Én nem, de Macko R1200GS-ről most vált erre. Mivel hossszú évekig nyomatta a naggyal és most átáll erre, így gondolom nem lehet szar. Szerinte kurva jó, én nem próbáltam.
A vas -szulfát még egy jó anyag: savasan hidrolizáló só, eszi az acélszerezetet amihez hozzáér. Néha hexametafoszfátot adtunk be, csak az meg kurva nehezen oldódott még forró vízben is. Hála istenek, ez már a múlt.
Már nincs vízlágyító, lebontották. Személyzet nélküli RO van. Polielektrolit nem volt. Meszesnél törekedjetek a nagyon kicsi mészfeleslegre (p-m szám) és a vas-szulfát adagolásra, csökkenti az ioncserélő oszlopok kimerítési térfogatát ha sok. Meg a kavicsszűrő is kurvára összeáll, mintva beton.
Nálunk is meszes előlágyítással kezdődik a story,nyáron kb 1600m3/h,ioncserélt vízmennyiség nyáron: 450m3/h. Derítéshez polielektrolitot használtok?vagy csak mésztej+vasszulfát vagy vasklorid?
Nálunk meszes előlágyítás volt max 40t/h, majd teljes sótalanítás kamion és anioncserélővel 16 t/h. Ezt megszüntettük, kezelő nélküli RO berendezés van folyamatos 5 t/h. RO= reverb ozmózis
Felszereles csomagokat jelez.
F800gs-sel ment már valaki ?
Keressunk nekem motort magas, 90loero vagy erosebb, konnyu, enduro jelleg
Ha valakinek ismerettsegi koreben van elado 990esetleg 950 ktm amit nem hirdet, kerem ossza meg velem
Valakinek nincs esetleg eladó gyári (még nem átalakított) 2007-08-as 650-es Bandithoz eladó ülése?
Nem fognak turistat faragni belole.
Hazon beluli konkurencia lenne a Tigernek.
Ennek az R kivitelebol kellene valami tracer valtozat....