hali kovik! nem tudom keresel -e még idomoz hátra ,de a MOTORSTYLING nél láttam valami jót . telefon számot tudok ha érdekel.06-70-500-4001 meg egy kiss ráadás
10000-t olvastam valahol. Enyémben 12e van, én nem cseréltem le, mert nem érzek változást. Ha puhának érzed, nyugodtan cseréld le. Ja, figyeltétek, h a 600/1200 bandit villájában NINCS olajleeresztő csavar? Magyarul villa ki, fejreállít, viila be, feltölt. Hülye suzuki...
hali sacok! nem tudom ti hog vagytok vele de én nem jártam autó-motor suliba de ez alatt a párnap alatt tanúltam annyit ,hogy becsukott szemmel szétszedném meg össze raknám a verdát. lényeg, valamimás témába is nyomúlhatnánk pl:sajkát sztorik,élmények stb. biztos akad olyan téma amivel többen is tudnánk mit kezdeni. félre értés ne essék ezek is fontosak !! de hát ha így azok is írnának akik eddig nem .szerintem vannak olyanok akik be néznek az oldalra csak nem tartják érdekesnek és tovább álnak. "SZERINTEM"
Hello! Nem tud valaki infót szolgáltatni 400as banditról. Pl.mennyit kell mennie egy jónak,ill.egyéb okosságok tapasztalatok. Mert olvasgattam itt a fórumot de csak 250esről találtam ill.nagyobbakról.
Hello!!!!! Van valakinek 400as???
Nah hogy eg ykicsit pezsdítsünk az életen most olyat kérdezek amire talán már tud valaki választ is adni.Na szoval nem e tudja valaki hogy honnan lehet rendelni Yoshimura cuccokat.És most nem feltétlenül kipuffra gondolok.Mert találtam a Bandithoz egy nagyon hasznos motorhőfokjelzőt, és szeretnék rendelni, csak nem tudom hol kell.Légyszi segítsetek.
Nahát, azt kell mondanom grat.Tényleg nagyon jó.Az egyetlen bajom az hogy ha már tuningot írtál le miért nem 250-esnek a tuningját? Merthát az én kérdésemre válaszoltál.Nah mind1.Azért ha tudsz valamit a 250-es tuningrol nagyon szívesen elolvasnám mert érdekel.Én amúgy is tervezek módosításokat a banditomon csak az optikai lessz, nem motorikus.De azért nem motorikus mert nem tudom mit lehetne vele kezdeni.
Hali!
megtudná valaki mondani mennyi km után kell cserélni a telókban az olajat(bandit 600 N),mert elég puhácska lett . Ha sűrűbb olajat teszek bele ,valamivel feszesebb lesz nem
Szrintem azért rendesen meg lehet tuningolni egy banditot. Főleg a biget. Már sok helyen olvastam erről, és viszonylag is is olyan drága.
1200S TUNING ötletek
A motor karakterisztikája a rendkívül szigorú zaj és károsanyag emissziós előírások miatt olyan, amilyen.
Ezeket sikerült kiküszöbölni egy teljes átfúvókázással és a szívó ill. kipufogó rendszer ellenállásainak csökkentesével.
A gyári kipufogó egy Finster ovál dobnak adta át a helyét. Szeretem a csendes dobokat, de a gyári túl visszafogott volt.
A szívóoldalon is történtek változások. A gyári betétet K&N légszűrő váltotta le, a gyári "snorkel" eltűnt
és kapott a légszűrőház egy extra 2 collos lyukat. (Az 1200-as Bandita és a 600-as légszűrőháza megegyezik,
a 600-ashoz elég ez az airbox, de a 1200-eshez egyértelműen kicsi.) Az ülés alatti csatlakozó, - ami zajemissziós normák
miatt a gyújtást tartja vissza másodikban és harmadikban 3000 környékén -, megszűnt. A gyári karburátorok megmaradtak,
de egy Holeshot Stage1M kit került beléjük. Ez Mikuni fúvókákat és anódizált tűket tartalmaz.
A főfúvókák 102.5-ről 127.5-re nőttek, az alapjárati pedig 37.5-ről 35-re csökkent. Hogy teljes legyen a kép,
egy +5 fokos gyújtásrotort is kapott, hogy a gázreakciók spontánabbak legyenek. A levegőcsavarok 2 és 1/2 fordulatra
lettek kitekerve.
A különbség drámai. Fékpadon igazolva ez a setup kb. 116-122 Le-t ad le hátsó keréken. Másodikban 80 és 120 km/h
között gázadásra emeli az elejét. Egyesben a fullgáz elfelejtendő. 3500-as fordulatnál már egy kerékre áll.
