91'-ben vonultam katonának, akkor keringett egy videó a Francia supermotard bajnokságról, a Chambon testvérek egy Rába Ring szerű pályán nyomták. Beton ugratókon nyélen...brrr...még most is beleborzongok milyen állatok voltak.
Bassza meg, rohan az idő. Mintha tegnap kaptam volna azt a 30 nap fogdát, amiért engedély nélkül elszöktem Cserénfára a VB.-re!
Volt nekem olyanom? Bár már nagyon régen volt, jópár év álmodozás után '98-ban (vagy '99-ben?) sikerült az első supermotot beszerezni. Először egy 350-es Husaberget vettem, de az zsákutcának bizonyult és utána sikerült egy '95-ös KTM 620SC-t beszerezni amihez vettem 2 SM kereket és létrejött az álomgép! Előtte csak XL, XT, DR csodákkal mentem és azok után a KTM valami eszméletlen volt! Komolyan mondom ultradurva vas volt akkori viszonylatban. Oda is vertem magam szépen vele a Mecsekben. Lehasznált enduro futóművel nem lehetett nagy csodát elérni, igaz a sportmocis haverok így is szalutáltak!
Úgy 93-tól kezdtem el a supermoto imádatot, akkoriban még a Husqvarna volt az első számú SM motor, hiszen a Sampon tesók voltak a királyok és kicsit később VDB is azzal nyomult. A KTM még kereste az igazit, Klaus Kinigardner Duke1-gyel nyomult 95 környékén! Mai szemmel azért nem semmi! Az 500-as 2T gépek is ott voltak még a placcon és akkoriban a full keresztbe kigyorsítás volt még a menő, attól őrültek meg az emberek! Na ebben volt a Kis Sampon a legtutibb! Imádtam! Aki látott ekkoriból SM versenyt, az tudja miről beszélek. Valahogy régen látványosabb volt az egész. Ahogy a MotoGP is. Túl jók már a futóművek és a kipörgésgátló meg a sok kütyü elveszi a savát-borsát.
Na ennyit a nosztalgiáról, bocs ha valakit untattam!
Petyát régóta ismerem, egy kisvárosból származunk ugye.
Mikor én még azt hittem, hogy a GPZ 500 Kawasaki a motorozás netovábbja, Petya már akkor "kiskerekes" Yamahán nyomult...
Ireigyeltem is nagyon érte, sőt lehet Ő fertőzött meg!
Bassza meg, rohan az idő. Mintha tegnap kaptam volna azt a 30 nap fogdát, amiért engedély nélkül elszöktem Cserénfára a VB.-re!