Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

?
jo ?draga?sok km?

Ár: 849.900 Ft ; Évjárat: 2006 ; Futott km: KB 4000 km ; Állapot: Normál ; Üzemanyag: Benzin ; Hengerűrtartalom: 550 cmł ; Teljesítmény: 54 kW (74 LE) ; Kivitel: supermoto ; Szállítható szem. száma: 1 fő ; Szín: fekete ; Chip tunning, fém fékcső, keveset futott, rendszeresen karbantartott, sport kipufogó, sport légszűrő, tárcsafék. Leírás: Supermoto versenyre felkészítve, slick gumikkal, nagyon erős motorral, titán kipufogó rendszerrel eladó, nincs forgalomba helyezve,
en döntöm el igazad van,de nem akarok hajtokarokat,fötengelyt cserelni ,
vagy ritkabban ha lehet.
aprilia optikara tecc de ma epp a 550 sxvröl tanacsoltak el ,inkabb 450es
yapok 8üzemora utan olajcseres.aprilia meg olasz.
Kinek a pap kinek a papné!
Szerintem ezt neked kell eldöntened!
Mire van pénzed Aprilia nagyon szerviz igényes( nekem nem volt vele bajom eddig olajcsere nálam 3000km) de amit ad azt semmi más.
A Honda meg a többi Japó egy kaptafa!
hello sracok

ha szabad erdeklödnek,mivel most szeretnek Sm be invesztalni.
kerdesem hogy japan(yamaha -honda) vagy a 2 hengeres aprilia.?

elönyök hatranyok?minden tapasztalatra halgatok
Ki megy itt Aprilia Sxv vel?
legjobb!:D
Az mi!
olyan édes
Elvileg gyári Üóra lett rá véve, de nincs hozzá semmilyen használati utasítás és nem értek hozzá :S
Ha bekapcsolom akkor kiírja hogy 2205, gondolom ez az a szám. De ezt nem tudom hol kell átállítani. 3 gomb van amit nyomni tudok.
Van ilyen hogy (trp, avs, str, odo, h) rövidítések.
Kérlek segítsetek mert tanácstalan vagyok.
Ok. Köszi a választ
többet fog mutatni a valósnál
2200 valamennyiről, át kell állítani azt hiszem 1870-re az info kijelzőt, ha lehet egyáltalán állítani (nem mindbe lehet)
nekem a KM órában át lehetett álítani a kerékátmérőt. Ha nem állítasz semmit akkor a km/h biztosan nem lesz pontos...
Ha ezt a megoldást választom akkor a gyári üzemóra valós értéket fog mutatni mondjuk a sebességnél?
Mivel kisebb az SM felni mint az enduró?
jó neked
Illetve nagyobb kárt nem okozhatok benne ezzel a módszerrel?
Köszi. ezek szerint ennyire tud deformálódni?
Odaállsz egy villanykaróhoz vagy egy fához, és odaveregeted az első kerék oldalát hozzá. Addig csinálod jobbról-balról amíg jó nem lesz, Ellenőrzésként pedig gurulj vele. Egyszerűbb és gyorsabb módszer nem nagyon van rá.
Helló! Lehet nem jó helyen járok, de talán ti értetek hozzá, és tudtok segíteni. Az a gondom, hogy a kis funmotomon balra áll a kerék az egész kormányműhöz képest. Ha fentről nézem olyan mintha a féktárcsa nem lenne párhuzamos a kerékkel, és látszik, hogy nem teljesen a sárvédő alatt van. Ezért menet közben egyenesfutáskor szemmel láthatóan is jobbra áll a kormány. Szerintetek mi okozhatja? Ha a féktárcsa valóban rendesen áll akkor gondolom a kerékagy is, tehát a küllőknél lehet a probléma? Egyétalán ezek a drótküllős kerekek eltudnak ennyire csavarodni vagy torzulni? Egyébként nemrég volt egy koccanásom egy autóval, gondolom akkor deformálódhatott valami. Sima 17-es alu drótküllős felniről van szó.
Nagyon megköszönném ha mondanátok valamit mert én tanácstalan vagyok
Tudok persze. A naptárjukat néztem, a mi hétvégénkre még nincs semmi program, majd a rákövetkező héten lesz vmi ótós szarság.
De minnyá felhívom Tibit.
szevasz Zé papa
be tudsz szóni a rabócsi ringeseknek erről a júli 24-25-ei hétvégéről hogy mennénk
nah tiszta ámerikááá....
sportmotoron gizduló kopasz nigger bukó nélkül...
Nem ér rá, mer' a szétrepedt blokkját szegeli