7 éve vette a haver és azóta kb 70-80000-et ment és eladás előtt újították nem sokkal az eladó szerint ezért kb 100000 körül lehet benne, és első túlméret, gyenge minőségű utángyártott dugó lehet.
A tárolásról: Épp egy pitbike-ot élesztek. Már feléledt, most épp féket varázsolok rá. De nem ez a lényeg: 7 éves. Újan vették. Kb 30 órát mehetett. Után vagy 5 évig állt egy vízmentes, huzatos pajtában. Minden ----minden ami krómozott rajta, rozsdás. Valahol kráteresen is. Hátsó főfékhenger összerohadt. Újabb bizonyíték, hogy csájníz cuccot még jó 10 évig nem veszünk.
Párja, egy hasonló felépítésú quad. 1 órát sem ment. Ugyanott tárolva. Valami úgy megszorult benne, hogy 60AH-s akksi sem forgatja annyira, hogy beinduljon. És gyakorlatilag új :DDD
Ma egy T4 blokkot szedtünk szét mert kopogós lett olyan hanggal amiről nem tudtuk kívülről megállapítani, hogy lent/fent vagy honnan szól, oszt a 3. henger dugattyúja tört el és így kap egy csöves generált dugó-gyűrű-csapágy cserével és kis hengerfej javítással.
Meggyuruzod vagy komolyabban? Szelepek zarnak rendesen? Vegul is ment,minek piszkalod? En feket,futot ujitottam volna rajta ha megy,ha doglodik a blokk,palyazaskor ugyis kileheli a kinjat.....
Tisztasagmania erdekes kerdes....szeretem ha tiszta,de fontosabb,hogy szarazon es jol szellozoen taroljam szerintem.......anno a szoci gepek folyamatos uzemben voltak telen nyaron,megsem lett semmi bajuk,max a so megmarta az alufelnit,de ki lehetett polirozni belole.
Szemely szerint kulonos erzekem van hozza,hogy a puccba vagott motort pillanatok alatt osszedzsuvazzam.......mondjuk mosas utan szaritokort szoktam gurulni,ami nem egyszer tullepi a 100 kmt,kb uaolyan bogarasan teyzem le mint mielott mosni kezdtem....
Igen, ez egy másik lehetséges ok no meg, hogy a bowden megtört egyszer vagy csak berohadt a sok mosástól mint ahogy ez volt egy igencsak tisztaságmániás kollégánál, sok minden miatt szorulhat, de ezt messziről nehéz orvosolni.
Tudom, ne menjek ki a hegyből :D