Már itthon ... Jó volt Visonka, csak leesett az eső, aztán nem vártuk meg, hogy felszáradjon, de azért 1 üó. így is beleugrott a gépbe. Csimma k@rva jó, pihe - puha és olyan érzésem volt, mintha nem is lett volna a lábamon semmi.
A korábbi listám már jelentősen szűkült, alább találjátok a maradékot.
Van pár új cucc is ezekről rakok képet:
- hátsó lánckerekek 6 db (42-51) - 3000 ft/db
- vízpumpa ház és lapát - 8000 ft
- gyári első fékrendszer, komplett fékfolyadékkal, betét nélkül - 15000 ft
Idomok, felszerelések:
- első cross sárvédő, kék, használt - 2000 ft
- első cross sárvédő, kék, új, nem volt még felszerelve - 3000 ft
- első supermoto sárvédő fekete, használt- 2000 ft
- kék tank, gyári matricával (szerelvények nélkül, tanksapkával) - 30000 ft
- 1 pár hátsó oldalidom, fehér, karcos - 3000 ft
- gyári üléshuzat, szivacsozással, műanyag nélkül - 3000 ft
- hátsó cross sárvédő kék, megviselt állapotban - 2000 ft
- gyári wr fejidom lámpatest nélkül alig használt - 2000 ft
- x-gear vastag kormány középső szivacs védővel - 5000 ft
Blokk alkatrészek, egyebek:
- főtengely hajtókarral, felújítandó - 10000 ft
- mindkét verzérműtenygely csapágyakkal - 5000 ft/db
- gyári szeleprugó szett - 7000 ft
- szelep kupak, 3 db - 3000 ft
- szelepszárszimering szett, athena - 2000 ft
- gyári kuplungkar, bowdennel - 8000 ft
- magura fékkar, radiális felső munkahengerhez - 6000 ft
- gyári hátsó fékcső - 2000 ft
igen Stella változat, de semmivel nem magasabb más csizmáknál csak ragasztott a talpa, azért tűnhet úgy mintha, egyszerűen női lábformához van tervezve, de hogy ez miben merül ki...
egyébként Anita azt mondja nagyon kényelmes és könnyű is
Aha, már muszáj voltam, mert a 3valve system nem igazán volt nyerő. A szar az egészben hogy a nyáron baszta szét magát, nem bírta már ki őszig.... majd gyere be holnap este, ha men melózol.
Thanks Giraffe! Szép munka!