jó volt ma ismét megülni az SMR-t, jó volt a visontai kanyarokban koptatni a lábtartót. a sidi csizma annyira finom, annyira kecses, hogy elsőre olyan volt, mintha balettcipőben motoroznék. furcsa volt a váltás, furcsak volt a hátsófék. illetve furcsa volt az is, hogy minden dimenzióban kissebb a csizma mint az előzőek, ezért sokkal jobban elfér a motor mellett kanyarokban. megemlíteném még azt is, hogy vasalással együtt is jóval könnyebb mint az előző.
Ez könnyen elöfordulhat de akkor esztergálnak a oda is.
Nekem pont kiadta a forditott FMX telókra az NX-es agyat.Nem volt szükség tárcsának távtartónak.Vagy majd gyorsapatental megoldja,rak a tárcsa alá sok csavaralátétet
Az úgy nem jó?
Lehet hogy kelleni fog féktárcsa alá is távtartó hogyha azt akarod hogy középen legyen a kerék a villában...nekem kellett hogy a DRZ-be való agy jó helyen legyen az EXC-ben...
Kerekek végett mást nem nagyon muszály.Esetleg tengelyvastagság miatt egy másik csapágy bele és csókolom
Több alkatrész nem lenni kerékkel kapcsolatban
lamppe-nak meg egy kis klasszikus szakirodalom
Nekem pont kiadta a forditott FMX telókra az NX-es agyat.Nem volt szükség tárcsának távtartónak.Vagy majd gyorsapatental megoldja,rak a tárcsa alá sok csavaralátétet
Az úgy nem jó?
De még a föuton lakom, legközelebb ugy kérdezd hol a kis TSz.
Több alkatrész nem lenni kerékkel kapcsolatban
de ez jó és nem is érdekel a többi
de inkább beszéljünk az RMZ-ről
KTM SM kerekek passzolnak bele?
hanem a sokadikon amikor már bátrak voltunk
(de hát más örömöm mostanában ezen kívül nem nagyon akad)
mi megyünk ki rombolni.