Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

miért, a 625 mitől jobb?
Pedig a 640 tök gagyi a 660-hoz (de akár még a 625-höz) képest!

És nekem mondjuk külsőre se annyira jön be, de az mondjuk ízlés kérdése...
Szójjá ha kell segíteni méretre vágni, nagyon vágom ám
hát ez az, már régen sem szerettem a számháborúsdit
odamentem h akkor kipróbálom a 660 ast.... de megláttam ezt és szerelem volt első látásra
Azt mondod, nekem is inkább nyomdásznak kéne továbbképeznem magam és a pincében gyártani a 20000-eseket?
Sanya! Te is csinálhatsz 'papírgyárat' a kifőzde helyett, csak nem értesz hozzá....
Régebben azért sok nevet lehetett volna írni ám de
Nem arról volt szó hogy 660-ast veszel
Spici, Talma.......
Talmácsi
Smets mikor Husqvarnázott?
Miért,r allyban és gyorsaságiban ki tud megélni belőle? Legalább 1 nevet mondj...
ez a tag full korrekt volt... kurva segítőkészek voltak, nem a tipikus bemegyek a boltba oszt szolgáljam ki magam... meg nem kellett könyörögni semimért. 1 szavamba került és má be is röffentették a kicsikét
Én hiányolom a vérbeli motorosokat (kereskedőket) és versenyzőket, akiknek múltjuk van ebből élnek és keresik a kenyerüket... azok tesznek a sportért a márkáért és a piacért.
Mit jelent az , hogy VÉRBELI motoros és versenyző ....sztem egy kereskedőnek azt jelenti, hogy tele van pénzel az illető na az lehet vérbeli, mert nem kuncsorog hanem fizet ....meg ebben az országban , hogy a péróban lehetne megélni (nem rallye és gyorsasági motorozás) a motorozásból, erre még nem jöttem rá hogyan lehet már lassan a kereskedők sem tudnak az eladásból
1milió egyszázezer mindennel együtt (ebben benne van az átírás ) így sikerült megegyeznem az ócsai ktm es fickóval. gariba javítják ha vmi para van
Másik topikban olvastam ,hogy 1.1m adják
mennyiért adnak egy ilyen géposztályt?
Srácok,köszi Megnyugodtam
Kedves János!
Mostanra már jól kitárgyaltátok ezt a témát. Én úgy gondolom, hogy azok aki foglalkoznak ezzel, azok tisztában vannak az eredményekkel! A marketing jó, mert ennek ez az útja! Hirdetni kell a nevet és láttatni! A fejlődés útja az, hogy vannak célok törekvések és lelkes emberek akik ezzel foglalkoznak, ezen dolgoznak és elmondják azoknak, akik nincsenek ezzel tisztába annyira! Úgy mint eredmények vagy technikai dolgok!
Én örülök, hogy olvashatok és láthatok cikkeket videókat arról a munkáról amit végeztek.
Gratula

mindenképpen vegyél valami ütős gépet. a hegyi verseny az még képlékeny. sokmindentől függ! GO-GO meg biztosan hogy lesz, olyan formában, mint Kakucson volt!
"Az itthoni újságokban most eléggé nyomultok, tesztek, cikkek, beszámolók, egyoldalas reklámok.
Szerintem elég komoly szinten. Mérhető az eredménye, ezen a kis piacon?"
Örülök hogy észre vetted
Mérhető, ez hiányzott itt. valahogyan a Husqvarnatol való félelmet ki kell iktatni. Nincs már gond az alkatrésszel, a minőséggel meg soha nem volt nagy gond, ahozképest hogy a digók nem nagyon foglalkoztak vele. Sok pénz ami elment hírdetésre. eredménye egy év után nem nagyon levonható. Bár jövöre stratégiát váltunk, mert szerintem kidobott pénz ez a SOK ujság hirdetés, amit ugysem nagyon vesznek meg.
"Az MI-n olvastam, hogy Tóth Ádám EB programot hirdet. Mennyire komoly dolog ez?"
Egyelőre annyit hogy dolgozunk rajta, a BMWnek meg sok a pénze, nagyon keresnek friss tehetségeket, tudom hogy Ádám nem a legfrissebb, de viszont bizik bennünk, a márkában meg magában, kell ennél több (Künzel sem mai gyerek :) )? Ha lenne fiatal versenyző aki nem túlzottan elszált (mindent ingyen akarunk) akkor annak is segitenénk mert most gyorsan fel lehet jutni (lásd Mauno).
"Amatőr kupában nem gondolkozol, mint a DRZ kupa volt idén enduróban."
Nagyon szívesen, de ha nincs rá versenyző akkor nem, én meg megfogadtam hogy semmit nem adok ingyen... nincs értelme, nagyon jó áron támogatni az más. Enduro vagy Supermoto bármi.(itt megint Künzelt hoznám fel akinek a cross TC 450es edzőmotorját meg kelett vennie hol ott ő tényleg elvárhatná)
"Jó lenne már ha valami lendületes ember felkavarná az állóvizet, mert ez a szar ami most van, kurvára nem jó.
Mondjuk arra is kiványcsi lennék, hogy te hogyan látod a supermoto, a motorsport, és egyáltalán a piac itthoni jövőjét. "
A lendülethez nagyon sok pénz kell, ezt a lehetőséget inkább a Ricsiéknál látom akik teljesen arra tudnak koncentrálni, és én teljesen bizom benne hogy nekik ez menni fog. Nekem a Husqvarnara kell koncentrálnom, van benne potenciál és akarom hogy mások is lássák ezt a potenciált. Nagyon jó uton haladnak külömben nem fogadtam volna el felkérésüket az itthoni forgalmazásra. Én támogatom de a fő nekünk hogy ismerkedjenek meg a motorral, itt is a KTMhez alternativa legyen a Husqvarna és nem egy sarok márka amit a Shercoval vagy Husabergel hasonlitanak össze. Ami valahol érthető.

A motorsport, hááát az a baj hogy mindenki akar versenyezni, akarja megmutani hogy mit tud, ez így rendben is van, de ezért meg kell dolgozni. A sok pénzmosoda miatt meg leselejteznek jó pár motort úgy hogy vigye az amatör/profi és menjen. na ez nem így müködik, ill elöbb utobb egy nagy crash lesz a vége. Szerintem a mélypont még csak elöttünk van. Én hiányolom a vérbeli motorosokat (kereskedőket) és versenyzöket, akiknek multjuk van ebböl élnek és keresik a kenyerüket... azok tesznek a sportért a márkáért és a piacért.
Go Go lesz, vagy marad a hegyifelfutó önmagában?
Komolyan érdekel, most akarok magamnak venni valami vasat.
Kösz az infót! Tiszta sor. Beszéltem én is pár MZ harcossal.
Biztos megártott a sok bor este, és még álmodozom kicsit...
A Motomax az élére állt, de támogatottsága nem volt.