Gondoltam hogy nem olyan egyszerű a dolog....
Persze a csókának fogalma sincs arról hogy miért ilyen stb......
Úgyhogy megint egyet lehúztam a listáról.
Változó. Van amikor megemeli, van amikor nem.
Lefulladni még sosem fulladt.
Most teszteltem 1500as volt hidegen az alapjárat. Nem vártam meg, hogy bemelegedjen, de nekem 1300környékén van az alapjárat.
Lenne még egy kérdésem.
Ha most ilyenkor nyáron reggel elindítod a motort az autómata szivató illetve elektronika felemeli az alapjáratot és ahogy melegszik a motor utána szépen vissza veszi?
Csak azért kérdezem mert ma megnéztem egy motort és az 900 körüli alapjáraton ketyegett és nem is változott miután bemelegedett utána sem.
Sőt indítás után többször le is állt. Hidegen sem emelt fordulatot ez több mint fura....
A szomorú az az egészben hogy valaki lehet hogy majd nem néz bele reméljük hogy a tulajban van annyi jóérzés hogy szól hogy azért nem teljesen hibátlan a gépes. Vagy ne adj isten hazafelé viszi a motort és az üzemagya pumpa vagy szűrő eltömődés miatt akár egy előzésnél mondjuk ledadog vagy leáll a motor komoly következményei lehetnek.
Nem akartam ecsetelni a srácnak hogy mivel ő az első gazdija ha ezt nem mondja el annak elég durva jogi következményei lehetnek! Itt nem áll meg a duma hogy hát én ezt nem tudtam meg ilyenek......
Mivel akkor tankolt bele 5 litert mielőtt érkeztünk.....
Szóval remélem mindenki belenéz a tankba!
Igen 2-3 gépet próbáltam már de a fék az mindegyiken borzasztó gyenge volt mint a CBR-hez mint a Fazerhez képest.
Igazából a szitálás 1-2 motornál úgy jelentkezett hogy motorféknél kb 60 ról lassítva elkezdte berázni a kormányt.
Múlthéten próbáltam egy 2007 gépet 1 gazdást 9200km volt a motorban tényleg makulátlan volt. Meg is vettem voln 1,05 volt az ára
csak a próbakör után benéztem a tankba és úgy elszörnyülködtem hogy eláltam a vételtől. Mint kiderült évekig állt a motor üzemanyag nélkül. kb 2cm vastagságon iszapszerűen kirakódott rozsda sár.....
Olyat meg nem akarok hogy akkor bontott tank újrafényezés stb.
Meg kitudja az üzemanyag pumpa része mit kapott a korroziótól.....
Nem beszélve arról hogy a motorblokkba vajon mikor volt olajcsere stb........
Inkább veszek kicsivel több kilóméterrel motort de jól karban tartottat.
Amúgy nekem nem sürgős várom a legjobb vételt
A motornak minden alkatrésze átlagos. Semmiben sem kiemelkedő. Illetve a kényelem, szélvédelem, fogyasztás. Ezekben kurva jó :-)
Talán a féket mondanám a leggyengébbnek. Én tuonoról ültem át. Ott hozzászoktam a jóhoz.
Viszont ahogy szaladtak a km-ek hozzászoktam ehhez is. Lehet vele nagyot fékezni de nem 2 ujjal húzva. Én amikor vettem szét is szedtem a féknyergeket. Faszán kipucoltam. Jobb is lett. Azt tudni kell, hogy elől 2 dugattyús nyergek vannak. Sportmotoron meg 4 dugattyús.
Az enyémben már 70ezerKm van. Kuplung hibátlan. Amikor vettem próbáltam 30pár ezres km futottakat is de semmi különbség nem volt.
szitálást, kóválygást nem vettem észre rajta. Gondolom ez függ attól, hogy mennyire bütykös gumi van rajta.
120-130at utazót szoktam vele nyomatni. Ott még azért tud előzgetni. vége 185.
Először ház project miatt lett volna eladó. Aztán az változott. Közben már próbáltam egy 750es gsx-rt. Megfertőzött :-) visszahúz a szívem a sor4hez.
igazából a legfőbb kérdés hogy motorikusan miennek találta tartósabba használv a gépet, a fórumon írták hogy nem ritka náluk a kormány szitálás, és a fék valami harmat gyenge. kuplung zörejekről is írnak. ezek érdekelnének legfőképp...
Szia engem is érdekelne a sztender bár dl 1000 van nem tudom arra jó-e légyszi irj vagy hívj ha meg van még vagy tudsz még gyátani. Üdv. korosata@gmail.com 30/603-4426
Persze a csókának fogalma sincs arról hogy miért ilyen stb......
Úgyhogy megint egyet lehúztam a listáról.