Akkor azért ennek a mutatványnak neki kéne még egyszer alaposan futni.
Ajánlom figyelmedbe ezt: https://www.sportmotor.hu/albu...
Nem pont ilyen porlasztód, de minimum így kell nekiesni...Utána friss tömítések, új tűszelep, úszószint ellenőrzés, szinkron-hangolás, és akkor nem lövöldöz vissza a szegény keverék miatt a légszűrő házba.
Persze ha nem gyári a konfiguráció, pl "sportszőrű, vagy sportdob" akkor kicsit jobban bele kell nyúlni.
Igazából passz..
Külföldről jött, én vagyok az első Mo-i tulaj. Annyi biztos, hogy a blokk már volt szétszedve, mert a tömítő paszta valakinek jó barátja volt.
Ja, a méter az mennyi benne? Illetve nincsenek megkopva a műanyag tolattyúk? (simán kopogtasd meg hátulról, ha csörög a házban akkor íves javítás. Meg még a szivató gumitömítését nézd meg, nem szakadt-e ki
A karbit mennyire szedted szét? Úszószintet néztél?
Kifújtad rendesen a pilot csatornát is? Amúgy 3-3.5 fordulat kell kifele az alapjáratin, hogy ne legyen szegény.
Üdv!
Van egy 2004-es, 1200-es banditom a következő problémával: karburátor felé visszaég néha.
Tartja az alapjáratot, és lehet hallani 1x - 2x - többször egy kis ciccegést, akkor a blokk meg is "torpan" egy kicsit, néha le is fullad. Ezen kívül 3500 - 4000 rpm között bedadog hidegen és melegen is (melegen kevésbé, valamint ezt sem csinálja mindig). Magasabb fordulaton szépen jár.
Eddig beállítottam a szelephézagokat (IN: 0.13, EX: 0,20), kipucoltam a karbit, kapott négy új gyertyát és egy légszűrőt, valamint játszottam az alapjárati csavarokkal (karburátor alján).
A 4 régi, kiszedett gyertya vége fehér színű volt, ebből arra gondolok, hogy szegényes a keverék, de nem sikerült orvosolni..
Tudnátok esetleg tanácsot adni, mi lehet a gond vagy mivel próbálkozzak?
Jo nekem a fagyizos motor.
Vmi szigoru hójarganyt nem epitettel mostansag?
Ajánlom figyelmedbe ezt:
https://www.sportmotor.hu/albu...
Nem pont ilyen porlasztód, de minimum így kell nekiesni...Utána friss tömítések, új tűszelep, úszószint ellenőrzés, szinkron-hangolás, és akkor nem lövöldöz vissza a szegény keverék miatt a légszűrő házba.
Persze ha nem gyári a konfiguráció, pl "sportszőrű, vagy sportdob" akkor kicsit jobban bele kell nyúlni.
Külföldről jött, én vagyok az első Mo-i tulaj. Annyi biztos, hogy a blokk már volt szétszedve, mert a tömítő paszta valakinek jó barátja volt.
A többit pedig megnézem / kipróbálom, köszönöm! :)
Kifújtad rendesen a pilot csatornát is? Amúgy 3-3.5 fordulat kell kifele az alapjáratin, hogy ne legyen szegény.
Van egy 2004-es, 1200-es banditom a következő problémával: karburátor felé visszaég néha.
Tartja az alapjáratot, és lehet hallani 1x - 2x - többször egy kis ciccegést, akkor a blokk meg is "torpan" egy kicsit, néha le is fullad. Ezen kívül 3500 - 4000 rpm között bedadog hidegen és melegen is (melegen kevésbé, valamint ezt sem csinálja mindig). Magasabb fordulaton szépen jár.
Eddig beállítottam a szelephézagokat (IN: 0.13, EX: 0,20), kipucoltam a karbit, kapott négy új gyertyát és egy légszűrőt, valamint játszottam az alapjárati csavarokkal (karburátor alján).
A 4 régi, kiszedett gyertya vége fehér színű volt, ebből arra gondolok, hogy szegényes a keverék, de nem sikerült orvosolni..
Tudnátok esetleg tanácsot adni, mi lehet a gond vagy mivel próbálkozzak?
Köszönöm!
(falusi vagyom, mielott..)