a segítséget
üdv
Árpi
már felkerültek a conti trailattackok eddig egy 1500 at tettem bele mióta fennvan még nemvolt gond. esőben nem volt még alkalmam tesztelni. Egy hiányossága tuti hogy van: mégpedig nincs rajta jelölve a súlypont ami megnehezíti a centírozást illetve elnyújtja időben.
nem a 2 es anakee volt fenn de gondom nem volt vele csak a legvégén csúszott meg néha de akkor már tükör volt és nem volt túl meleg se odakinn
Metzeller Tourance jó választás Stromra ,szerintem.
Sziasztok! Nemrég vettem egy Dl 650-t annak rendje és módja szerint megtörtént az olaj, olajszürő, gyertya, légszűrő cseréje. Az alapjárat 800 - 1600 f/perc között váltakozik és néha gázadásnál is visszafullad. Ezt csinálta a szervíz előtt is de a szerelő szerint a légszűrő ill. a gyertyák cseréje után jó lesz! Nem lett jó. Suzuki márkaszervízben voltam mellesleg. Ja és szinkronellenőrzés is megvolt! Könyörgöm segítsetek!
Sziasztok!
Szeretnék eladásra felkínálni KAPPA újszerű oldaldobozokat tartóval DL650-hez.Irányár:70000 Ft.
Helló mindenki!

Haveromnak kicsit össze tört a 650-es stromja, és kéne hozzá egy két cucc: Fékpedál, telószár szimeringek, és mostmár esedékes lenne egy vezérműlánc csere is. nagyon kéne a segitség, mert nagyon szeretne mostmár menni! Válaszokat előre is köszönöm!
Sziasztok tud valaki infót hogy hol tudnék a Suzuki-hoz olcsón dugót meg főtengely csapágyat venni?
Sziasztok!
Nekem is anakee van fent. Nagyon jó volt kb: 6000km-ig. Úgy tapadt mint a rágó, de elértem a bűvös 6000-t, a futófelület tökéletesen mély még, de életveszély vele menni. Olyan helyeken csúsztam meg vele, ami nagyon meglepett. Nagyon lassú, enyhe kanyarokban is csúszott a hátulja.
adorjanl!

Ha még esedékes a dolog(mivel én is tavaly augusztusban vettem)tudok néhány tippet adni:

Gyakorlatilag az első benyomás a motorról megközelíti a valóságot.Fontos hogy a motoron még ha karcos is GYÁRI FESTÉS LEGYEN.Ennek megállapítása nem igényel nagy szakértelmet.Igazából az értéknek nem sok köze van hozzá de eladásnál buktató tényező is lehet.
Amit én még megnéztem az a kormány,idom párhuzamos vagy merőleges futása.Ha nem egyformák a rések lehet kötözködni.
A motornál a hangokra figyelj Ez a blokk semmilyen korcogó, kopogó hangot nem adat se alapjáraton se fordulaton.Ha a kuplung behúzása után az esetleges hangok elhallgatnak max a kuplung kicsit kopott(nekem nagyon az volt).
Ha pedig úgy érzed hogy egyben van a gép és felmerült a megvétel lehetősége,próbakört mindenképp menj vele(persze ha megvan a kellő rutinod).
Nekem is "mislájn" volt fönt és van is fönt.Motoroztam vele hidegben:nem volt semmi gondom.Motoroztam vele esőben Egregy-Zobák szakaszon nagyon jól vizsgázott.Nyáron pedig hamar fölmelegszik és korcogtathatod a a lábtartót.

Egyébként Neked új anakee volt már fönt,mert a régi évjáratú gumi csoda szar tud lenni?!
Sziasztok!
Ha van valakinek elfekvőben 2002-2003-as DL 1000 elfekvőben, ami jó állapotú, vevő lennék rá. Hátha tudtok valamit, a használtpiacon nem sok mindent találtam.
Nem baj, ha külföldi papíros, csak forgalomba helyezhető legyen.
Fényképes ajánlatokat várnék a forissandor@freemail.hu-ra
Szevasztok Stromosok!

lenne egy kérdésem mivel én most cserélem az első papucsszettet a vason érdekelne ki min gurul és mi a véleménye róla. Most anakee-t szedek le róla ami jó volt de teszteknek, összehasonlításoknak utánaolvasva nem jobb annyival mint amennyivel drágább.
Így most gondolkodom Metzeler Touranceban, Conti Trailattackban és scorpion syncben ha esetleg valakinek lenne tapasztalata ezen gumik valamelyikével megköszöném ha megosztaná velem.
Széles utat!
ÜDv!
nemtudom érdekel e még a cascós dolog
nekem volt allianzos. de én csaltam mert törés után kötöttem rá mivel nem jöttek ki megnézni. így megérte miután fizettek fel is mondtam illetve nem fizettem tovább. így megéri ellenkező esetben elég drágának találom sok sok kilométerbe kerül sajnos