Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nalam is elofordul, sot, a hatso labtartoim elhagytam, meg egyszer az ules csavarja is fajo bucsut vett tolem..
Nem, nekem Yamahám volt
egy jó párszor előfordult már velem...
Sziasztok.

Nektek is felszoktak lazulni a csavarok a rezonancia végett?Ma motoroztam és egyszer csak olyan fém hangot halottam menet közben.Ahogy gyorsítok erősödik ez a hang.Először alig lehetett hallani nemsokkal rá egyre hangosabb.
Vélemény?

Köszi.
Biztos tök szexi az öreg, de azért inkább az adapterről ha lehet , de az sem baj ha az örege pózol vele
okés irok neki, csak kinnt van angolba aztán kicsit nehézkesen megy a communication, meg átmegyek faterjához lövök róla képet neked hogy hogy néz ki - mármint a faterja
Érdekelne, megkérdezhetnéd
havernak van eladó gyári adapterje, a gyári féked tartóját kell lehúzni csak a nyeregről és ezt rátolni, azt kész, de hogy 310 vagy 320 lesz belőle ....
ha érdekel megkérdem mennyiért adja
sziasztok!
'05 exc 525-be tennék sm cuccot, olyan kérdésem lenne hogy van valakinek itt a fórumon gyári fékje 320-as tárcsával, esetleg 310-es el?
Kéne egy kép az adapterről, esetleg 1 méretezés
Előre is köszi
Köszönöm:)
Üdv a klubban
Szia.Igen érthető amit leírtál
köszönöm hogy gyorsan válaszoltatok kérdésemre.Megmondom őszintén hogy nagyon furcsa a sportmotor után.Nagyon nagy erő van benne már alulról is egyszerűen lenyűgözött.Sokan azt mondják hogy sosem fogom megszokni sor4 után.Ez nem igaz szerintem.Már most nagyon tetszik.
Szia!Köszönöm a segítséget.Hála istennek most is pörce indult.Tegnap az egyik ismerős odajött hozzám és kérdi tőlem szoktam e használni.Mondom én azt sem tudom mi az:))) Gondoltam megkérdem tőletek hogy minek is kell az:))
Ha minden rendben van a motorral nem kell használni a kart. Nekem mindig indult gombnyomásra. Viszont az uccsó évben önindító nélkül használtam a verdát, de akkor is csak akkor kell használni a kézi dekót ha véletlenül lefullad a motor sebességben. Leállításkor ugyan is mindig jó helyen áll meg a főtengely. Határozott erős rúgás és menni fog.
FireBlade83! A holtpontot megkeresed (ekkor mintha valaminek nekiütközne a berúgókar) ezután kézi deko.kar behúz. Ennek hatására tudod átbillenteni a holtponton a dugót. (nagyon picit nyomod csak le a berúgókart, mondhatni csak a lábad súlya). Most már csak egy határozott rúgással életre kelthető a gépszörny. Remélem érthető volt az iromány
Sziasztok.

A napokban KTM 640 lc4 tulaj lettem.Nem volt még hasonló motorom és az lenne a kérdésem hogy mikor és hogy kell használni dekompresszor kart.Lehet hogy bután hangzik de eddig sport motorjaim voltak.

Válaszotokat előre is köszi.
lehet fontolóra kell venni amit mondasz, mert nem lenne jó esőben motorozni...
Nem a bizniszedet akarom rontani, de ha valakit érdekel tök ingyé FALCO csizmára való van nekem ! link
bassza már meg,hol marad a tavaszi napsütés már?
esöt nem akarunk.es mindjart itt az aprilis vegenek.legyen inkabb majusban,nekem az jobb
időjárás milyen lesz?
Szevasztok!
Beszéltem a KisKökénnyel az edzés végett. Azt mondta adjam le a létszámot és ha összejövünk páran(gondolom, hogy ne 2 embernek tartsa az agymosást) akkor mehet az oktatás. Valószínűleg jövőhét végén szombat vagy vasárnap. Kérlek jelezzétek felém, ha akartok jönni, hogy tudjuk mekkora létszámmal számolhatunk.

Olyanok jelentkezését várom legfőképp aki biztosan ott lesznek!

Peace

Elkelt minden, köszönöm az érdeklődést.
Akkor most hétvégén lesz valami Kakucson?