eddig kb 5000 kmet mentem aszfalton és semmit se szolt a jard sehol, az meg hogy tuning háát nemtom a polininek elég jo hire van szerintem meg az alap cuccot is szét lehet hajtani, meg kipróbálod meghalgatod nemcsörög zörög indul erös megy remélem meglessz rá a megfelelő vevőm majd eccer mihamarabb
Ez a másik baj, a rendőröket is erősen képzik, egy 160-as hengerre nem fog neked 50-et elhinni senki. Ez így egy PÁLYAGÉP, tréleren, vagy utánfutón, vagy platón mehet a crosspályára, vagy enduróra, vagy aszfaltra, és a pályagépeknek meredeken esik az ára.
Szerintem pont időben adod el, ha nem későn...
(én nem szívesen veszek tuning motorokat, mert szét vannak hajtva, vagy eleve rövidebb az élettartamuk, majd én tuningolom, ha gyenge, vagy veszek nagyobbat)
az 50 es papirt is meg lehet mókolni valahogy ha csak a bizti mellé adnak egy rendszámot akkor semmi gond nekem biztositással megy most a szekér és bejártam már vele elég sok aszfaltot
ja de ez it ott esztétikai hiba meg lepattogó festék enyémen gyöngyházmetál festés.. meg ha kukázol nsr kereket arra gumi is kell 50 böl jösz ki kb akkor ár 310 körül vagy akkor meg már azért a plusz 40ért egy igen csini gépet vehetnél.. mondjuk az enyémet
nem 89es....illetve lehet, de nem az idomok miatt, a CRM-ek amig gyártották őket így néztek ki
97környékén valamikor ezüst szinű lett a blokk fekete helyett, meg a matricákat variálták, mást nem nagyon
elöbb utobb jön a vevő szntem is el fog az menni 350körül....kérdés mikor
91es évjárat és 270ért volt hirdetve amikor én vettem de 250be elhoztam, aztán mostanság is ojan 240-280 körül mozognak,nameg van 1db CRm ami alatt fűzött sm kerekek vannak azt adják 400ért, de az enyém motorikusan sem kispályás a többihez képest tzuning kipufogó rendszer amitől kiba* jo hangja van meg erősebb is tőle meg 160as polini henger ...
Ha jól látom az idomokon meg a telón, ez 89-es, nem?
CRM-et, aminek nem CR a blokkja, hanem kicsit gyengébb, ilyen korút olyan 180-240 körül lehet kapni, állapottól függően...ha van hozzá SM meg offroad kerékszett is, nem olyan irreális a 350...
VAN esélyed
Szia Laci, inkább itt folytatom...
Drukkolok neked, de erős a gyanúm, hogy 300 felett nem nagyon fogod tudni eladni sajnos. Van tapasztalatom, sok motorom volt már.
Szerintem nem fogod tudni "lenyomni" a gumit a felniről. Mert ezek a felnik úgy vannak kialakítva, hogy ha felfújod, akkor a gumi pereme beugrik egy vájatba (ilyenkor durran nagyokat). Na, és leengedés után abból kiszedni kézzel, hát... autónál tuti nem lehet kézzel.
ne kövezzetek meg, ha hülyeséget kérdezek, de tömlő nélküli gumit lehet hagyományos módon cserélni? mármint kézzel... azt tudom hogy a fasza felnit nem érdemes összek*rni pájszerrel, de ettől eltekintve
http://www.kepesmotor.hu/honda...
rohadt csúnya, de olcsó
de ugy meg senki nem adna 300at a crm ért
Szerintem pont időben adod el, ha nem későn...
(én nem szívesen veszek tuning motorokat, mert szét vannak hajtva, vagy eleve rövidebb az élettartamuk, majd én tuningolom, ha gyenge, vagy veszek nagyobbat)
97környékén valamikor ezüst szinű lett a blokk fekete helyett, meg a matricákat variálták, mást nem nagyon
elöbb utobb jön a vevő szntem is el fog az menni 350körül....kérdés mikor
http://www.kepesmotor.hu/honda...
CRM-et, aminek nem CR a blokkja, hanem kicsit gyengébb, ilyen korút olyan 180-240 körül lehet kapni, állapottól függően...ha van hozzá SM meg offroad kerékszett is, nem olyan irreális a 350...
VAN esélyed
Drukkolok neked, de erős a gyanúm, hogy 300 felett nem nagyon fogod tudni eladni sajnos. Van tapasztalatom, sok motorom volt már.
amúgy válaszolt már a srác az FE-re? van rajta renCám