smilehun1 !
Nekem abs -es a gépem,nincs vele gond,teszi a dolgát. Viszont ha terepen megyek jó lenne ,ha ki lehetne kapcsolni,de sajnos a suzukin nem lehet.
Véleményeket szeretném kikérni , ABS -es vagy ABS nélküli ? :)
Olvastam 2006 után kerültek bele ebbe a típusba , most tervezek egy ilyen motor vételét , találtam párat ami tetszik :)
Pl van olyan ami 2005 ös meg ami 2007 , a kérdés a következő nagy különbség van az évjáratok közt? tudom fejlődik a technika de kb mire lehet itt gondolni?
Ismerős körben van bőven 100.000km blokk bontatlanul.
Vstrom fórumon ha jól tudom van már 200.000km blokkal is!
Úgyhogy a km-től nem kell félni ezek nem sportmotorok nem pörgetik agyon az emberek. Általában nyugis túrázó gépnek használják.
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne ennek a mocinal mi szamit mar sok kilometernek? Kinek milyen tapasztalatai vannak a blokkal kapcsolatba ?
Elor is koszi a hozzászólásokat!
Pontosan nem tudom, mert ennyivel nagyon ritkán járok - plusz nekem egy foggal nagyobb kerék van elől -, de 6 ezer felett kell legyen. 5 ezernél 110, ez biztos.
Jó döntés!
Amit (szerintem) nézz:
- minél több extra (hátsó és oldaldobozok, állítható plexi, bukóvas, zselés ülés, ködlámpa, szivargyújtó vagy usb aljzat, ülésfűtés, markolatfűtés, kézvédő, kartervédő!.., stb). ezek ha megvannak sok ktg-től kíméled meg magad!
- kopó alkatrészek állapota (gumi, lánc és lánckerekek, féktárcsák és fékbetétek, telószimeringek...stb)
- bukás/sérülés nyomai: nem egyformán kopott a moci általános állapotához képest túl újszerű tárcsák, lábtartók, kuplung/fék karok, fényezés, matricák... stb.
- ha járó, vagy meleg/langyos blokkal vár az gyanús, kérd hogy veled melegítse be a próbaútra ha mész megnézni. Halgasd a blokkot nem-e csörög...stb
Ha a próbaút is O.K. és nem szitál be elengedett kézzel sem, akkor gyorsan fizesd ki a felére alkudott eredeti árat és hozd el!
Mondjuk ha nem a küllem miatt, hanem a motor valós képességei miatt szeretne nagyenduróval járni, akkor jobban jár ha beiktat köztes lépcsőnek valami egyhengeres könnyebb endurót, és lehúz vele legalább néhány ezer kilométert burkolatlan utakon.
Most így utólag én például nagyon sajnálom, hogy csak idén léptem meg a terepmotorozást, mert szerintem az alatt a majdnem 3000 kilométer alatt (ami amúgy lófasz) amit most a nyáron mindenféle földúton motoroztam, többet fejlődtem járműkezelés tekintetében, mint az ezt megelőző 3-4 évben... és ezt az utcán, a Divivel motorozva is érzem.
23 voltam amikor a Divit vettem, a GS után, ez lett a második motorom, és nem vagyok egy magas valaki, sőt. Nem volt gondom vele, pedig ez is kb 260 kg.. és akkor még nem visz egy árva csomagot sem. Egy előnyöm volt, hogy 65 ezret motoroztam már előtte a GS-sel. 10-20 ezer kilométernyi rutinnal lehet nehezebb lett volna az átállás, így csak 1000-1500 kilométer volt az összeszokás.
A motostyling hu a Mo-i forgalmazó!
Ki tud olyan helyet ahol lehet venni plexi magasítót? arra a kis plexi toldásra gondolok :)
Válazsotokat előre is köszi!
Ki Hajdú-Biharból V-Stromos?
Dl650 középsztender eladó minden alkatrészével!
Érd: 20/2614429
Nekem abs -es a gépem,nincs vele gond,teszi a dolgát. Viszont ha terepen megyek jó lenne ,ha ki lehetne kapcsolni,de sajnos a suzukin nem lehet.
Véleményeket szeretném kikérni , ABS -es vagy ABS nélküli ? :)
Olvastam 2006 után kerültek bele ebbe a típusba , most tervezek egy ilyen motor vételét , találtam párat ami tetszik :)
Pl van olyan ami 2005 ös meg ami 2007 , a kérdés a következő nagy különbség van az évjáratok közt? tudom fejlődik a technika de kb mire lehet itt gondolni?
Segítséget szeretnék kérni,hogy DL 1000 motoron mennyi kilométer után kell vezérlést cserélni?
Ismerős körben van bőven 100.000km blokk bontatlanul.
Vstrom fórumon ha jól tudom van már 200.000km blokkal is!
Úgyhogy a km-től nem kell félni ezek nem sportmotorok nem pörgetik agyon az emberek. Általában nyugis túrázó gépnek használják.
Olyan kérdésem lenne ennek a mocinal mi szamit mar sok kilometernek? Kinek milyen tapasztalatai vannak a blokkal kapcsolatba ?
Elor is koszi a hozzászólásokat!
130 -as tempónál mennyit pörög a moci ?
Rendes tőled így segítesz! Ám te merre laksz?
Nem avgy véletlen Pest közelébe? össze futhatnánk eszmét cserélni :)
Amit (szerintem) nézz:
- minél több extra (hátsó és oldaldobozok, állítható plexi, bukóvas, zselés ülés, ködlámpa, szivargyújtó vagy usb aljzat, ülésfűtés, markolatfűtés, kézvédő, kartervédő!.., stb). ezek ha megvannak sok ktg-től kíméled meg magad!
- kopó alkatrészek állapota (gumi, lánc és lánckerekek, féktárcsák és fékbetétek, telószimeringek...stb)
- bukás/sérülés nyomai: nem egyformán kopott a moci általános állapotához képest túl újszerű tárcsák, lábtartók, kuplung/fék karok, fényezés, matricák... stb.
- ha járó, vagy meleg/langyos blokkal vár az gyanús, kérd hogy veled melegítse be a próbaútra ha mész megnézni. Halgasd a blokkot nem-e csörög...stb
Ha a próbaút is O.K. és nem szitál be elengedett kézzel sem, akkor gyorsan fizesd ki a felére alkudott eredeti árat és hozd el!
Suzuki dl 650 2003-2008 között nézek mocikat ,valakinek vmi tippje vételnél mit nézzek meg, mire kell figyelni? Van vmi gyári betegség?
Valaki nem tud olyan helyet ahol kilehet próbálni ilyen típusból 650-est?
Most így utólag én például nagyon sajnálom, hogy csak idén léptem meg a terepmotorozást, mert szerintem az alatt a majdnem 3000 kilométer alatt (ami amúgy lófasz) amit most a nyáron mindenféle földúton motoroztam, többet fejlődtem járműkezelés tekintetében, mint az ezt megelőző 3-4 évben... és ezt az utcán, a Divivel motorozva is érzem.