Na, szereljetek...téli álom után folyamatosan világító féklámpa? Azon kívül, hogy leszedem a burát ki/be rakom az izzót még tipp? Vagy majd összerázódik 2 kör után? Volt vkinek ilyen?
Vizes 250-et mutatott,mikozben mellette mentem 230-al a legolajossal.. de semmi keresnivalonk 200 felett,azert az mar goromba tempo,nemet autopalyan meg csak csak.....
mind négy japán szinte ugyanazokat a lámpákat műszereket kapcsolókat használja de vezérműlánc meg egyéb csiribirikben is csak a zacsi a különbség amibe csomagolják van pár beszállító cég és ellátja a motorgyárakat , különben az alkatrészek öregszenek km órákban a mágnes a spirálrugó stb és már nem tudja azt amit újkorában tudott
Azt találtam furcsának a GS500-on, hogy "középtájt" 7%-ot csal, de a végén már 12% fölött.
A kis Hondának meg tulajdonképpen végig "halálpontos" volt az órája, csak a mutató volt odébb téve 5 km/h-val.
Suzuki "betegség" lehet: az enyém óra sz. 100-nál GPS 93 km/h, de pl óra sz. 180 (szélcsendes sík úton ennyi a vége), csak GPS 161-162 km/h. Eddig a legtöbb, amit - hátszélben láttam az órán, az 185. (GPS szerint 165 km/h volt).
Anno a kicsi Honda csopperem, az fix 5 km/h-t csalt felfelé. (Óra sz. 100 volt a vége, de hosszú lejtőn a 6-os főúton láttam már 120-at is mutatni. Halálfélelmem volt, úgy kóválygott a kis szerencsétlen.
Az enyém is csalt rendesen. 220-onvalamennyinél érte el GPS szerint a kétszázat. Így érzésre, GPS szerinti 220-230 lehetett a vége, de sosem próbáltam. Érdekes, hogy kisebb sebességnél kevesebbet csalt. A BMW ebből a szempontból precíz. Bármilyen sebességnél 4km/h az eltérés lefelé.
1. 120 2. 190 3.210 4.220 5.220 ha lehasaltam 230, lejton 250, mindezt a sajat oraja szerint,valojaban gps-el merve olyan 210 kornyeke a vegsebesseg full gyari kivitelben.
Na de nem is ez a lenyege,hanem a nyomatekbol adodo rugalmassagat lehet szeretni.....meg azert olyan gumigyilkos.....
Amikor a vizest vettem, akkor azt mondták, hogy 1000km-ig ne forgassam 4500, vagy 5000 fölé. Aztán elmentem Ago-hoz, hogy tegye be a PC-t, ő meg aszonta faszság, ne hajtsam 7-8000 fölé, de inkább hajtsam mer ellustul. Így aztán hajtottam a PC-vel, meg a Bodis karbon dobbal . Nem tett kárt benne. Jó volt
A bandit úgy volt., hogy forgasd 5500-ig az összes gangot, és ne menj tartósan egy tempót, változzon a fordulat, meg váltogass. Ez 1000-ig, aztán mehet.
Emlékszem, mikor átfordult 1000-re, pont egy német szakaszon mentem, mondom akkor nézzük 7 ezernél mennyit megy. Pont 2 kilót, én meg 10sec után feladtam a szélnyomás ellen :D
0-480 km max 5000 rpm
480-960 km max 6000rpm
800 km olajcsere,csavarok meghuzasa,lanc allitas.
960-1280 km max 7000rpm
1280-1600 km max 7000rpm
1600- ereszdel a hajam.
A kis Hondának meg tulajdonképpen végig "halálpontos" volt az órája, csak a mutató volt odébb téve 5 km/h-val.
Anno a kicsi Honda csopperem, az fix 5 km/h-t csalt felfelé. (Óra sz. 100 volt a vége, de hosszú lejtőn a 6-os főúton láttam már 120-at is mutatni. Halálfélelmem volt, úgy kóválygott a kis szerencsétlen.
Amúgy az enyém kettőben 170, 3.ban 220.
Na de nem is ez a lenyege,hanem a nyomatekbol adodo rugalmassagat lehet szeretni.....meg azert olyan gumigyilkos.....
utana lehet venni rendes 3 hengeres motort.
Amugy meg papirkutya vagyok,eleg nekem a het kozben hideg.
Nomeg koszos lesz a motor.
Emlékszem, mikor átfordult 1000-re, pont egy német szakaszon mentem, mondom akkor nézzük 7 ezernél mennyit megy. Pont 2 kilót, én meg 10sec után feladtam a szélnyomás ellen :D
480-960 km max 6000rpm
800 km olajcsere,csavarok meghuzasa,lanc allitas.
960-1280 km max 7000rpm
1280-1600 km max 7000rpm
1600- ereszdel a hajam.