Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Alacsony fordulaton nem veszélyes nem úgy mint a V2, az alapjáraton is eszméletlen volt. Viszont fordulaton olyan a hangja, hogy beszarás.
Most nézegettem a csomagot amit kaptam, nekem is benne van a "low noise kit". Majd meglátom még, milyen hangja van. Mondjuk az enyémre rámatricázták: "racing track ue only" szal lehet hangos kicsit
191cm/100 kg
Tegnap eszpeti db killer nélkül jött velünk, de mondta, hogy visszarakja mert hosszútávon zavarja. Különben állat hangja van a yoshinak! Én is legfeljebb pályán vagy találkozókon venném ki, nagyon élveztem az SV1000 hangját a rövid raptorral, de 5-600km-en keresztül zúgó füllel szálltam le róla, most kész felüdülés, hogy csöndes a gép.
A számok csak azt mutatják, hogy az EU melyik államában vizsgálták meg a terméket, ha rajta van az e jelzés, benne a szűkítő, meg nálad a dobhoz adott certifikáció, nem lehet gondod. Amúgy meg voltam néhányszor Németországban, az ottani motorosok nagy része csak viszi magával a db-killert, nekik sincs berakva.
Ha nem üvölt nagyon sehol sem basztatnak. EZ a hozzáállás.
Csak akkor tennék fel, ha teljesen biztos vagyok benne, hogy az EU egy államában sem baszogatnának érte, hiába e-legal a legtöbb dobban csak E1 vagy E2 jelzés van, illetve láttam valami dobot egy fazeren ami E9 volt. Nem tudom, írja meg valami hozzáértő hogy mi az igazi álláspontja a hatóságoknak nem csak itthon.
De sportdobot mért nem? egy Elegalos szűkítős alig hangosabb, mint egy gyári.
az az igazság, hogy húvaszép!
nem bordó akart lenni hanem candy orange ami az új suzuki szin csak mivel nem vittem mintát sötétebbre keveredett pedig az összetevők....nekem így is tetszik.......
row, 194cm és 120kila, és nagyon kényelmes....
Bordó lett az idom Te kis titkolózós
a parkolóban lőttem, nem tom...
de szépek.....kié?
visegrádi királyok
Nincs C csak A és B, de könnyen kezelhető a gép.
Köszi! Külföldön élek, tudom baromság, de próbálgatás nélkül tudnám megvenni úgy, hogy kintről indítom el a hitelkérelmet és ha minden smakkol, hazaugrok a vasért...Pár nap bejáratás, ezres szervíz, aztán tűz vissza melózni... Remélem az s-dms "c" módja kellemes kezdőmotorrá varázsolja... Na jó, tudom marad úgy is elég ló megszeppenni...
Hát az most elüt rendesen , majd valamit kitalálok a sportdob kivételével, viszont most, hogy szét volt szedve kiderült, hogy egy ügyes lakatos segítségével könnyen lehet rá doboztartókat szerelni főleg sportdobnál.
De szééép! Már csak a kéménynek kéne leugrania.
row!
Én 189cm vagyok! Nekem kényelmes.
Jól mutatunk a béka meg én.
Lepence felé mentünk, ilyen lett a gép, a kép nem adja vissza teljesen de sötétebb lett valóban mint a Busa szine:
atyaisten!
Most indulunk páran valamerre itt a közelben. Összeraktam a gépet, nekem tetszik!
Éppen nekik van kitalálva, nekem a Busa kényelmetlen volt, igaz 10cm-el alacsonyabb vagyok mint Te. Persze nyilván a legjobb ha ráülsz egy próbaúton.
Ok, kösz!