Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

itt igaza van "Akrpovmennek"....csak úgy éri meg a DRZ-n a nagyobb henger, ha több üzemanyagot és levegőt kap és a gázok nagyobb keresztmetszetű kipuffon távoznak. Az LTZ quadomra kezdőként ráraktuk a 440-es hengert, az első próbúton kérdezi a szerelő:Na van változás? Válasz:Aha... (Közben pedig a fszt van.... a többit is újítani kellett, h érezhető legyen a változűs)
Én még nem,pedig 2002-es.Ez a haveromé.Állítólag van olyan futár,akinek 100ezren túl bontatlan a drz blokkja,ez speciel 18000nél bekrepált
igen, ign, én pl. az sxv-vel a piros lámpánál (nem bordélyház) állva, sajnálom a blokkot. Ha tudom, h sokára vált át, inkább leállítom. Egy üzemórásnak a városi közlekedés nem használ
hali
mindenki cserélt már dugót a drz-be ? önként vagy muszályból?
Igenis! Jövő hétre ígérem, mert nincs benn a szerelő a héten, meg aztán lehet drágább volt, de mikor válogattuk össze az alkatrészeket ennyire emlékszem!
Tudd meg a dugó forrását! Lééccíííí
Az enyémbe volt a túlméretes dugó 30-40 körül, újonnan, igaz a hüvizés drágább volt
A hüvelyeztetés még olcsóbb, amúgy 440-esre megcsinálni úgy, hogy marad a gyári karbi valóban nem éri meg (saját tapasztalat, semmit nem változik kb). Bár ha cserélsz karbit (pölö FCR-re), és hüvelyezteted, akkor is több marad a zsebedben, mintha hengerszettet vennél karbi nélkül (hallottam olyat, h némelyik utángyártott hengerszett öntvényhibás ). Persze biztos van a hüvelyezésnek is hátránya.... Egyb nekem is az van és eddig minden OK vele
Idézet tőled: "A Drz nagyon jó motor egy valami himi humi motor után "
Hol néztél "olcsó" 440-es hengert,vagy dugót?Neked ment szét a főtengely is?Olvastam asszem a drz topicban,de nemtom te voltál-e Én most 54 ezres dugónál tartok,meg 20 ezres hüvelyezésnél (a keresgélésben).Meg 38600 Ft-os hajtókarszettnél.Tudsz jobbat?

Giraffe (vagy akinek 5lete van),szerinted hol érdemes csináltatni a főtengelyt?
Köszi
Kösz Gondolom majd még egy jo meleg visontai nap megadja neki az ívet! :)
Az én tapasztalom alapján mindenki arra a márkára esküszik amit ingyen kapott a szponzortól (ha még van) vagy amiért utoljára sok pénzt fizetett.
Nem éppen, esztergomi vagyok. Sőt még az is kétséges hogy megyek a pringre.
de állatul elszineződött grat én meg ilyen vagyok rád
há nekem muszály venni sajnos... tönkrement a gyári.... és ez még igyis olcsóbból kijön....
hello, hogy sokkal, az túlzás, de a 160 ezret csak a hengerszett magában nem éri meg
uhh ecsém, sportmotornak használni egy sxv blokkot, aminek a nagy fordulatszám huzamosabb ideig nem használ?
Estét SM-esek :)

Lőttem 2 képet ma..Meg ki is próbáltam a kipuffot...
Sokkal jobb lett alacsony és középfordulaton vele a motor.
3 óra alatt értünk fel Pestre úgy hogy veszprémvarsány kisbér tata aztán ott felkeveredtünk az M1 re
haza felé M7esen jöttünk Székesvehérvárig aztán Mór Kisbér és újra a kis utak meg falvak teli nagy kamionokkal szitáló esővel, szétesik a fejem mindjárt pedig csak utas voltam
én mondjuk elfogult vagyok,, de szerintem még sokan mások valaki ktm-re esküszik ,,de én a suzira
drz,drz,drz
Nah mosmeg már végleg el vagyok bizonytalanodva hogy mi legyen kezdek bezakkanni az a baj attól félek hogy a drz-t pár hónap útán kinövöm mert végülis 300 exc útán sztem nem lenne nagy újdonság azért tuti meg tudna lepni de az lc4 meg azért ijesztgetne is lassan ott járok mint a viccbe volt azt választom amelyiknek nagyobb melle van
Szia!
Mert itt laksz a környéken?
Az a gas, hogy nem egy ,, hanem 2motornak kéne felférni, mert Csabi nélkül nem megyek, nem szúrok ki vele.már megbeszéltük, hogy megyünk, nem hinném hogy jól esne neki ha csak én mennék
A másik probléma pedig, hogy vizsgázok és csak délután valahogy tudnánk elindulni.
szóval nem egyszerű a dolog
Akkor biztos jól bejáródott.Csak legyen máá jóó idő.