nem értem miért lenne sok. ha vki tud bánni a gázkarral nem csak on off van akkor semmi se sok, ha meg nem majd elesik vagy jol elfárad gyorsan... 250 4T semmire se jo crosspályán hobbi szinten csak arra h szétcsapja az ember... igaz én 250 2Tvel megyek, OB bajnok lazán kikerül a 250 4Tjével, dehát ez van... szét is hullik neki mindig, nekem meg nem... bajom sosem volt az miatt h tul erős lenne, visszafog az h nem merek nagyot ugrani meg ienek... versenyezni nyilván jo a kicsi is ha épp csak azzal bánik el fullosan az ember, de hobbira sztem mehet a 450 nyugodtan. nagyon kezes joszág az. sokkal barátságosabb mint bármeik 2 ütemű pl...
jah, meg ha a nagypályázás anyagi részét nem vállalnád be megint, akkor azzal azért legyél tisztában hogy a supermoto se épp az ócó kategória egy üzemórás krosszal, igaz a pálya olcsóbb, de kb ennyi és nem utolsó sorban egy feneketlen kút a motor átépítése... persze attól is függ mennyire akarsz belemászni
én most úgy gondolom hogy egy havi SM költségből - kis túlzással - egy évig eljárhatnék krosszozni...
Laca,
A vastagságát csak becsülni tudom kb annyi amit írtál mivel be van csomagolva 7 db. van benne de azt nem tom jó-e a vasadba. SX EXC van ráírva...
szerintem SuMon van a hangsuly. Max en is veszek melle egy 125 2t-t. Bar abban az esetben mar ertelmetlen a kerdes. Jo lenne elore tudnom hogy melyik hogy fog tetszeni. Ez itt a bibi.
8-10 evvel ezelott meg csoppert akartam, aztan turagep lett belole ami 2 evre ra pedig mar palyara epitett RR-e alakult :)
Nemtudom, csak azt hallottam, hogy nagyon nem erdemes 450-nel kezdeni terepen tapasztalat nelkul. Aszfalton elbirok vele ezres utan... de elkepzelni sem tudok 60 lovat dirton.
De ha azt mondjatok nezek nagyobbat :) Titkon ugyis azt akaram...
az alabbiakban kérnék egy kis tanácsot:
Sok év utcai és pályamotorozás után letettem a lantot, egy időre.
Azonban csak nem élet az élet motorozás nélkül :), de a nagypályázás költségeit mégegyszer nem vállalnám be, kedvem támadt egy kezdő sumoval leugrani néha MZs haverokkal leugrani Kakucsra vagy Kecskemétre. Az sem lenne baj ha télen ugyanazzal a géppel egy-egy dirt pálya is látogatható lenne.
Amire gondoltam: valami nem túl régi 250 4T krosszgép + SM szett.
Ez kivitelezhető?
(tudom a 250 SM re neccesen kicsi, de krosszra neccesen nagy! Nekem tuti)
én most úgy gondolom hogy egy havi SM költségből - kis túlzással - egy évig eljárhatnék krosszozni...
Cikkszámot vagy valamit tudsz mondani mi van még a dobozon? megpróbálok utánanézni..
A vastagságát csak becsülni tudom kb annyi amit írtál mivel be van csomagolva 7 db. van benne de azt nem tom jó-e a vasadba. SX EXC van ráírva...
110 a belső, 135mm a külső de nem tizedmilliméter pontos
8-10 evvel ezelott meg csoppert akartam, aztan turagep lett belole ami 2 evre ra pedig mar palyara epitett RR-e alakult :)
a 450 meg sm-re jó, viszont krosszra sok(k)
De ha azt mondjatok nezek nagyobbat :) Titkon ugyis azt akaram...
viszont nem értem hogy krosszra meg miért neccesen nagy? ennél gyengébb már csak a 100/85 ccm 2t-k lennének...
Ha valakit érdekel kuplung lamella...
http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
az alabbiakban kérnék egy kis tanácsot:
Sok év utcai és pályamotorozás után letettem a lantot, egy időre.
Azonban csak nem élet az élet motorozás nélkül :), de a nagypályázás költségeit mégegyszer nem vállalnám be, kedvem támadt egy kezdő sumoval leugrani néha MZs haverokkal leugrani Kakucsra vagy Kecskemétre. Az sem lenne baj ha télen ugyanazzal a géppel egy-egy dirt pálya is látogatható lenne.
Amire gondoltam: valami nem túl régi 250 4T krosszgép + SM szett.
Ez kivitelezhető?
(tudom a 250 SM re neccesen kicsi, de krosszra neccesen nagy! Nekem tuti)