én meg még mindig nem tudom hogy mit csináljak az enyémmel bár most egy kicsit jobb mint eddig
nincs teljesen becsavarva felül a csavar
először is jó lenne már néhány napot dolgozni is menni
Pont most próbáltam hívni,de nem értem el.Asszem ő még nem foglalkozott a motorjával,de hamar átpattintanánk a kerekeket ha lenne kedve... jahh mondjuk neki új idomszett+matrica+mittudomén...
Az tovább tartana egy kicsit,de jó lenne karcosan is egy napig...
Az enyém se hibátlam nmár...
jaja...
a futóművel kapcsolatban ígértem hogy leírom milyen lett a KZ tuning: érezhetően jobb, csak meg kell találnom a megfelelő beállítást. már állítottam rajta, és összességében azt mondhatom, hogy már majdnem tökéletes. talán mondhatom azt is, hogy a "motor tudja...."
sztem ha minőséget akarsz , tehát jó futómű, jó fékek, stb ... akkor sztem a KTM 640 lc4 így kezdésnek.
A másik ugye a Doktor zé: nos véleményem szerint ő inkább ilyen városban rohangálós. gyengébb fékekkel és futóművel.
Ha pálya és utca kombót választod akkor szerintem mindenképp KTM. viszont ugye ajánlott 4-5000 enként olajat olajszűrőt cserélni benne, ez az amivel sztem a drz jobb ( nem tudom annál hány km a szervízintervallum) de meglátásom szerint KTM messze felülmúlja... de az ára is nagyobb. viszont szerintem sok okossal ellentétben aki úgymond fikázza a kötömöt ( gondolok itt más fórumokra , h szar meg drága stb) azt én is megcáfolom és sztem a többiek is itt a fórumon. Meg ha azt nézzük h mekkora élményt tud nyújtani egy ilyen sm, akkor sztem az 2-3 000 km ide vagy oda, meg egy kicsit nagyobb odafigyelés, kifizetődik az élményben.
ÉÉs elnézést a drz s ektől, nem lehordani akartam a gépüket, hanem véleményem szerint a gyári sm jük inkább utcára való
addig kitalálok valamit...legalábbis remélem
azért köszi
Na én lépek is,akkor szombaton...
Üdv mindenkinek
nincs teljesen becsavarva felül a csavar
először is jó lenne már néhány napot dolgozni is menni
lesz még alaklom bőven!
vagy az későn lenne?
Azért a múlt hétvége csudijó volt.
holnap nem tucc hozzám beugrani a Céghez?
valami spéci motyó,vagy házi jellegű?
igen tudom, és hogy őszinte legyek én is oda készültem, de mostmár biztos hogy Kakucs lesz...
akkor csak jobban félti az ember...
oltogatom mindenképp.
A lábtartómra kéne valami.neked mi van most rajta?
Szombatra Visontát tervezzük!
Az tovább tartana egy kicsit,de jó lenne karcosan is egy napig...
Az enyém se hibátlam nmár...
R.Ati?
a futóművel kapcsolatban ígértem hogy leírom milyen lett a KZ tuning: érezhetően jobb, csak meg kell találnom a megfelelő beállítást. már állítottam rajta, és összességében azt mondhatom, hogy már majdnem tökéletes. talán mondhatom azt is, hogy a "motor tudja...."
Átszereltem a gépet,úgyhogy szerintem mi mennénk az Istvánnal ha nem jön közbe semmi...
Fain a kép,az index kötelező rá...
ja és a gépem nem eladó, ha bárki azt hinné h meg akarom őt nyerni magamnak
A másik ugye a Doktor zé: nos véleményem szerint ő inkább ilyen városban rohangálós. gyengébb fékekkel és futóművel.
Ha pálya és utca kombót választod akkor szerintem mindenképp KTM. viszont ugye ajánlott 4-5000 enként olajat olajszűrőt cserélni benne, ez az amivel sztem a drz jobb ( nem tudom annál hány km a szervízintervallum) de meglátásom szerint KTM messze felülmúlja... de az ára is nagyobb. viszont szerintem sok okossal ellentétben aki úgymond fikázza a kötömöt ( gondolok itt más fórumokra , h szar meg drága stb) azt én is megcáfolom és sztem a többiek is itt a fórumon. Meg ha azt nézzük h mekkora élményt tud nyújtani egy ilyen sm, akkor sztem az 2-3 000 km ide vagy oda, meg egy kicsit nagyobb odafigyelés, kifizetődik az élményben.
ÉÉs elnézést a drz s ektől, nem lehordani akartam a gépüket, hanem véleményem szerint a gyári sm jük inkább utcára való