A Brembo nem szar, viszont most nekem a gyári - szintén Brembo - első fékbetétek helyett nem gyári Brembo betétek vannak, amiket a Brembo a GS-re ajánl. Azt kell mondjam, hogy érezhető a különbség, a gyári javára. Nincs ezzel sem gond, de mégsem ugyanaz a hatás.
Bontottam szet,olyan rohadt szivos aza muanyag,csak snitzerrel tudtam rendesen vagyi,minden mastol csak nyult.Hogy a folyadek mit tesz vele az passz.
ha rendesen van elvezetve nem torik meg.
Hm, kezdem átértékelni a régi álláspontomat, mikor még jó rég foglalkoztam vele akkor jártam utána és akkor mondták pár helyen ahol árulták köztük a héfalnál is viszont most, hogy betetted a géped manual-ját én is megnéztem kettőt amit hirtelen találtam és gyárilag fémhálós van rajtuk és azoknál sincs csere előírva, elbizonytalanodtam.
Volt híres eset ano a hringen a szerelttel, én eddig csak kuplunghoz tettem szereltet, amúgy az x-bike-os-t tartom a legjobbnak illetve az olyat amilyet Ők csinálnak, olyat sokat tettem fel és tényleg nem tudok róla, hogy gond lett volna valaha is.
Pár éve még préselt kivitelt küldtek. (Zöldi mester intézett nekem még a kis 125-ös csopperre fémhálósat: egyrészt 20 éves volt a gyári gumislag, másrészt amikor az eredeti ökörszarvas kormányt a sokkal kényelmesebb ETZ-re cseréltem, akkor lett benne vagy 15 centi plusz hosszúság - muszáj volt rövidebbet csináltatni).
Elég kipróbálni, kezdjünk el hajlítgatni egy fémhálós csövet és egy gumit, nem tudom melyik bírja majd tovább, még nem próbáltam, de a gumira fogadnék, amúgy ahol préseléssel rakták össze anno (ma már sajnos ők is csak szerelhető fittinggel dolgoznak) akkor arra is azt mondták, hogy cserélni kell időnként, ők mondták a 2 évet.
Máshol meg azt, hogy nem és ha belegondolsz, az egy sima egyrétegű műanyagcső amit a megtörés és dörzsölődés ellen fémhálóval vonnak be, a sok hajlítgatástól amit rugózás közben éri képes elrepedni.
A fémhálóst elvileg még sűrűbben 2 évente kéne cserélni, nem örökös az sem, mondjuk senki nem cseréli, de az még könnyebben és veszélyesebben megy tönkre mint a sima gumi mert kireped és hirtelen engedi el a nyomást míg a gumi lassan kezd el elzáródni egyik vagy másik irányba.
Mert nem behúzott csövet vettel,van olyan ami tobbfele színű műanyaggal van bevonva, gyáriak meg valami iszonyú erős raolvasztott műanyaggal van behúzva.Az utángyártottat simán meghámozzuk,a gyarit nem lehet.
Femhalosra csereltem a kuplung csovet is,na ez kidorzsolodott a vaznyaknal es lemarta a vazrol a festeket,de eloszor azt hittem a kuplungfolyadek tartaly enged valahol,szoval erre is figyelni kell.
Ha lecseréled fémhálósra az örökös...onnantól nem kell foglalkozni vele, csak a benne lévő olajjal. Ha szigorúan veszed és követed a manualt....bár sztem a többség a 15 éves motorján a gyári "gumi" fékcsövek vannak (általában, nem Bandit motoron)...aki kicsit odafigyel cseréli...de ahogy Zoli írja, igazából vezetésnél eléggé Rossinak kell lenni, hogy érezze az ember..talán nem puhul fel ha taposod a Glockneren lefelé..állandóan :-D
Van különbség de nem annyi mintha egy jó fékbetétet,megfelelő állapotú fékrendszert és tárcsát használsz.
Viszont ha nem is 4 évente de azért elvileg cserélni kell a fékcsöveket idővel.
Ekkor már mindegy hogy gyárit vagy fém fékcsövet raksz fel.
Szerintem a fém olcsóbb lesz.
ha rendesen van elvezetve nem torik meg.
amugy a gyavak fekeznek.
Annyit modositgattam mint állat.
http://x-bike.hu/termekek/good...
Viszont ha nem is 4 évente de azért elvileg cserélni kell a fékcsöveket idővel.
Ekkor már mindegy hogy gyárit vagy fém fékcsövet raksz fel.
Szerintem a fém olcsóbb lesz.