szerintem alap dolog hogy egy 3-4-5-6 ezer km es motornak nincs baja, nem ott jön ki hogy valami tartós e vagy nem. hanem ha még 20-30-40 ezernél is úgy működik ahogy kell.
6ezernél még nem szabad hogy kérdéses legyen a megbízhatóság.
vettem 1 crf450x-et supermotót szeretnék építeni.( a cross kerék maradna)
milyen áttétellel mennek az utcán gyárival? mert azt túl rövidnek találom, az elsőt kéne növelni 1 fokkal, vagy kisebb hátsó lánckereket venni rá?(vagy mindkettő?)
ha cserélgetni akarom a kerekeket akkor láncott is cserélgetnem kell?
vagy van esetleg 1 köztes megoldás?
ha van valakinél eladó supermoto kerék eladó esetleg?
4 db LC 4 -em volt. Ebből 1 nek volt némi gondja / 2000 évjárat ha jól emlékszem/,de csak azért ,mert az előző tulaja semmit nem foglalkozott vele.Én megcsináltam és a mai napig használják
Imádom ezeket a legendákat az LC4 ekkel kapcs amiket legtöbbször olyanok terjesztenek, akiknek SOHA nem volt ilyen motorjuk.
(Jó az enyém SMC) de ott virít az oldalán az is, hogy lc4.
Ezeknek a motoroknak SEMMI bajuk. Igazi Supermoto ( Funbike - ezt te nem biztos h érted )
5000Km enként olajcsere. Ennyi. Nem kell cigánykodni a szervizen és nincs semmi bajuk. Enyémben immáron 25 000Km van. Volt 1 láncszett csere. Olaj és gumicserék. Ja és hajtom havi 1x pályán is. Megjegyzem nem kis tempóban ( relative ).
Szal, jól fejbe kéne vágni egy két ilyen embert, aki ilyen törpefaszú japán motor buzi, és fikázza a labanc technikát.
Elnézést a drz esktől, de ég és föld egy DRZ - és egy LC4.
DRZ n is kell olajat, meg a kopó alkatrészeket cserélni. És meg merném kockáztatni, hogy a japó alkatrész még drágább, mint a labanc. Javítsatok ki ha tévedek.
Nekem meg az a gondom hogy olyan a kezem, hogy a tenyér részem nagyobb ill. hosszabb mint az újaim és van olyan kesztyű ami xl és lóg fél centi az ujjam végénél meg van olyan hogy az xxl és az majdnem jó stb. stb. ...!
nem egy túl nagy méretezés... én is pont ezt szoptam be vele hogy kicsi lett az xxl-es... azt mivel alapból nem tartanak ilyen kesztyűt csak a kérésemre hozatták, így nem tudják 3xl-esre cserélni..., a mostanimból pedig xl-es lazán jó volt
na mind1 azért megkérdeztem
6ezernél még nem szabad hogy kérdéses legyen a megbízhatóság.
persze nem üzemórás gépről beszélek..
milyen áttétellel mennek az utcán gyárival? mert azt túl rövidnek találom, az elsőt kéne növelni 1 fokkal, vagy kisebb hátsó lánckereket venni rá?(vagy mindkettő?)
ha cserélgetni akarom a kerekeket akkor láncott is cserélgetnem kell?
vagy van esetleg 1 köztes megoldás?
ha van valakinél eladó supermoto kerék eladó esetleg?
(Jó az enyém SMC) de ott virít az oldalán az is, hogy lc4.
Ezeknek a motoroknak SEMMI bajuk. Igazi Supermoto ( Funbike - ezt te nem biztos h érted )
5000Km enként olajcsere. Ennyi. Nem kell cigánykodni a szervizen és nincs semmi bajuk. Enyémben immáron 25 000Km van. Volt 1 láncszett csere. Olaj és gumicserék. Ja és hajtom havi 1x pályán is. Megjegyzem nem kis tempóban ( relative ).
Szal, jól fejbe kéne vágni egy két ilyen embert, aki ilyen törpefaszú japán motor buzi, és fikázza a labanc technikát.
Elnézést a drz esktől, de ég és föld egy DRZ - és egy LC4.
DRZ n is kell olajat, meg a kopó alkatrészeket cserélni. És meg merném kockáztatni, hogy a japó alkatrész még drágább, mint a labanc. Javítsatok ki ha tévedek.
Nekem meg az a gondom hogy olyan a kezem, hogy a tenyér részem nagyobb ill. hosszabb mint az újaim és van olyan kesztyű ami xl és lóg fél centi az ujjam végénél meg van olyan hogy az xxl és az majdnem jó stb. stb. ...!
Táv recsegek ha a fox mellet döntök!
na mind1 azért megkérdeztem