Április 1re, eger rali első napjára felfordulást szervezek!
A város a raliról, benzongőzrő, lóerőkről kell, hogy szóljon!
Reggel gyerekek bicajoznak, utána jönne a keményítés!
2-3 futamos belvárosi csapatás lesz.
Supertmot és quad.
Más helyszínen, drift és tuning show!
Előreláthatólag, a héten megvannak a részletek.
Eger belvárosában lesz a pálya.
Belépés díjtalan, nevezés nincs!
De legalább 10-12 motorost szeretnék összetrombitálni.
Külön mennek majd quadok.
Online tv közvetítés egész városban stb. Internet, helyi ujságok, műsorvezetés.
Örülnék ha box jelleggel tudnátok jönni! Sátor, stb.
Egyesületi reklámok, stb. Bármi jöhet!
eleinte simán jó, aztán ahogy érzed meg kedved ( ) engedi csinálhatsz bármit belőle
én emlékszem amikor elkezdtem sm-ezni fingom se volt ilyen futómű meg hasonló hülyeségekről, kerék nagy fék azt csoki, és majd egy szezont végig nyomtam enduró telókkal (ami szerintem még a krosszokénál is puhábbak)
aztán meg lett csináltatva fasza sm telóra és egyik hétvégéről a másikra 2(!) másodpercet javultam vele, az azért nem kevés...
és ebben szerintem leginkább az játszik szerepet hogy sokkal magabiztosabban mentem mert nem hintázott alattam a motor mint állat...
amúgy én is rmz-zét néznék ha krossz/sm vásárlás elött állnék most, de ez teljesen szubjektív
Teljesen igazatok van. Plane kezdonek teljesen mindegy az, ugyis messze leszek a lehetosegek hataratol.
(ha MZ vel is tudtam menni Kakucson mindket iranyban 48 at, minek oda futomu? )
A fordított témába nagyon nem merülnék bele, mert úgyis csak ugatás lesz a vége. Neked kell eldöntened, hogy mennyit és milyen áron szeretnél supermotozni. Én mindenképp megvárnám azt a pillanatot, hogy egyáltalán magával ragad-e a supermoto.
Véleményem szerint, egy cross futómű is megteszi először, persze be kell állítgatni. Aztán ha azt mondod, hogy bakker supermoto nélkül nem megy, na akkor jöhet a futómű. Az se mindegy mennyit szeretnél/fox eljárni pályázni.
Olvastam tegnap ezt a 250 & 450 dilemmat. Ez nehéz kérdés az tuti, 250 hamar kicsi lehet sm-ra viszont cross pályán meg bőven elég, főleg ha kezdő vagy. 450 lenne az ideális supermotora, de crossra meg sok, akárhonnan nézzük. Ezt neked kell mérlegelni, nem azt mondom, hogy nem lehet a 450-el menni, mert ez sem igaz, csak a 250 sokkal megbocsátóbb tud lenni.
De én csak egy lány vagyok, azt írom amit a környezetemben látok, hallok.
Készítem a gépemet, már nem sok van hátra!
Kecskeméten meg két forduló lesz, hamarosan felírom az időpontokat!