komolyra fordítva. A többségnek szerintem azért van KTM ,mert pl egy smr -nél nem kell semmivel sem foglalkozni ahhoz,hogy egy jót tudjál a pályán menni,persze azon is lehet tuningolni 1000 féle dolgot,de alapjaiban nagyon jó motor.
Az SM-ben nem KTM függők a kedves delikvensek hanem erős és könnyű motor függők!
És hogy többekközt a KTM is ad ilyen motorokat...
De nem lehet kijelenteni hogy KTM függők lennének. /én az vagyok :-)/
Ő tényleg azzal nyert! Alig forgott a gép, iszonyat nyomaték, és kifordult a kanyarból, és gáz...Jó-jó, azért a pilóta is ott volt a szeren, illetve ne felejtsük el, a kimondottan sm-re épített quad vázat sem...
Nem titkos, de okosat nem tudom. Mivel én intéztem a megvételét az USA-ból, így azt tudom, hogy mennyibe van most. Amióta hazakerült, azóta szét lett szedve, homokolva, szinterezve lett a váza, az alu alkatrészek meg polírozva. KApott még 1-2 karbon alkatrészt a kerekek mellé. Egy hibás dugattyú miatt, kiszakadt a csapszeg belőle, így most alkatrészre várok. Szét lett szedve a blokkja teljesen, kap új csapágyakat, hajtókart, hengert, dugattyúval. És mivel 502-es kit már nincs hozzá, így 515 ccm lesz a blokkja...
Nem, az egy régebbi RST vázba szerelt 680 2T Maico blokk volt. Akkor még ez egy kiugró technikának számított a hazai mezőnyben, mert többnyire 450 4T blokkos quadok voltak csak...
Egyébként a KTM volt az első gyártó aki komolyan vette a supermoto sportot, sőt életre hívta!