Szerintem amire neked kellene arra tökéletes választás a LC4 mert nem kell nagyon gondozni, megy mint a barom és viszonylag kényelmes is DE! az SMC erősebb ezért cserében viszont többet kell gondozni.
A Husqvarna meg az LC4 párja
na ez is erős kifejezés: "hozzá értő ember".
lássuk a tényeket:
husky: újabb, kevesebb kilométerrel, olcsóbb, viszont nehezebb, alkatrész ellátottsága sztem em lehet rosszabb bármi más gépnek.
KTM: kicsivel régebbi, dupla annyi kilóméter mint a huskyban, drágább, kicsivel könnyebb, alkatrész ellátottsága szinte tökéletes.
mind 2 motor képek alapján jó/megkímélt esztétikai állapotban van. sajnos a blokbba nem látok bele, bár amikor komolyabban nyúzva van egy motor, az a küllemén is meglátszik.
ha a szíved a HUSKYhoz húz, akkor ne tétovázz! ne engedd, hogy bárki is elbátortalanítson. nekem is sokan szidták a KTM-et és eddig csak örömet okozott!
Tudom, hogy semmi közöm hozzá, de régóta olvasgatom, amit motorválasztás ügyében írogattál...
Szépen és következetesen eljutottál egy tipushoz... Két hozzászólás NE tántorítson el attól a döntéstől, amit meghoztál... Ez CSAK és kizárólag a Te szubjektív döntésed...
Ahogy a napkeleti bölcsek mondták volt: Nincs tökéletes ember, csak tökéletes szándék!
Nálad pedig a szándék megvan...
A többi meg.....
KTM szerviz minden sarkon van Én nemvagyok szétesve a utcai modeleiktöl(futómüvileg szerintem ottvannak azok is nagyon,legalábbis én ugy érzem/látom) de kinek mijön be...
Ebben is van igazság...
Meg egyáltalán, ez egy nagyon szubjektív kérdéskör, minden elemét tekintve...
Különben pont a 610-es az egyik legöszvérebb Husqvarna, amit nem csak egy adott szerepkörre hegyeztek ki, tehát ha már Husky, akkor ez jó lehet, az előzetes kérdéseket végigolvasva...
Sziasztok!
Bazzz chevy végre hancsákg megtalálta a motort amit hónapok óta keres és ami végre tetszik neki és legjobban megfelel az elvárásainak erre totál elbizontalanítod.
Szerintem nem rosszak a Husqvarnák és BMW minőségellenőrzés valamint az új magyar importőr javít egy picit majd a helyzetén/megítélésén.
Nemmentem vele (japán párti vagyok..)de nemis szeretnék venni de ha vennék biztos körbejárnám nagyon a kérdést nem azt hogy hány LE/KW/KG-(kereskedéstöl probamotor,bérlés,kölcsön..stb..)
Azt ők is elismerték hogy régebben voltak gondok az alkatrészekkel,de hogy ez mostanra már jobb lett.
De még mindig nem vágom miért is mondod rá hogy kevés,mihez kevés?
Te már menttél ilyennel?
Hát azért ez a márkaszervizes dolog elgondolkodtató...
Isten ments, hogy valaki ellen beszéljek, meg ugye ha nincs más út, akkor irány hozzájuk...
DE!
Az én 125-ös 2T kis SM-em két hete megragadt...Nem régóta az enyém, keveset mentem vele, a beállításai totál sz...ok voltak, besült a dugó...
Jött a szétszedés, kárfelmérés, szükséges alkatrészek utáni intenzív érdeklődés...
Telefon: mindön köll, de hamar! Ok, van is minden, mint a büfében, pontos alvázszám kell és KÉT HÉT alatt már itt is a cucc... Ahogy Fábry mondaná: természetesen mindezt egy szerényebb készpénz összegért...(nem is olyan szerényért...)
Átlibbentem ide a szomszédba, (mert véletlenül az irodám pont félúton van a P....a és a kecskeméti gokartpálya között ) és vettem dugót AZONNAL a telefonon megérdeklődött ár feléből...
Kellett még tűgörgő, az is volt, a márkaszervíz a blokk-közép tömítésre tizenezer forintos árat mondott, természetesen ismét két hét átfutással... Ezt meg vágtunk bele...
Kisérletképpen alvázszámmal felvértezve tettem egy próbát a neten és lőn...
Kb 3-5 nap átfutással, szállítási költséggel együtt is valamivel mérsékeltebb árért én is megrendelhetem a cuccost...
Na mindegy, ez a sztori gondolom sokaknak ismerős, nem is ez volt a lényeg, hanem az, hogy azért elgondolkodtató, hogy attól, hogy ha egy márkának a márkaképviselete mondjuk éppen a szomszéd kertben is van, attól most nekünk jobb-e és ha igen, akkor MENNYIVEL?
Vajmi kevés=arra hogy mennikell vele minél többet 1-2probakör kevés ahoz hogy nagy véleményt mondjál rola.A szervizmeg mitmondjon nevegyél ilyet mert nincs alkatrész hozzá Szerintem nagyon rizikos 1ilyen ritka/kurrens motort venni,én biztos nemmerném bevállalni....
