Még gondolkodom rajta. De nekem nem ér meg annyi plusz pénzt a küllős kerék és a haspáncél. Ha a haspáncél nem műanyag lenne, akkor még csak-csak. De nekem igazából csak a kézvédő és a középtámasz kell. A középtámaszt meg az XT-re is meg kéne venni. Az úgy már túl sok. Remélem tavaszra meglesz a stromi.
Vedd az XT-t, abban legalább japsz pár extrát. A középsztender ára húzós, de az utángyártott se sokkal olcsóbb. Télen talán faragok rá egyet. Nálam a dobozszett ára verte ki a biztosítékot...
Tavasszal szeretnék váltani az új 650 ABS stromra. A gyári extrák árai elég magasak. De kézvédőt és közép sztendert mindenképp szeretnék majd rá. A gyári közép 87 ezer, a kézvédő 27. Van esetleg tapasztalat valakinek arról, hogy ki lehet-e ezeket valami kellemesebb árúval váltani?
Keresnék 2005-ös DL650-hez alábbi, bontott alkatrészeket:
első lámpa (konzol nélkül), esetleg fejidommal, ha sérülésmentes
jobb első index
jobb lábtartó (konzol nélkül, csak a felhajló rész)
első főfékhenger-felfogató darab + csavarok (ebbe tekeredik a jobb oldali tükör, 2 csavarral rögzül a kormányra)
A fejidom kivételével az 1000-es típuson is ezek a darabok vannak.
Ha tudtok ilyen eladó alkatrészeket, ne tartsátok magatokban!
Csatlakoztasd DS-Series csatlakozóját a
motor diagnosztikai csatlakozójához.
(fehér, 6-pólusú csatlakozó fekete gumi zárókupakkal a tank alatt a jobb oldalon)
Szereld le az ülést.
Csatlakoztasd az ATRE csatlakozóit a fokozatkapcsoló (GPS) csatlakozóihoz.
(fehér, 4-pólusú csatlakozó a segédváz és a farokidom között
a bal oldalon)
A diagnosztika csatlakozón 5-12V-van egymás mellet ezért szerintem legalább egy porvédő köpenynek kell rajta lennie hogy ne okozzon apróbb hibákat.
Talán ez lesz az... http://youtu.be/OPZYd6CCxYI
Szia!
Igen neztem mind a két típust, azért választottam a DS-t mert kevesebb buherálással járna elvileg. Csak sehol nem találok egy értelmes képet a diag csatiról.
A szerelési útmutatók meg elég felületesek. Szereld le az ülést, szedd le az oldalburkolatot, dugbe be és kész. De értelmes kép a csatiról nincs... :(
Tavasszal szeretnék váltani az új 650 ABS stromra. A gyári extrák árai elég magasak. De kézvédőt és közép sztendert mindenképp szeretnék majd rá. A gyári közép 87 ezer, a kézvédő 27. Van esetleg tapasztalat valakinek arról, hogy ki lehet-e ezeket valami kellemesebb árúval váltani?
Tudja valaki mit kell szétszerelni az 650XT csőr cseréhez?
A simát akarom kicserélni a csőr helyett.
Köszi szépen!
Keresnék 2005-ös DL650-hez alábbi, bontott alkatrészeket:
első lámpa (konzol nélkül), esetleg fejidommal, ha sérülésmentes
jobb első index
jobb lábtartó (konzol nélkül, csak a felhajló rész)
első főfékhenger-felfogató darab + csavarok (ebbe tekeredik a jobb oldali tükör, 2 csavarral rögzül a kormányra)
A fejidom kivételével az 1000-es típuson is ezek a darabok vannak.
Ha tudtok ilyen eladó alkatrészeket, ne tartsátok magatokban!
Köszi :)
Csatlakoztasd DS-Series csatlakozóját a
motor diagnosztikai csatlakozójához.
(fehér, 6-pólusú csatlakozó fekete gumi zárókupakkal a tank alatt a jobb oldalon)
http://www.agomotors.hu/downlo...
Szereld le az ülést.
Csatlakoztasd az ATRE csatlakozóit a fokozatkapcsoló (GPS) csatlakozóihoz.
(fehér, 4-pólusú csatlakozó a segédváz és a farokidom között
a bal oldalon)
http://www.agomotors.hu/downlo...
ha meg nincs ilyen akkor a tiéd a korábbi modell...
A diagnosztika csatlakozón 5-12V-van egymás mellet ezért szerintem legalább egy porvédő köpenynek kell rajta lennie hogy ne okozzon apróbb hibákat.
Talán ez lesz az...
http://youtu.be/OPZYd6CCxYI
Igen neztem mind a két típust, azért választottam a DS-t mert kevesebb buherálással járna elvileg. Csak sehol nem találok egy értelmes képet a diag csatiról.
A szerelési útmutatók meg elég felületesek. Szereld le az ülést, szedd le az oldalburkolatot, dugbe be és kész. De értelmes kép a csatiról nincs... :(
http://www.agomotors.hu/websho...
http://www.agomotors.hu/websho...
utána keresd ki a csatlakozó tipusának beszerelését.
Jól gondolom, hogy a képen látható csatlakozó a 2004-es DL650 diagnosztikai csatija?
Gipro fokozatkijelzőt szeretnék rádugni, azért érdekes.
Lehet a mellékelt képen látszó csatlakozó egy 2004-es DL650