Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mit csinálsz Te ezekkel a csizmákkal, szétrágod őket vagy mi hogy ennyit elhasználsz?
Volt nekem is vagy 2x1-es és vagy 3x10es,mióta ezekkel nyomatom nincsen boka problémám...
Remélem mire odáig jutok hogy leszakad a lábamról az 1-es, addigra már elérhető áron lesz...meg mondjuk erre is elég jó árat kaptam a Lacitól...amúgy pont akkor vettem amikor kijött a 10-es (nem tegnap volt ugye ) és ahogy elnézem, talán mégegyszer ennyit is ki fog bírni...mondták is a múltkor mikor voltam bent náluk hogy ne kenjem mert így sose kell majd másikat vegyek és az nekik nem jó
Azért a 10-es sem qutya meg azért vevőbarátibb...ennek még nincsen ára csak bemutató modellek de,sztem olyan tech10es árban lesz
Még jó hogy nem tudok egykerekezni

Akkor asszem megvan mit veszek majd ha elnyűttem a mostani SG-1-esemet
Ha keréken mész,akkor pont jó a szög
Az eddigi legjobb lábtyűm,tiszta zselés belűl,nagyon könnyen mozog,és mégis fogja a lábam...mikor otthon felvettem ebben vezettem a kocsit ki a pályáig, ez azért jelent vmit...és nem nagyobb az eddig megszokott méretednél a kiscipő miatt...2 csimma gyártó cég van Gearne,Sidi a többi csak kopirozza ezeket
Az enyémen így volt fent és még műszakin se szóltak érte...
hy
ez még a jövő rejtéje hol végzem 7végén, ha 1általán motorra kerülhetek
Épp a minap tájékoztattak h itt a városban, keresnek egy fekete motorost
Mi bajuk lehet velem?
a pontos keréktengely átmérőt nem találom a használati utasításban de találtam egy olyant hogy:
"első keréktengely rögzítőcsavarja" M20x1,5
akkor 20mm a tengelyátmérő


ha hülyeséget kérdezem akkor
helló!
Ha minden összejön akkor jövőhétvégén már motorozni fogok.Remélem azért nem hagyták a motoromat szélben esőben és napsütésben sem
Szeva
Sanya
Hétvégén valszeg csapatunk egyet nyáregyen.
gyüsz edzeni egyet?
vagy inkább aszfalton pihensz?
a gyári sallangot ledobtam róla, és a kis "kacsfarokra" van felfúrva....de tegnap már megoldottam a dőlésszög problémát!
8-10ropi kb
Én túrasportot vettem (BT57) 8ezerért asszem.
Eddig jóformán csak hírekből, és gyári fotókról ismerhettük a KTM villámgyors négykerekűjét, de mostantól némi szerencsével már találkozni is lehet az első példánnyal Ausztriában, miután az első példányt a múlt hét végén átadták új tulajdonosának. Ez a példány még a 100 darabos, Olaszországban épített előszériából való, ahogy az idén forgalomba kerülő többi példány is, de mire mind újdonsült gazdáihoz kerül, addigra alighanem Ausztriában is beindulhat a gyártás. A KTM terveiben korábban évi 500 autó elkészítése szerepelt, de most úgy néz ki, a vásárlói igények alapján ennek a mennyiségnek a többszöröse is eladható volna.

Forrás: totalcar
te mennyiért vettél?
Úgy tudom van neki mindenféle, de az aktuális készletről úgyis csak ő fog tudni nyilatkozni.
Borsatya milyen gumikat tud?
Akkor legalább valami véleményt mondjál róla
csőőőőőőőőőő. Sanyaaaaaaaaaaa. mennyiért vannak mostanság hátsó gumik? olyasmi kell ami még idén kibír egy két ezrest kb... ócsóér
Mert megérdemlem
Zsírúj SG12...de jól megy egyeseknek