Van nálam egy darab a garázsban. Az van az ülésemben. Mint a keményebbre csinált puding, olyan az állaga. Ha hozzáérek az ujjhegyemmel, megtapad, majd 3-4 cm-t nyúlik, mint a takony.
Tévedsz. A zselé puha, mint a fos. Ha ráteszem a kezem, feljön az ujjam között. Nyúlik, mint a takony, minden formát felvesz. Azért ad olyan kényelmet.
Számomra a puha süppedős ülés kényelmetlen, nem lehet mozogni rajta, zavar.
A zselé is azért jó mert kemény de nem fájdul meg a segged, mint a “gyógymatracok” azok is kemények de mégis felveszik az ember alakját.
De miért keményebbet? Én ha a GS500-ét átalakítom (gondolkodom rajta, saját kezűleg kivitelezve - gyári huzat menne vissza) - akkor csak az első ülésre, a meglévő szivacsra fogok centi egy 2 centi vastag, létező legpuhábbat.
Szerintem nincs arányosságban a zselé az árával, annyia szerintem nem jó mint amennyibe kerül. Én ha csináltatnék, csak egy jobb, keményebb szivacsot rakatnék bele.
Szép napot
Pénteken felhívtam Somotkárpitot a bandit ülése kompletten elől hátul újra szivacsolva+zselézve+új huzat 120 000 ft
20 e ft a szivacs 1 személyre 20 e ft a zselé 1 személyre én nem értem mi kerül 1 30x30 cm szivacsban 20 e ft-ba?
Amikor meghallottam az árat rögtön leültem
Eljossz, elviszed, kiprobalod, visszahozod. Van vagy 10kilo a kazanlemez miatt. :-) Nalad a garazsban a sima betonon jo lehet, ott csak az egyensuly a kerdes.
Az egykori arat visszakerestem a leveleim kozott, €50 volt akcioban akkoriban, viszont a forint erosebb volt 1x eve es igy jott ki kb. 11000 forintra. :-) A forintos arra emlekeztem, emiatt kalkulaltam a mai 30 euros arat.
Nekem a linkelt ROTHEWALD markaju van, es siman elbir egy 300 kilos motort, 250 kilos terhelhetosege ellenere. Kb. 10 eve meg 30 euro volt a Louisban.
Arra kell figyelned, hogy csak sima padlon mukodik, mert az apro kerekek miatt egyhen rucskos jarolapon (+fugak) is mar nehez tolni. Szinten fontos, hogy a motor a kozeptamaszon egyensulyban legyen, mert amint bukik a tologatas miatt az egyensulyra is kell figyelned, ami neheziti a tologatast.
Arra jo, hogy egy szuk helyre be tudd tolni a motort, pl. trukkos kanyar a tarolohoz vezeto ut, vagy pontosan be tudod tolni a fal melle a sarokba. Napi hasznalatban nincs, telre szoktam rarakni a motort, mikor sporolni szeretnek a centikkel a garazsban.
Most már csak menni kéne vagy 100 km-t, remélem kényelmesebb lesz.
A zselé is azért jó mert kemény de nem fájdul meg a segged, mint a “gyógymatracok” azok is kemények de mégis felveszik az ember alakját.
Szerintem nincs arányosságban a zselé az árával, annyia szerintem nem jó mint amennyibe kerül. Én ha csináltatnék, csak egy jobb, keményebb szivacsot rakatnék bele.
https://m.ebay.com/itm/Motorcy...
https://m.ebay.com/itm/Motorra...
https://m.ebay.com/itm/COLOURE...
Mondjuk ez utobbi eleg csuszos sima mubor kinezetu.En jobban szeretem a tapadosabb spec anyagot,az dragabb.
https://m.ebay.com/itm/Seat-Co...
De a louis-nal van minden,szivacs,gel,huzat nem dragan.
https://www.louis-moto.co.uk/p...
Pénteken felhívtam Somotkárpitot a bandit ülése kompletten elől hátul újra szivacsolva+zselézve+új huzat 120 000 ft
20 e ft a szivacs 1 személyre 20 e ft a zselé 1 személyre én nem értem mi kerül 1 30x30 cm szivacsban 20 e ft-ba?
Amikor meghallottam az árat rögtön leültem
Az egykori arat visszakerestem a leveleim kozott, €50 volt akcioban akkoriban, viszont a forint erosebb volt 1x eve es igy jott ki kb. 11000 forintra. :-) A forintos arra emlekeztem, emiatt kalkulaltam a mai 30 euros arat.
közben vettem itt kin használt piacon 4 db gumis kereket, majd ha kész lesz bemutatom
Arra kell figyelned, hogy csak sima padlon mukodik, mert az apro kerekek miatt egyhen rucskos jarolapon (+fugak) is mar nehez tolni. Szinten fontos, hogy a motor a kozeptamaszon egyensulyban legyen, mert amint bukik a tologatas miatt az egyensulyra is kell figyelned, ami neheziti a tologatast.
Arra jo, hogy egy szuk helyre be tudd tolni a motort, pl. trukkos kanyar a tarolohoz vezeto ut, vagy pontosan be tudod tolni a fal melle a sarokba. Napi hasznalatban nincs, telre szoktam rarakni a motort, mikor sporolni szeretnek a centikkel a garazsban.
Berlinben
Mennyire strapabíró? nem hajlik meg?
Megbeszélhetjük.