Én is azt mondom, hogy nem magyarázni hanem menni,tesztelni kell a gumit és az mindent elárul ....gondolom veszik mint a cukrot, mert a 2-3 éves pirelli, dunlop, metz, michel,stb...még érdemes felrakni a felnire mert még tapad ....
Ez a gumi kifejezetten nem drága, viszont ez egy utcai keverék, tehát attól függ mire és hol akarod használni...
Akik nagyon szidják azoknak ajánlom, hogy először nézzék meg, hogy adott gyártó, mit állít a termékről és ne csak az árat figyeljék.
Ha komolyabb tapadásra van szükséged, de mégse akarsz csak a marketing és versenyköltségek finanszírozása végett sokat fizetni érte, akkor próbáld meg ugyanezetek a Heidenau gumikat verseny keverékkel. A fórumban fikázóknak is azt javaslom, hogy először teszteljenek és csak utánna nyilvánítsanak véleményt.
Például http://www.mofaker.hu/termek.p.
..
ill. http://www.mofaker.hu/termek.p...
Az ilyen gumik mindig friss, két-három hetes korban érkeznek az importőrhöz. Összehasonlításnál ez azért komoly előny egy már lehasznált ill. kb. 2 éves gyártási idejű Dunloppal ill. Pirellivel szemben.
Igen megegyezik. Mindkettő egyformán fos! Bocs Gilera tulajok! Egyhengeres, csiklócsapágyas főtengellyel... Nem szokta sokáig bírni.
Az RC nekem is nagyon tetszett anno. Volt is egy, szívtam is vele szépen. Havernak meg egy 500-as Dakotája volt. Abban is ez a blokk van és az is behalt. Voltak rajta egyébként érdekes dolgok, vezérműszíj, gyorsítópumpás karbi, etc...
Amúgy számomra az igazán nagynagy szerelem a Gilera Nordwest volt a 90-es évek elején! Azért így visszagondolva nagyon durva, hogy a Gilera marketingesei mennyire ráéreztek a dologra anno 1992-ben, amikor piacra dobták ezt a modellt! Csak elcseszett blokk volt benne és túlságosan megelőzte a korát. Pedig szép volt és ez volt az első igazán supermotos utcai motor! 1994-ig gyártották. Akkor ment csődbe a Gilera ha jól emlékszem.
Régen egy osztájtársam amikor friss jogsival kapott egy 2 ütemű trabantot elment az autósboltba és akart venni hozzá vmit! Az eladó megkérdezte hogy 2 vagy 4 ütemű a trabi erre ez a szédült elgondolkodva rávágta hogy 3.
Nagyon megörültem hogy a trabant után a ktm is gyárt 3 ütemű gépeket!Gondolom valami limitált széria lehet!
Szép emléket hozott a felszinre!
Akik nagyon szidják azoknak ajánlom, hogy először nézzék meg, hogy adott gyártó, mit állít a termékről és ne csak az árat figyeljék.
Ha komolyabb tapadásra van szükséged, de mégse akarsz csak a marketing és versenyköltségek finanszírozása végett sokat fizetni érte, akkor próbáld meg ugyanezetek a Heidenau gumikat verseny keverékkel. A fórumban fikázóknak is azt javaslom, hogy először teszteljenek és csak utánna nyilvánítsanak véleményt.
Például
http://www.mofaker.hu/termek.p.
..
ill.
http://www.mofaker.hu/termek.p...
Az ilyen gumik mindig friss, két-három hetes korban érkeznek az importőrhöz. Összehasonlításnál ez azért komoly előny egy már lehasznált ill. kb. 2 éves gyártási idejű Dunloppal ill. Pirellivel szemben.
úúúdeszíííp!
Az RC nekem is nagyon tetszett anno. Volt is egy, szívtam is vele szépen. Havernak meg egy 500-as Dakotája volt. Abban is ez a blokk van és az is behalt. Voltak rajta egyébként érdekes dolgok, vezérműszíj, gyorsítópumpás karbi, etc...
Amúgy számomra az igazán nagynagy szerelem a Gilera Nordwest volt a 90-es évek elején! Azért így visszagondolva nagyon durva, hogy a Gilera marketingesei mennyire ráéreztek a dologra anno 1992-ben, amikor piacra dobták ezt a modellt! Csak elcseszett blokk volt benne és túlságosan megelőzte a korát. Pedig szép volt és ez volt az első igazán supermotos utcai motor! 1994-ig gyártották. Akkor ment csődbe a Gilera ha jól emlékszem.
Régen egy osztájtársam amikor friss jogsival kapott egy 2 ütemű trabantot elment az autósboltba és akart venni hozzá vmit! Az eladó megkérdezte hogy 2 vagy 4 ütemű a trabi erre ez a szédült elgondolkodva rávágta hogy 3.
Nagyon megörültem hogy a trabant után a ktm is gyárt 3 ütemű gépeket!Gondolom valami limitált széria lehet!
Szép emléket hozott a felszinre!