Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nahh kitudja 3 év mulv hol lessz már ez a amsina, a rendzsámozással nemkell foglalkozni szerintem.... bizti van , kész...
itt van ez:
http://www.kepesmotor.hu/honda...

rohadt csúnya, de olcsó
CR alá nemjó ez a szett de gondolkodtam elkéne külön külön adni
de ugy meg senki nem adna 300at a crm ért
eddig kb 5000 kmet mentem aszfalton és semmit se szolt a jard sehol, az meg hogy tuning háát nemtom a polininek elég jo hire van szerintem meg az alap cuccot is szét lehet hajtani, meg kipróbálod meghalgatod nemcsörög zörög indul erös megy remélem meglessz rá a megfelelő vevőm majd eccer mihamarabb
Nekem van egy 90-es CR125-öm, mennyiért adod ide az SM szettet?
Ez a másik baj, a rendőröket is erősen képzik, egy 160-as hengerre nem fog neked 50-et elhinni senki. Ez így egy PÁLYAGÉP, tréleren, vagy utánfutón, vagy platón mehet a crosspályára, vagy enduróra, vagy aszfaltra, és a pályagépeknek meredeken esik az ára.
Szerintem pont időben adod el, ha nem későn...

(én nem szívesen veszek tuning motorokat, mert szét vannak hajtva, vagy eleve rövidebb az élettartamuk, majd én tuningolom, ha gyenge, vagy veszek nagyobbat)
az 50 es papirt is meg lehet mókolni valahogy ha csak a bizti mellé adnak egy rendszámot akkor semmi gond nekem biztositással megy most a szekér és bejártam már vele elég sok aszfaltot
ja de ez it ott esztétikai hiba meg lepattogó festék enyémen gyöngyházmetál festés.. meg ha kukázol nsr kereket arra gumi is kell 50 böl jösz ki kb akkor ár 310 körül vagy akkor meg már azért a plusz 40ért egy igen csini gépet vehetnél.. mondjuk az enyémet
hu de lassan sikerült ezt lerinom megyek is innen
hopp ezzel elkéstem kicsit, sorry
Meg 50-es papír...amivel - ha nem _csak_ pályán akarja majd használni a lelendő tulaj - legkésőbb 3 év múlva jó nagyot fog szopni...
nem 89es....illetve lehet, de nem az idomok miatt, a CRM-ek amig gyártották őket így néztek ki
97környékén valamikor ezüst szinű lett a blokk fekete helyett, meg a matricákat variálták, mást nem nagyon
elöbb utobb jön a vevő szntem is el fog az menni 350körül....kérdés mikor
ehh - de nem úgy van az, ez tuning gép ám - nem 125ös a henger ez drágább
Ez pl. nem egy rossz bolt, szerintem 200-ért ideadná. Már csak kukázni kell hozzá NSR kerekeket, supermoto-nak, meg miegymás. És fiatal...

http://www.kepesmotor.hu/honda...
Ma eszergáltattam bukógombákat.
91es évjárat és 270ért volt hirdetve amikor én vettem de 250be elhoztam, aztán mostanság is ojan 240-280 körül mozognak,nameg van 1db CRm ami alatt fűzött sm kerekek vannak azt adják 400ért, de az enyém motorikusan sem kispályás a többihez képest tzuning kipufogó rendszer amitől kiba* jo hangja van meg erősebb is tőle meg 160as polini henger ...
Ha jól látom az idomokon meg a telón, ez 89-es, nem?
CRM-et, aminek nem CR a blokkja, hanem kicsit gyengébb, ilyen korút olyan 180-240 körül lehet kapni, állapottól függően...ha van hozzá SM meg offroad kerékszett is, nem olyan irreális a 350...
VAN esélyed
fúú az nagyon kevés lenne, remélem azért 350be elmegy
Szia Laci, inkább itt folytatom...
Drukkolok neked, de erős a gyanúm, hogy 300 felett nem nagyon fogod tudni eladni sajnos. Van tapasztalatom, sok motorom volt már.
nemválaszolt de kiirta a hirdetésbe hogy érdeklődni 7.ho 10.e után
ahham. hát mostanában úgysem fenyeget a gumicsere, csak úgy eszembe jutott

amúgy válaszolt már a srác az FE-re? van rajta renCám
motornál sem, énpróbáltam, lehetetlen, még a gumis is megszenvedett vele mert csak autókhoz vn szokva.
Szerintem nem fogod tudni "lenyomni" a gumit a felniről. Mert ezek a felnik úgy vannak kialakítva, hogy ha felfújod, akkor a gumi pereme beugrik egy vájatba (ilyenkor durran nagyokat). Na, és leengedés után abból kiszedni kézzel, hát... autónál tuti nem lehet kézzel.
amint el tudom adni a crm-et
ne kövezzetek meg, ha hülyeséget kérdezek, de tömlő nélküli gumit lehet hagyományos módon cserélni? mármint kézzel... azt tudom hogy a fasza felnit nem érdemes összek*rni pájszerrel, de ettől eltekintve