Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ugyanannyi KTM függő van, mint olasz motor fóbiás.
Egyébként a KTM volt az első gyártó aki komolyan vette a supermoto sportot, sőt életre hívta!
azé me nekem is az van

komolyra fordítva. A többségnek szerintem azért van KTM ,mert pl egy smr -nél nem kell semmivel sem foglalkozni ahhoz,hogy egy jót tudjál a pályán menni,persze azon is lehet tuningolni 1000 féle dolgot,de alapjaiban nagyon jó motor.
Így azért már érthetőbb, hogy miért nyert. Valóban hatalmas nyomatéka volt és szinte alapjáraton vette a kanyarokat keresztben csúszva.
Az SM-ben nem KTM függők a kedves delikvensek hanem erős és könnyű motor függők!
És hogy többekközt a KTM is ad ilyen motorokat...
De nem lehet kijelenteni hogy KTM függők lennének. /én az vagyok :-)/
gondolom jó voltál matekból!
szerintem ez nem igaz. csak egyszerűen, nagyon feltűnő a narancs szín!
miért van az hogy az sm be majdnem mindenki ktm függggőőőő
SMC=SM+MC
SuperMotoCross
A legális városi betyár!
erre nem tudok okosat mondani. bár van a tarsolyomban egy eladó 660SMC
nem kimondottan sm pályára szánnám város meg ilyenkor télen 1 kis terep
nekem, még egy rosszabb minőségű földúton is "kecske szar a deszkán" effektus van.
Ő tényleg azzal nyert! Alig forgott a gép, iszonyat nyomaték, és kifordult a kanyarból, és gáz...Jó-jó, azért a pilóta is ott volt a szeren, illetve ne felejtsük el, a kimondottan sm-re épített quad vázat sem...
na jó, igaz, terep függő.
Így igaz!
Annyira jó az SM futómű is.
És nem utolsó sorban de egy SM-be egyszerűbb beletenni az endúró kereket mint fordítva.
egyébként milyen teljesen más mint az 1 hengeresek?
maico-éknak van 800 2T is
úgy látom ,veled is tisztázni kell az alapokat! SM az SM, enduro az enduro, cross az cross!
680 2T ?
Hmm....
Milyet léphetett az amikor odacsavartak neki egy egyenesben!
Egy kis ízelítő...
néha azért jó kimenni terepre is vagy;?
Nem titkos, de okosat nem tudom. Mivel én intéztem a megvételét az USA-ból, így azt tudom, hogy mennyibe van most. Amióta hazakerült, azóta szét lett szedve, homokolva, szinterezve lett a váza, az alu alkatrészek meg polírozva. KApott még 1-2 karbon alkatrészt a kerekek mellé. Egy hibás dugattyú miatt, kiszakadt a csapszeg belőle, így most alkatrészre várok. Szét lett szedve a blokkja teljesen, kap új csapágyakat, hajtókart, hengert, dugattyúval. És mivel 502-es kit már nincs hozzá, így 515 ccm lesz a blokkja...
Nem, az egy régebbi RST vázba szerelt 680 2T Maico blokk volt. Akkor még ez egy kiugró technikának számított a hazai mezőnyben, mert többnyire 450 4T blokkos quadok voltak csak...
Ez pdf. formátum
megnézném de nem tudom meg nyitni amúgy is analfa vagyok a sz géphez