Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát, hajja kend, aki megteheti...quad, pit, sumo, csáppör, vaze!
Én 46 ezret 6 motorral teszek meg (nem akarok nagyképernyősnek látszani)
Bár eddig csak esőemberek voltak itt a fórumon
Ottabeszéd, 46 ezernél is, ha semmi baja, akkor tartós egy bringa...5-6 ezer, pahh
kösszi, esőhercegnő
szerintem alap dolog hogy egy 3-4-5-6 ezer km es motornak nincs baja, nem ott jön ki hogy valami tartós e vagy nem. hanem ha még 20-30-40 ezernél is úgy működik ahogy kell.

6ezernél még nem szabad hogy kérdéses legyen a megbízhatóság.

persze nem üzemórás gépről beszélek..
most állítja vissza az órát
3 000 -rel, és 9 000 -rel adtam el
vettem 1 crf450x-et supermotót szeretnék építeni.( a cross kerék maradna)
milyen áttétellel mennek az utcán gyárival? mert azt túl rövidnek találom, az elsőt kéne növelni 1 fokkal, vagy kisebb hátsó lánckereket venni rá?(vagy mindkettő?)
ha cserélgetni akarom a kerekeket akkor láncott is cserélgetnem kell?
vagy van esetleg 1 köztes megoldás?
ha van valakinél eladó supermoto kerék eladó esetleg?
hmm akkor lehet ebből lc4 lesz kinéztem egy 2005-ös szervízkönyves gépet most próbálom letudakolni a km futást de nem veszi fel egyenlőre a telót
én 99es 400asról tudok mesélni...szervízigényes
4 db LC 4 -em volt. Ebből 1 nek volt némi gondja / 2000 évjárat ha jól emlékszem/,de csak azért ,mert az előző tulaja semmit nem foglalkozott vele.Én megcsináltam és a mai napig használják
kosatt szép volt a mocid
És hány km-errel vetted? bocsi a sok kérdésért de nem akarok még1 pénznyelőt
Én 6 000 km-t motoroztam a 2004-es LC4-el, és csak a szokásos, olaj+szűrő, fékbetét, gumi csere. Semmi probléma nem volt vele.
Nekem a futómra elvileg 3 motor fér de volt rajta 4 is csak felfér még egy
vagyis 2000 előtti LC4 VESZÉLYFORRÁS !
japó alkatrész KB fele. LC4 meg jó de ha régi akkor nagyon valószinű hogy szar enyit akartam hozzá tenni
Imádom ezeket a legendákat az LC4 ekkel kapcs amiket legtöbbször olyanok terjesztenek, akiknek SOHA nem volt ilyen motorjuk.

(Jó az enyém SMC) de ott virít az oldalán az is, hogy lc4.

Ezeknek a motoroknak SEMMI bajuk. Igazi Supermoto ( Funbike - ezt te nem biztos h érted )

5000Km enként olajcsere. Ennyi. Nem kell cigánykodni a szervizen és nincs semmi bajuk. Enyémben immáron 25 000Km van. Volt 1 láncszett csere. Olaj és gumicserék. Ja és hajtom havi 1x pályán is. Megjegyzem nem kis tempóban ( relative ).

Szal, jól fejbe kéne vágni egy két ilyen embert, aki ilyen törpefaszú japán motor buzi, és fikázza a labanc technikát.

Elnézést a drz esktől, de ég és föld egy DRZ - és egy LC4.

DRZ n is kell olajat, meg a kopó alkatrészeket cserélni. És meg merném kockáztatni, hogy a japó alkatrész még drágább, mint a labanc. Javítsatok ki ha tévedek.
rájt!
thx!

Nekem meg az a gondom hogy olyan a kezem, hogy a tenyér részem nagyobb ill. hosszabb mint az újaim és van olyan kesztyű ami xl és lóg fél centi az ujjam végénél meg van olyan hogy az xxl és az majdnem jó stb. stb. ...!
Ok. Köszönöm!
Táv recsegek ha a fox mellet döntök!
nem egy túl nagy méretezés... én is pont ezt szoptam be vele hogy kicsi lett az xxl-es... azt mivel alapból nem tartanak ilyen kesztyűt csak a kérésemre hozatták, így nem tudják 3xl-esre cserélni..., a mostanimból pedig xl-es lazán jó volt
na mind1 azért megkérdeztem
igen van. 11.500Ft lett most az ára, kicsit emeltek a 10.990-en