Mégegy, srác mesélte az eringen, van egy faszi, 45 évesen kezdett motorozni. Ment után 10e km-t, egyszer kipróbálta a pályát, azóta csak ott., Nem ez a lényeg, második szezonján 1:21-et ment az eringen, meg 1.08-at a hringen. A csávó nem béna, de mondta, hogy ezeknek közelébe nincs, pedig a motorja is elég tisztességesen fel van készítve, meg pályabérletre is ott hagyott pár fizut
No most megint fel van dobva a labda! Megint egy jót töketlenkedek mint a Power Commandernél. Azt beszerelték Agonál és nagyon nem bántam meg! Yoss-nak igaza van az árát soha nem hozza be ez nekem hobby de nem is érdekel. A progresszív rugóról egy rosszat hallottam pont ki nagyon ért nálunk ezekhez ebből él spéci gépműhelye is van de csak krossz motorról van tapasztalata, kis egyenetlenségnél lágy-puha kemény terepen nagyon erősen bekeményedik! De hangsúlyozta ez terep motor és nem utcai.Majd meglátom időm még van bőven ez a tetű tél itt Somogyban bekeményített. Köszönöm, hogy megosztottátok a véleményeteket!
Pedig szemre is simabban dolgozik,figyeltem Hazoliet mikor elottem suhant utassal+dobozokkal olyan igazi hullamos,dobalos szar uton,valami hihetetlen modon csillapitotta a hatuljat.
Egyebkent ezen a szinten mar nuansznyi kulonbsegek vannak, nagyon spiccen kell lenni,hogy kimotorozd a kulonbseget,ugyhogy csatlakozva Zolihoz,csak nyugodtan,szepen,komotosan....
Ezzel egyetertek,hatalmas a kulonbseg a gyari meg a progressziv kozott,minel jobban koveti az egyenetlensegeket annal tobb a tapadas,gyorsul a rider....
Mondjuk a bot futomuvel sem szoktatok panaszkodni,hogy feltartanam a tomeget....
A triple-n talán nem, de a bandit legendásan szar futóművén azért biztosan tud sokat dobni. Kérdés max csak az lehet, hogy lesz-e annyival jobb mondjuk egy progresszív rugócserénél, amennyivel drágább a wilbers?
Őszinte leszek, nem annyira látom az értelmét egy ilyennek, mióta láttam Andris triple-jén, hogy mennyit számít, hogy 3 (három) kört betekersz a húzócsillapításon, és onnantól
nem hintalovad van, hanem rendes csillapításod. És még volt vagy 8 kör állítási lehetőség. És az egy gyári futómű.
Egyébként azt hallottam, hogy az ESA-hoz is van wilbers, bár nem tom mivel lehetne jobb, mint a sachs, ami gyárilag van benne. Merhogy az sztem hibátlan.
Ezt a sportos mellőzését én is hallottam, de ettől még sztem a wilbers nem rossz, hanem szarul volt konfigolva. De ezeket sztem utólag is lehet állítgatni, nem?
Ekó azt mondta, kétszer annyit szerelt ki, mint amennyit be, mert unták a népek, hogy üt, mint az állat.
Ehhez Hazoli annyit fűzött, hogy okosan kell megadni a konfignál, és NEM szabad beleírni, hogy sportos vezetés, mert
akkor nagyon keményre veszik a compression oldalt, és nem tud szépen vasalni.
Én is csatlakozom azokhoz, akik szerint jó beruházás a rugók cseréje a Banditban. A felhasználói tapasztalatok alapján a Hyperpro jobbnak tűnt, ezért emellett döntöttem, szettben előre és hátra.
Mivel a gésa garis még, így nyilván a gyári van benne, mint azt te is jól tudod Egyébként személyes tapasztalatom nincs a wilbersel, de eleddig én csak jó véleményeket hallottam/olvastam róla és azt gondoltam, hogy tízmilliárd légy nem tévedhet De meggyőzhető vagyok
Ja, nem ducati, hanem jobb. A testreszabott wilbers azér' nem qtya. Az meg, hogy megéri-e vagy sem, pénztárca kérdése. Befektetésnek nyilván semmi sem éri meg ami hobbi, de ha rámered az orcádra a vigyor, akkor majd te eldöntöd, hogy neked mennyit ér az meg :)
1,08 az térváltással lehetne.