A supermoto és a cross futóműméretileg ua, csak a szelepelésben, és rugóban tér el. Egyébként meg mentünk 43 szárú EXC futóművel, gyári szelepeléssel, csak a rugóelőfeszítés volt változtatva, és mégis szuperált a dolog, és gyorsan is tudtál vele menni.
Es a kerdes forditottjaval mi a helyzet? :)
Ha nem csinaltatom meg tudok-e rajta allitani, hogy sumora jo legyen ...:)
Egyebkent itt jon be a gep kerdes, pl RMZ hez eleg vicces aron be lehet szerezni ebayrol tarcsivillakat akar. De a markavalasztas meg a kategorianal is nehezebb lesz hatterismeret nelkul. mondjuk idom az lesz meg elolvasni az osszes forumot...
Azt azért nem mondanám, hogy a supermoto futómű teljesen alkalmatlan terepre. Január óta a Bergel járok "cross" edzésekre. ( igaz megcsináltattam a futóművet a "súlyomra", mert nekem a gyári kemény volt, de nem terepre hanem úgyan úgy supermotora)
Valaki homályosítson fel ezzel a futómű témával kapcsolatban.
Ha jól tévedek, akkor az enduró futómű a legpuhább, annál keményebb a cross és a supermoto meg még a crossnál is keményebb.
Mondjuk ha 1-10 ig kéne osztályozni (1 legpuhább, 10 legkeményebb) a fent említett ágazatok futóművét, akkor hova esnek?
Kb mik az arányok?
A supermoto futómű tényleg annyira kemény, hogy alkalmatlan terepre?
hát jah nincs abból vita, sm.-re szar, ideig óráig jó aztán akár mit csinálsz vele szar lesz, terepfutóművet cirka 2kiló megcsináltatni rendesen sm telókra, de akkor meg ugrik a krossz...
ez a kombó motor használat elég sok fejfájást tud okozni
anyám...
már bocs de ennyi hülyeséget...
na mind1 bele se megyek inkább, süt a hozzászólásaidból a "nagyobb motor farok hosszábításra" hozzáállás
az nem számít hogy a 'gyengébbel' - mondjunk inkább kezelhetőbbet, kétszer annyit mész mire elfáradsz, szemmel láthatóan gyorsabban, magabiztosabban és akkor a másodpercekről ne is beszéljünk...
sokan megjárták ezt az utat krossznál itt a forumon is, pl én is... meg Lacika, ugye Lacika?
Abból nincs vita.Egyértelmű hogy az endúró futómű(meg gondolom a krossz se)nem való aszfaltra,max az első 5 motorozásig.Aztán ha kezded kicsit bátrabban ereszteni majd pattog mindenhol.Kár bele a picit sűrűbb olaj,az megint ad egy vagy maxi 2 motorozást. Vagy 2 futómű,vagy engedékenység.Különben perec
SM témához nem szolok hozzá mert fogalmam sincsen rola. kb 10 éve ültem először krosszon, azért ahoz szoltam, SMet idén szeretnék építeni, tapasztalatom vele 0, kövhéten megyünk felniket venni haverral a 2 vashoz, aztán jöhet a többi, futóműről meg majd megkérdezem a Havasit. jobb lesz nem beleokoskodni, a hátsom ugyis most durrant le ugyis ujra kell építeni...
szó sincsen erről. nincs ott a tudásom, hobbikrosszos vagyok és nincsenek nagy versenyzési ambícióim, bár tuti el fogok indulni valahol idén(hobbiként)... én csak a véleményem mondtam... azt hiszem hozzátettem h versenyezni nem rossz az, de amatőrként nem vennék. tartósabbnak és nyomatékosabbnak tartom a 450est. ültem fel yzf 250re 450 után, lassabb volt... nem szeretem a lassabb dolgokat elég bolond módon közlekedek... szoval jo a 250, nics vele baj, de én nagyobbat akartam és másnak is azt javaslom főleg ha SMezni is akar ugyanazzal a vassal...
értemén, de ha haladni is akar az ember akkor végig tiltás körül halad, mert azért alul nem a legerősebbek... vagy mond azt h szépen elváltogatva félfordulaton prüntyögsz körbekörbe... node nekem 8... am nem a te motorod fikáztam, félreértés ne essék, hanem h nem vennék oant... most ha ebbe nagyon belemegyünk akkor oan értelmetlen vitába keveredünk mintha 2t/4t-ről vitáznánk, vagy h mien hajú nőt...
sehol... csak én azért nem venném mert rommá kell forgatni. Zsír az versenyezni, de hobbi célra tuti nem vennék... de ne nyissunk vitát, mindenkinek megvan a saját véleménye...
Ha nem csinaltatom meg tudok-e rajta allitani, hogy sumora jo legyen ...:)
Egyebkent itt jon be a gep kerdes, pl RMZ hez eleg vicces aron be lehet szerezni ebayrol tarcsivillakat akar. De a markavalasztas meg a kategorianal is nehezebb lesz hatterismeret nelkul. mondjuk idom az lesz meg elolvasni az osszes forumot...
Ha jól tévedek, akkor az enduró futómű a legpuhább, annál keményebb a cross és a supermoto meg még a crossnál is keményebb.
Mondjuk ha 1-10 ig kéne osztályozni (1 legpuhább, 10 legkeményebb) a fent említett ágazatok futóművét, akkor hova esnek?
Kb mik az arányok?
A supermoto futómű tényleg annyira kemény, hogy alkalmatlan terepre?
Nincs valakinek eladó kormánymagasítója enduróhoz?
20-30mm-es érdekelne...
Köszi.
ez a kombó motor használat elég sok fejfájást tud okozni
de lassan visszakapom - remélem
már bocs de ennyi hülyeséget...
na mind1 bele se megyek inkább, süt a hozzászólásaidból a "nagyobb motor farok hosszábításra" hozzáállás
az nem számít hogy a 'gyengébbel' - mondjunk inkább kezelhetőbbet, kétszer annyit mész mire elfáradsz, szemmel láthatóan gyorsabban, magabiztosabban és akkor a másodpercekről ne is beszéljünk...
sokan megjárták ezt az utat krossznál itt a forumon is, pl én is... meg Lacika, ugye Lacika?