Szerintem meg semmi gond nincs egy lc4-el.....ugyan olyan kacsa mint,hogy a Bergek szarok....sőt..még jobban....Egy jó lc4 és egy drz közt nincs árban akkora különbség mint amennyi valójában....persze tunigolhatod csak akkor már többe lesz mint egy korrekt kis lc4..és még mindig nem fog annyit tudni....
Amúgy véleményem szerint a pályagépek sokkal jobb állapotban vannak mint az utcaiak...tehát én hamarabb vennék csak pályás gépet mint olyat amire odaírják,hogy sosem volt pályán..azt az utcán basszák szát motorfékkel....egy versenyző meg keveset motorfékezik és nem forralja a lámpáknál...
A Bergről meg annyit,hogy ha kisebb túrákat is akarsz tenni akkor ne vegyél...leírhatom ötször is...nem müködik pötyögve..csak akkor jó ha nyelezed...A nyelezést bírja és szuper...de motorféknél vagy folyamatosan pl száznál szenvedés a blokknak,a motornak....olyankor sokkal több kárt teszel benne mint ha csak pályán húzod és kész...
A Drz nagyon jó motor egy valami himi humi motor után.....de egy lc4-hez semmi köze....sem egy Berghez..sőt,egy ktm smr-hez sem....
Már egyszer írtam valakinek.....ez a gumi egyvalamire jó.teszel egy műanyagcsövet a közepébe , utána kiöntöd betonnal és beleállítod a napernyőt és amikor bebaszik a vihar a kertipartyn nem fogja elvinni a szél. Motorozásra alkalmatlan
hát erre anyit mondok hogy jó neked nem is irigykedek, mindenki arra költi a pénzét amire akarja, főleg ha megdolgozott érte.
én viszont egy darabig nem igen tudok olyan motort venni amiben 20.000 nél kevesebb legyen így nehezebb a választás, nagyobb a rizikó, és sokkal jobban számít a tartósság.
Ezért is furcsálom hogy a megbízhatóságról itt azok beszélnek akiknek pár éves pár ezer kilométeres motorjaik vannak.( persze ez nembaj, cserélgessék ha tudják , jó nekik )
Pedig nem náluk hanem a következő vagy az az utáni gazdánál fog kiderülni hogy az a motor megbízható volt e.
Ez a keresztbe menés talán defektes hátsógumival menne csak.
vegyé má valami motardot
O.K.
Amúgy véleményem szerint a pályagépek sokkal jobb állapotban vannak mint az utcaiak...tehát én hamarabb vennék csak pályás gépet mint olyat amire odaírják,hogy sosem volt pályán..azt az utcán basszák szát motorfékkel....egy versenyző meg keveset motorfékezik és nem forralja a lámpáknál...
A Bergről meg annyit,hogy ha kisebb túrákat is akarsz tenni akkor ne vegyél...leírhatom ötször is...nem müködik pötyögve..csak akkor jó ha nyelezed...A nyelezést bírja és szuper...de motorféknél vagy folyamatosan pl száznál szenvedés a blokknak,a motornak....olyankor sokkal több kárt teszel benne mint ha csak pályán húzod és kész...
A Drz nagyon jó motor egy valami himi humi motor után.....de egy lc4-hez semmi köze....sem egy Berghez..sőt,egy ktm smr-hez sem....
'nélkülözi a tapadást' ez tényleg jó
Érdeklődni szeretnék a volt drz-d 435ös hengeréről, Athena volt ugye?, milyen volt? tapasztalat? Sokkal erősebb?
Nálam nincs meg olyan sokáig a motor, h ennyi km legyen benne.
Vagy:
Alig szoktam motorozni, mert nincs időm és nem is tudok annyira és ezért nem gyűlnek a km-rek.
Vizen- szárazon egyaránt nélkülözi a tapadást . Gumifüstöléshez kiváló
Van valakinek tapasztalta ezzel a gumival?:
Heidenau Super-Rain K73 M/C 58H DOT
én viszont egy darabig nem igen tudok olyan motort venni amiben 20.000 nél kevesebb legyen így nehezebb a választás, nagyobb a rizikó, és sokkal jobban számít a tartósság.
Ezért is furcsálom hogy a megbízhatóságról itt azok beszélnek akiknek pár éves pár ezer kilométeres motorjaik vannak.( persze ez nembaj, cserélgessék ha tudják , jó nekik )
Pedig nem náluk hanem a következő vagy az az utáni gazdánál fog kiderülni hogy az a motor megbízható volt e.