Fazer sportosabb futomu,karakter,jobb fek,bandit nyomatekosabb,turasabb karakteru,mindkettot probalj,csak azutan donts! 80-200 kozott barmiyen utazosebessegre kepesek,fogyasztas kb. uaz,2 szemely,dobozok nem akadaly,banditon egy progressziv rugoszett sokat tud dobni,en imadtam.
Ha nem jó helyre írok, akkor bocsánat. Segítségeteket kérném...jövőre tervben van 1 túrázós 2 személyes gépezet....2 fő esélyes van, Suzuki GSF1200s illetve a másik egy Fazer1000. Szerintetek melyik ideálisabb hosszabb túrákra illetve melyik mivel jobb ill roszabb a másiknál? Gondolok itt pl ilyenekre, hogy Bandit csak 5 sebességes ez hátrányt jelent pl?
Banditom hátulja pukkanás után most néztem elég csunyán el csavarodott ezt érdemes még javittatni igazábol én nem próbálkoznék vele kis gecsi alu cső ahogy néztem gsf 1200 2001-es
Sziasztok.
Az lenne a kerdesem hogy egy 1998 as gyartmanyu 600 as bandit elsokereke talalna e a 2000-2004 es szeriaju bantitba ?
Koszonom elore is a valaszokat .
Még nem tudom.Talán januárban sem neki,egyenlőre ki kéne találni mitévő legyek.
Elbukott a tasi féle befogjuk a kipufogót teszten.Egy perc se telik el és leáll.
Pedig megy 220-at olajat nem eszik,nem fullad nem hörög.Szóval megy,villog,dudál.
Ha bele kell túrni a blokkba akkor csúszik a project.Kell találni valami helyettestőt a bolkba,vagy felújítás vagy bontott blokk formájában.
Aztán ott az agylövésem hogy a maradék daytona elejét kéne belefaragni.
szóval amint csillapodik a meló januárban elsőnek pontos állapotfelmérés,és szétdobálom a felesleges kacatokat róla,meg kivonatom.
Az nem fog menni,a bandit nagyon lenn van.
Bár én speciel úgy állok hogy egy haynes manualt már megrendeltem,és tegnap be akartam indítani,amire aszondta hogy baszok én rád.
nomeg túrom az ebqayt jóárasított sportlábtartóért,de eddig csak F4-ét találtam.Ami kérdéses a váz lyukmérete miatt.
Ezen a nyáron volt fent egy sportdob. Én nem állítottam semmit hozzá, azon túl, hogy kissé elítélhetőbb módon motoroztam vele,
és a ringeken is sokkal gyorsabbnak hallottam magam, nem tudtam vele tartós barátságot kötni. De amúgy annyit venni észre
hogy 4000-től egyben úgy egykerekezik tőle, mintha muszáj volna. Úgy értem, olyankor is, amikor amúgy nem akarnád.
A projekt az volt, hogy csinálok egy pályára alakítható motort, vettem rá állítható lábtartókat, másik hátsó kereket,(erre rövid áttétel ment volna) ezt a kéményt, hogy ne érjen le folyton a gyári, de aztán...amin sokan elbuktak már, miért ne buktam volna én is. Így is leért a dob is, másik oldalon meg az oldalsztender.
A lábtartók legmagasabb állásban elkoptak félig egy kakucsi délutánon, úgyhogy hagytam a pélóba az egészet.
Inkább rábeszéltem komámat egy egész szépen átalakított CBR-re, segítek neki feléleszteni meg belőni, aztán majd néha elhiénázom :D
Ket homlokegyenest mas motor.