Nekem olyan 110-120e kmnel kezdett razni eloszor a tarcsa,de kb 1000km utan abbahagyta,aztan 10-20ekm utan ujrakezdte,olyan 150e korul mar kezdett latszani,hogy kopott,de az AP racing betetekkel meg fogott a fek mint a marha....
Kawaba vettem nissin betetet,de picit mas mint a gyari,ki is szortam belole,megy bele az eredeti minoseg.
EBC HH es brembo SA.
Az EBC aresszivebben,hirtelenebbul fogott,a beembo sokkal jobban adagolhatoan,tarcsat egyik sem koptatta,de ha tette volna se erdekelne megallni akarok nem nezegetni a tarcsakat.
Én is csináltattam a triálgépemre, (dobfék betét) mondtam, hogy úgy fogjon, hogy fejreálljak tőle.
Nem sikerült. Közben informálódtam az angol rajongói klubban, kiderült, hogy van EBC,
azzal sikerült, már többször is.
Van itthon egy csomó kopott betét amiket valamiért nem dobtam ki, megnézem és ha vannak ilyenek akkor odaadom csere nélkül is. Én is agyaltam a rónásításon anno, de a végén sosem csináltattam meg egyet sem, jókat mondtak akik igen.
nem akartam kötekedni csak itt nálunk is van ilyen fékes cég de ami jó a teherautóra meg buszra nemhiszem hogy jó a motoromra .... különben hogy ne lehessen azt mondani hogy nincs velük tapasztalatom csináltattam egy 250 es atv röpsúlyos kuplungját náluk kb 3 napot ment és lerúgta a ferodót meg égett is volt visszavittem megint megcsinálták akkor asszem 4 napig bírta míg kész lett bementem vagy háromszor több mint 1 hetet vártam stb lehet más cég más anyagokat használ és jobban dolgozik de kétségeim vannak .. nekem bevált az AP racing az EBC a Ferodo is a goldfren nyekergett hátul, többeknek tettem az olcsó RMS-t is és nem volt panasz (abból van szinter és kevláros is )
Passz,M4.32-es,aranyszinu betet.Mondanam ra hogy fogogat ugy modjaval,eddig mindig sikerult megallni mielott osszetortem volna magsam,szoval maradok a bevaltnal.
Rona kft, elmondod mit szeretnél, olyat tesznek rá. Én speciel a puha grafitost, + hőkezeléssel. Esőben is jó, 300-ról megfogta a tizenkettest is, elég rövid úton.
Versysbe tettem a gyari helyett vmi masik nissint,kb 7e km utan kivettem es ment vissza az eredeti,mar kezdte barazdalni a tarcsat,a gyari csak simogatja es jobban,erzekletesebben is fog.
Kawaba vettem nissin betetet,de picit mas mint a gyari,ki is szortam belole,megy bele az eredeti minoseg.
Na, ezt magyarázom mióta. Gigalájk
Brembo párti voltam ezelőtt is. Akkor a nagy Banditnál is maradok ennél.
Az EBC aresszivebben,hirtelenebbul fogott,a beembo sokkal jobban adagolhatoan,tarcsat egyik sem koptatta,de ha tette volna se erdekelne megallni akarok nem nezegetni a tarcsakat.
Id le fölülle a picsába
Nem sikerült. Közben informálódtam az angol rajongói klubban, kiderült, hogy van EBC,
azzal sikerült, már többször is.
Versysbe tettem a gyari helyett vmi masik nissint,kb 7e km utan kivettem es ment vissza az eredeti,mar kezdte barazdalni a tarcsat,a gyari csak simogatja es jobban,erzekletesebben is fog.
Houdini meg kanalat hajlít.