Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

5.-5.5
90-el 4,5
160-180 közt 6-ot
180-200 közt 6,5-öt
200 felett 7-et.
Elég részletes Piet?
Banditosok!
Mit fogyaszt egy 650-es Bandita?
Na ezt most - mivel most értem haza - cáfolom:-)

Egy iszonyat 130km-ert nyomtam:-)
170 a pályán.....Pest viszont egy katasztrófa...............
azt hiszem maradok a webshopoknál:-)
Hijjnye jó sokat tekertem vissza a forumban mire megtaláltalak.....Üdv!

Egy gyors kérdés....olvastam egy power commanderes fórumban....hogy pc...meg légszűrő...meg beállításon esett át a vas...az AGO-nál.... publikus hogy mibe fájt ez a kör neked? Mindent Ago-ék adtak? vagy csak összehangolták?
Írd meg nekem légyszi mi hogy volt...köszi....
Meg sincs még a motorom...valszeg a héten már láthatom :-)))) de már tervezem a kedveskedést neki egy két finomsággal...

Köszi
Azt írja,hogy 50-nél szedték szét és a hatodik fokozat kuka meg a kuplung is -ez elég gáz.Írják azt is,hogy az olaj is lehet a problema forrása...Több ismerősöm mondta már,hogy Repsollal halkabb a váltó mint a castrollal!Akkor a motorhoz jó a castrol a váltóhoz meg xar?Lehet áttérek Repsolra,veszteni nem vesztek vele,mert azt már tudjuk Castrollal milyen lesz a váltó.Rossz esetben Repsollal is ilyen lesz.De a Hondáknál nem nagyon hallani váltó gondról a Repsol meg az ő olajuk.
Elfelejtettem a jót idéző jelbe tenni. Egyébként az enyémnek is fütyült a váltoja 3. és 5.-ben, vagy 20 000 km en keresztül és semmi baja nem volt a hangon kívül. Az új tulaj is bele rakott vagy 25000 azóta és semmi gond a sipoláson kívül, pedig már sipol 20+25=45 e Km.óta és van benn kb.65-70 e. Km-er
Jót? Cserés a 6. 30 ezer km után? Bazzeg...Kezdem azt hinni, hogy az összes bandit és gixer váltója egy FOS. LEglább is mi úgy tanultunk váltót méretezni, hogy az kibír 3 motort.
Az én rendszám tartóm ilyen,ha esetleg ez ad egy kis ötletet.
Ez kiterítve egy 58x24cm.-es anyagból jön ki és 2mm-es roszdamentesből van.
persze:-)



Amugy motorozzzzzz
Van ami fűt belülről:-)
ezt nem Én kalkulálom.......ha megvan a kivánt méret , szerkesztés, akkor elviszem a kollegámnak, Ő meg a vágohoz és Ő ad egy árat.
Igy volt a 3000....majd 8000 is, hiszen a haver csak a lemezt mondta......
Paszolok


A hütővédő saválló acélból van......


Tutit akkor lehet megtidni, mikor kész, be van szerkesztve......mert akkor derül ki mekkora lapból lehet vágni....
Ha ez megvan akkor már a Te döntésed hogy vaslemez, vagy saválló.....
Ördög, valami árat is kalkulálj a rendszám tartóra, légyszi. Egy és több db.ra is
Lehet, hogy nem az igazi. Nekem most elöször van ilyenem és már kopottas is.A banditon nem volt ilyenem . Az Sv-t meg ezzel vettem. Tavasszal guma vásárlás lesz de nagyon gondolkodom, hogy milyet. Valószínű a Conti, vagy vágott slick(abban nem lehet csalódni) csak gyorsan kopik.
Ilyenkor már nem mocizok. Ilyen hidegbe ez már nem is igazi motorozás.
A hátlapot, esetleg?
Elő kell bányászni?

Én azt hiszem pár óra és nyeregben vagyok:-)
Ha kérhetném a CIMLAPOT is, hogy az ember betudja azonositani melyik számból van:-)))

Tudod... igy teszem fel......mint a saját írásaimat
Ok. ezt elmentem és majd beméretezem de csak jövöre , mert a motorom elő kell bányásznom hozzá. Előre is kösz
tessék.... kifektetve itt egy séma.......

ehhez kellenek a cm-ek
Milyen anyagból tudjátok csinálni és milyen anyag vastagság? Nem akarok túl bonyolultat, hogy sokba se kerüljön és igazán amikor felvan téve sok úgysem látszik belőle, de azért szép legyen
Hoppá, csak most olvastam, mert eddig másoltam mint a vadállat. Gondolom megtudod oldani , hogy a oda kerüljön ahová szántad ,ha nem szólj
Aggodalomra semmi ok, csupa jókat írnak, hiszen Banditról van szó
akmt kukac freemail.hu

és kösz
Hát méricskélj..........
itt a legfontosabb ugye a felfogatási pontok......
aztán hogy mennyire jöjjön el az idomtól
Mennyire kússzon le
milyen széles legyen....stb
Ördög, ide a forumra küldjem a tesztet, vagy máshová gondoltad?