Vajmi kevés,ezt meg mire érted?
Az alkatrészekkel meg a szervízzel már azért nincsenek akkora gondok.
Tőlem 50km van Pápán a szervíz,kérdeztem tőlük azt is hogy van e hozzá alkatrész ha gond lenne a géppel.
Azt mondták hogy már jobb az anyagellátás.
A Husqvarna meg az LC4 párja
lássuk a tényeket:
husky: újabb, kevesebb kilométerrel, olcsóbb, viszont nehezebb, alkatrész ellátottsága sztem em lehet rosszabb bármi más gépnek.
KTM: kicsivel régebbi, dupla annyi kilóméter mint a huskyban, drágább, kicsivel könnyebb, alkatrész ellátottsága szinte tökéletes.
mind 2 motor képek alapján jó/megkímélt esztétikai állapotban van. sajnos a blokbba nem látok bele, bár amikor komolyabban nyúzva van egy motor, az a küllemén is meglátszik.
ha a szíved a HUSKYhoz húz, akkor ne tétovázz! ne engedd, hogy bárki is elbátortalanítson. nekem is sokan szidták a KTM-et és eddig csak örömet okozott!
Szépen és következetesen eljutottál egy tipushoz... Két hozzászólás NE tántorítson el attól a döntéstől, amit meghoztál... Ez CSAK és kizárólag a Te szubjektív döntésed...
Ahogy a napkeleti bölcsek mondták volt: Nincs tökéletes ember, csak tökéletes szándék!
Nálad pedig a szándék megvan...
A többi meg.....
Már teljesen elbizonytalanodtam.
http://www.hasznaltauto.hu/2101919_ktm_lc4_2005
Sze
rintetek ez jobban megérné mint a Husky SM610?
http://www.hasznaltauto.hu/2130446_husqvarna_sm610_20
06
Erről lenne szó!
Bár a fórum azért van hogy mindenki kifejthesse a véleményét
Meg egyáltalán, ez egy nagyon szubjektív kérdéskör, minden elemét tekintve...
Különben pont a 610-es az egyik legöszvérebb Husqvarna, amit nem csak egy adott szerepkörre hegyeztek ki, tehát ha már Husky, akkor ez jó lehet, az előzetes kérdéseket végigolvasva...
Bazzz chevy végre hancsákg megtalálta a motort amit hónapok óta keres és ami végre tetszik neki és legjobban megfelel az elvárásainak erre totál elbizontalanítod.
Szerintem nem rosszak a Husqvarnák és BMW minőségellenőrzés valamint az új magyar importőr javít egy picit majd a helyzetén/megítélésén.
De még mindig nem vágom miért is mondod rá hogy kevés,mihez kevés?
Te már menttél ilyennel?
Isten ments, hogy valaki ellen beszéljek, meg ugye ha nincs más út, akkor irány hozzájuk...
DE!
Az én 125-ös 2T kis SM-em két hete megragadt...Nem régóta az enyém, keveset mentem vele, a beállításai totál sz...ok voltak, besült a dugó...
Jött a szétszedés, kárfelmérés, szükséges alkatrészek utáni intenzív érdeklődés...
Telefon: mindön köll, de hamar! Ok, van is minden, mint a büfében, pontos alvázszám kell és KÉT HÉT alatt már itt is a cucc... Ahogy Fábry mondaná: természetesen mindezt egy szerényebb készpénz összegért...(nem is olyan szerényért...)
Átlibbentem ide a szomszédba, (mert véletlenül az irodám pont félúton van a P....a és a kecskeméti gokartpálya között ) és vettem dugót AZONNAL a telefonon megérdeklődött ár feléből...
Kellett még tűgörgő, az is volt, a márkaszervíz a blokk-közép tömítésre tizenezer forintos árat mondott, természetesen ismét két hét átfutással... Ezt meg vágtunk bele...
Kisérletképpen alvázszámmal felvértezve tettem egy próbát a neten és lőn...
Kb 3-5 nap átfutással, szállítási költséggel együtt is valamivel mérsékeltebb árért én is megrendelhetem a cuccost...
Na mindegy, ez a sztori gondolom sokaknak ismerős, nem is ez volt a lényeg, hanem az, hogy azért elgondolkodtató, hogy attól, hogy ha egy márkának a márkaképviselete mondjuk éppen a szomszéd kertben is van, attól most nekünk jobb-e és ha igen, akkor MENNYIVEL?
Az alkatrészekkel meg a szervízzel már azért nincsenek akkora gondok.
Tőlem 50km van Pápán a szervíz,kérdeztem tőlük azt is hogy van e hozzá alkatrész ha gond lenne a géppel.
Azt mondták hogy már jobb az anyagellátás.
Benne vagyok!
De igen, akkor is az vagyok.
Majd, ha meglesz a Yami ellépünk terepezni egyet!
Ja meg kóla Azt nem éli túl semmi a bélflórádban