Sziasztok!
Tudna valaki abban segíteni,hogy 1000-en,hol találom meg a hőmérséklet érzékelőt,nem a ventilátor hőgombára gondolok,hanem ami jelet ad a számító gépnek?
Végül telyessen váratlanul egy alkalmi vételes FZ6N-t vettem.
A tulaj akitől vettem pedig véletlenül szintén egy ezres V-Strom kedvéértvált meg tőle :) Talán majd pár év múlva én is a túraendúrüsok táborát fogom bővíteni, de most még nem.
Fene tudja ha nem volt még suzukid vigyél valakit aki ért hozzá, nem tudom hogy milyen motorjaid voltak eddig de pl én a vstrommal mentem 900 km és eladtam..... Kényelmes volt és kb ennyi..... Futóműve egy lágy valami elől hátul.... Fékei nagyon gyenguszok voltak pedig cserélem a betétet verseny szinterre. Ha tetszik a túra enduró akkor ktm 950 990 vegyél!
Van fék van futómű bírja a terepet is! Ha most vennék túra enduró motort ezek körében nézelődnék......
Ja és ha lassú tempóban kottyanik a kormány pl ha egy kisebb padkara ramesz még ez jutott eszembe....
Én is beleszerettem a vstromba mindenki csak dicsérte de őszintén senki nem mondta el hogy ez egy baromira kompromisszum motor.... Ha már volt erősebb jobb futóműves fékes motorod akkor csalódni fogsz! Ja és az 1000 hajlamos szetrazni néhány csavart is.....
A csattonó hang váltáskor betudható a kuplung hibájának vagy az telyessen független jelenség? Esetleg lehet azt mondani az ezresekre h az átlagtól hangossabb a váltó?
Nagyon szemezgetek egy 2003-as, 1000-es V-Strommal. Ránézésre a motor patent állapotban van, kényelmes is meg minden egyéb. A kérdésem az lenne hogy az átlagos dolgokon kívül mit kellene néznem? Tehát tipsspecifikus dolgokra gondolok, bajokra amik idővel előjönnek ennél a tipusnál.
hogy ki mit használ gumiban az jogos kérdés. Hogy ki mit használ olajban az nem. Arra ott van az user manual vagy service manual. Letöltöd és megnézed.
hello!dl650re váltottam sor4után,kérdésem a következő! michelin anakee 2 van fent lassan cserés,ki mit tud ajanlani?kizárolag aszfalton turára,ami szárazon és esőben is"viszonylag"jó tapadást tud..illetve tartosság sem utolsó szempont:)illetve olajat ki mit használ?10w-40 10w-50 15w-40 15w-50?várom válaszaitokat!
azzal, hogy az akksitól elvitted az áramot, csak azt sikerült megtudni, hogy a ventilátor jó. Azt, hogy a gyári vezetékek jók-e azt nem. Ezért kellene összekötni a két, gombához menő vezetéket. Ha igy is megy a ventilátor akkor a vezetékek is jók.
Ugyanakkor nem gondolom, hogy normális (tehát nem hideg vagy esőmenet) "2 vonásnyit" visszakellene hűlni a motornak menetközben. Ezért én megnézném a termosztátot is.
A hôgomba ki van fingva az biztos.
Ket vezetek volt rajta. A ventilator megy az biztos, mert rakottem az aksira.
Tulhevules volt nem tulhutes.
A tulfolyas meg a tartaly telejenel a tulfolyonal tortent ami ki van vezetve.
Hosszuba nem volt gond. Ha termosztat lett volna hibas akkor hosszuba is gond kellett volna legyen nem? Mentem 300km-es utat is gond nelkul.
Csak ez nem valasz a tulhulesre. Nezd meg a termoszratot is. Ha a hogombanal osszedufod a ket vezeteket akkor megy a ventilator? Hany vezetel vsn a hogpmban? Nem onan kapja a testet?
Tudna valaki abban segíteni,hogy 1000-en,hol találom meg a hőmérséklet érzékelőt,nem a ventilátor hőgombára gondolok,hanem ami jelet ad a számító gépnek?
Egy olyan kerdesem lenne hogy honnan lehetne 2006os dl 1000 hez idomokat szerezni?
Végül telyessen váratlanul egy alkalmi vételes FZ6N-t vettem.
A tulaj akitől vettem pedig véletlenül szintén egy ezres V-Strom kedvéértvált meg tőle :) Talán majd pár év múlva én is a túraendúrüsok táborát fogom bővíteni, de most még nem.
Van fék van futómű bírja a terepet is! Ha most vennék túra enduró motort ezek körében nézelődnék......
Ja és ha lassú tempóban kottyanik a kormány pl ha egy kisebb padkara ramesz még ez jutott eszembe....
Én is beleszerettem a vstromba mindenki csak dicsérte de őszintén senki nem mondta el hogy ez egy baromira kompromisszum motor.... Ha már volt erősebb jobb futóműves fékes motorod akkor csalódni fogsz! Ja és az 1000 hajlamos szetrazni néhány csavart is.....
Kuplung kosár probléma akkor lenni az 1000 nél ha jól tudom.
Keress rá azt hiszem már van rá megoldás nem olcsó.....
Nagyon szemezgetek egy 2003-as, 1000-es V-Strommal. Ránézésre a motor patent állapotban van, kényelmes is meg minden egyéb. A kérdésem az lenne hogy az átlagos dolgokon kívül mit kellene néznem? Tehát tipsspecifikus dolgokra gondolok, bajokra amik idővel előjönnek ennél a tipusnál.
Válaszotokat előre is köszönöm!
DL 650 2012-2016-ig extrák eladóak jó árban...
Givi kiegészítő ködlámpa : 35.000 ( http://www.shox.hu/givi-kodfen... )
gyári bukócső : 35.000 (65.000 az új)
SW-Motech középsztender : 40.000 (70.000 az új)
Givi oldaldoboz-tartó rendszer + közép platni : 35.000 (60.000 az új)
gyári kézvédő : 10.000 Ft
egyben árkedvezményt adok illetve postáom is ,ha kell...
Köszi
Persze ebbe sok mindent bele lehet magyarázni, de minek.
http://mybikemanuals.com/suzuk...
Ugyanakkor nem gondolom, hogy normális (tehát nem hideg vagy esőmenet) "2 vonásnyit" visszakellene hűlni a motornak menetközben. Ezért én megnézném a termosztátot is.
Ket vezetek volt rajta. A ventilator megy az biztos, mert rakottem az aksira.
Tulhevules volt nem tulhutes.
A tulfolyas meg a tartaly telejenel a tulfolyonal tortent ami ki van vezetve.
Hosszuba nem volt gond. Ha termosztat lett volna hibas akkor hosszuba is gond kellett volna legyen nem? Mentem 300km-es utat is gond nelkul.
10 percig szoszerint fôztem :))) es nem kapcsolt be.