Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na mizu Vogue beüzemelted a Magura rendszert?
nem értem miért lenne sok. ha vki tud bánni a gázkarral nem csak on off van akkor semmi se sok, ha meg nem majd elesik vagy jol elfárad gyorsan... 250 4T semmire se jo crosspályán hobbi szinten csak arra h szétcsapja az ember... igaz én 250 2Tvel megyek, OB bajnok lazán kikerül a 250 4Tjével, dehát ez van... szét is hullik neki mindig, nekem meg nem... bajom sosem volt az miatt h tul erős lenne, visszafog az h nem merek nagyot ugrani meg ienek... versenyezni nyilván jo a kicsi is ha épp csak azzal bánik el fullosan az ember, de hobbira sztem mehet a 450 nyugodtan. nagyon kezes joszág az. sokkal barátságosabb mint bármeik 2 ütemű pl...
jah, meg ha a nagypályázás anyagi részét nem vállalnád be megint, akkor azzal azért legyél tisztában hogy a supermoto se épp az ócó kategória egy üzemórás krosszal, igaz a pálya olcsóbb, de kb ennyi és nem utolsó sorban egy feneketlen kút a motor átépítése... persze attól is függ mennyire akarsz belemászni

én most úgy gondolom hogy egy havi SM költségből - kis túlzással - egy évig eljárhatnék krosszozni...
Én aztán beleszólni nem akarok,de szerintem az SM fog bejönni inkább neked,úgyhogy 450 mindenképp. 250 est lecserélnéd évv végére az tuttifrutti (18)
az én LC4em az ilyen régi típus , kisebb átmérőjű kuplung van benne mint a normálokba, és erre nagyon hasonlít a méretezése.

Cikkszámot vagy valamit tudsz mondani mi van még a dobozon? megpróbálok utánanézni..
Laca,
A vastagságát csak becsülni tudom kb annyi amit írtál mivel be van csomagolva 7 db. van benne de azt nem tom jó-e a vasadba. SX EXC van ráírva...
A méretei alapján jó az én LC4embe. Hány darab van benne? nekem 6 kell. és 3 mm vastag
Heló Laci,

110 a belső, 135mm a külső de nem tizedmilliméter pontos
szerintem SuMon van a hangsuly. Max en is veszek melle egy 125 2t-t. Bar abban az esetben mar ertelmetlen a kerdes. Jo lenne elore tudnom hogy melyik hogy fog tetszeni. Ez itt a bibi.
8-10 evvel ezelott meg csoppert akartam, aztan turagep lett belole ami 2 evre ra pedig mar palyara epitett RR-e alakult :)
hát pont az a baj hogy sm-re a 250 4t szerintem karcsú, viszont krosszra kezdeni kurva jó

a 450 meg sm-re jó, viszont krosszra sok(k)
ha nem okoz nagy gondot megméred nekem a külső és belső átmérőt kíváncsiság képen?
Nemtudom, csak azt hallottam, hogy nagyon nem erdemes 450-nel kezdeni terepen tapasztalat nelkul. Aszfalton elbirok vele ezres utan... de elkepzelni sem tudok 60 lovat dirton.
De ha azt mondjatok nezek nagyobbat :) Titkon ugyis azt akaram...
kivitelezhető, de 250 4t-t hamar kinyírod pályán főleg kakucson, oda 450 lenne a fasza, én nem vennék sm-re 250-et

viszont nem értem hogy krosszra meg miért neccesen nagy? ennél gyengébb már csak a 100/85 ccm 2t-k lennének...
Hali,
Ha valakit érdekel kuplung lamella...

http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
Segítséget kérnék, ehhez a kerékhez keresek km meghajtót, ha esetleg valaki tud segíteni kérem szóljon.
Sziasztok,

az alabbiakban kérnék egy kis tanácsot:
Sok év utcai és pályamotorozás után letettem a lantot, egy időre.
Azonban csak nem élet az élet motorozás nélkül :), de a nagypályázás költségeit mégegyszer nem vállalnám be, kedvem támadt egy kezdő sumoval leugrani néha MZs haverokkal leugrani Kakucsra vagy Kecskemétre. Az sem lenne baj ha télen ugyanazzal a géppel egy-egy dirt pálya is látogatható lenne.
Amire gondoltam: valami nem túl régi 250 4T krosszgép + SM szett.
Ez kivitelezhető?
(tudom a 250 SM re neccesen kicsi, de krosszra neccesen nagy! Nekem tuti)
De ez azz.
Ez amúgy nem az eltűnt ember (kosatt) egykori motorja
Nem én árultam, és nem is én árulom jelenleg sem, Érdekességképpen tettem be.
Jani old-scool lesz a masinka
Te Börni adhatok 5letet esetleg... Imolában lőttem. Mutasd meg Verusnak hátha..
Fekete lesz a Vespa? azt hittem Verus vidámabb szint kap.
A parilla-nál 4500, 3900-ért odaadom.
és mennyiért adnád?
Te Pepító 1.8-ért is te árultad?