Ha tudod kontrollálni, ez egy igen szórakoztató tulajdonsága. Ez a nyomaték sajnos még félszintetikus olajjal is
túlterheli a gyári kuplungot, ezért egy Barnett kuplungrugót is beszereztem. A motort érintő további beavatkozást a
közeljövőben nem tervezek. (Vagy mégis?)
A fogyasztás nem változott jelentősen. Indításhoz egy kevés szívató kell, ami elindulás után azonnal visszatolható.
A végsebesség a felszerelt Sigma digitális kilométeróra szerint 230 km/h. (Sík autópálya, 25 Celsius fok, enyhe szembeszél).
A saját órája itt 270 km/h-t mutat.
A futómű egy külön sztori. Új állapotában sincs a helyzet magaslatán a Bandita futóműve, és ahogy telik múlik az idő,
egyre jobban fárad. Gyors kanyarokban hullámzik a motor, és ez kifejezetten balesetveszélyes.
A hátsó rugóstag helyére egy 93-as GSX-R 750-es egység került (Showa). A gyárival ellentétben fullra állítható,
sokkal jobb minőségű, és kb 2 cm-rel megemeli a motor hátulját, és a kormányzás így valamivel direktebb lett.
Elöl Wirth gyártmányú progresszív villarugóknak adták át helyüket a gyári egységek. Az eredmény impresszív. Stabil
marad a motor még akkor is, amikor a lábtartó már régen az aszfaltot súrolja. A Macadam 90-es gumik Michelin slickekre
cserélődtek. Nem voltam megelégedve az első fékkel sem, így acélbetétes fékcsöveket is kapott a kicsike.
Egy villamerevítő van még a listán, valamint a távolabbi jövőben RaceTech Gold szelepek az első villákba.
A motor tömegével elégedett vagyok. 10-30 kg-mal könnyebb a konkurenciánál és bőven van nyomaték a jármű dinamikus
mozgatásához.
Néhány apróbb módosítás maradt még hátra. Sigma BC1400 kerékpár-computer, Fabri szélvédő, és Shad topcase,
de ezek nem az alapvető karakterisztikát hivatottak módosítani, csak egy kicsit felhasználó barátabbá teszik a vasat.
Nagy előnye a Banditnak, hogy az "aftermarket" alkatrészek listája szinte végtelen, és a közelmúlt gépeiből sok alkatrész
átvehető, amivel testre szabható a gép.
Még tavaly találtam, rendszerint viszont inkább angol és német nyelveken vannak...
Nem az volt a kérdés hogy felrakhatom e rá, megéri e, hanem az hogy honnan lehet beszerezni.
Egy szóval nem mondtam hogy nekem kell.Bandit amúgy se nagyon lehet sportkipuffon kívül tuningolni, de sajna azt se tom még hol kell venni meg mennyibe mert hát ez az egyetlen átka a 250-nek, sokat kell utánajárni.Nah de visszatérve, szoval hol is lehet kapni turbot?
A 250-es banditra turbót naaaa neee,többe kerülne mintha lecserélnéd egy nagyobb köbcentis paripára,alsó hangon is fél milla,és folyton csak bajod lenne vele
banditosok, nem tudjátok véletlenül hogy hol lehet szerezni, ill beszereltetni turbót motorba?
Esetleg ha valaki tudna nekem egy honlapot mondani vagy valami már az is nagy segítség lenne.
Előre is köszi
Ma voltam a hivatalos szervízben itt, Miskolcon. 24E-s szervíz. Szelephézag állítás: 16E pénz. Kb 4 óra. Többet szántam rá, mindegy.
A lényeg, hogy mivel nekem se a gyári pufi van, hozzá kell igazítani a karbisort. Hidegen bolond az alapjárat, prüszköl a kipufogóba, gázra beledurran, de olyat, hogy beszarok. És ugye hajlamos megtorpanni még melegen is. Szóval aki más durrogót tesz fel, az ajánlom, szánjon rá 2-3 ezret, és nézesse meg. Ha húzom neki, menjen is. Fojtás nélkül viszont kevés a benzin.
Sziasztok!
Nekem egy REMUS dob van Bandikán.
A hangja elég dübörgös,motorféken durrog.
De van hozzá egy tompitó csö azzal szolid hangja van.
A teljesitmény növekedést nem tudom,mert a suzukitol már igy hoztam el.
De javasolom hogy olyan dobot kellene felraknotok amin valami számitásokat is végeztek.
De aki ezzel foglalkozik,gyártja az biztos számolgatott.
De kinek a pap kinek a papné.....
sziasztok ! én a kipufogót csináltattam rá . nyíregy házán van egy gyerek aki foglalkozik dobokkal és azt kell mondjam hogy jó hangja van és a vége is hosszab lett a gépnek . 30 rugóért csinálta
Valami ilyesmi kellene igen.
A jövő héten radcsörgök és beszélünk.
Addig is nagyon köszönöm!