Remélem mire odáig jutok hogy leszakad a lábamról az 1-es, addigra már elérhető áron lesz...meg mondjuk erre is elég jó árat kaptam a Lacitól...amúgy pont akkor vettem amikor kijött a 10-es (nem tegnap volt ugye ) és ahogy elnézem, talán mégegyszer ennyit is ki fog bírni...mondták is a múltkor mikor voltam bent náluk hogy ne kenjem mert így sose kell majd másikat vegyek és az nekik nem jó
Az eddigi legjobb lábtyűm,tiszta zselés belűl,nagyon könnyen mozog,és mégis fogja a lábam...mikor otthon felvettem ebben vezettem a kocsit ki a pályáig, ez azért jelent vmit...és nem nagyobb az eddig megszokott méretednél a kiscipő miatt...2 csimma gyártó cég van Gearne,Sidi a többi csak kopirozza ezeket
a pontos keréktengely átmérőt nem találom a használati utasításban de találtam egy olyant hogy:
"első keréktengely rögzítőcsavarja" M20x1,5
akkor 20mm a tengelyátmérő
Eddig jóformán csak hírekből, és gyári fotókról ismerhettük a KTM villámgyors négykerekűjét, de mostantól némi szerencsével már találkozni is lehet az első példánnyal Ausztriában, miután az első példányt a múlt hét végén átadták új tulajdonosának. Ez a példány még a 100 darabos, Olaszországban épített előszériából való, ahogy az idén forgalomba kerülő többi példány is, de mire mind újdonsült gazdáihoz kerül, addigra alighanem Ausztriában is beindulhat a gyártás. A KTM terveiben korábban évi 500 autó elkészítése szerepelt, de most úgy néz ki, a vásárlói igények alapján ennek a mennyiségnek a többszöröse is eladható volna.
Akkor asszem megvan mit veszek majd ha elnyűttem a mostani SG-1-esemet
ez még a jövő rejtéje hol végzem 7végén, ha 1általán motorra kerülhetek
Mi bajuk lehet velem?
"első keréktengely rögzítőcsavarja" M20x1,5
akkor 20mm a tengelyátmérő
ha hülyeséget kérdezem akkor
Ha minden összejön akkor jövőhétvégén már motorozni fogok.Remélem azért nem hagyták a motoromat szélben esőben és napsütésben sem
Sanya
Hétvégén valszeg csapatunk egyet nyáregyen.
gyüsz edzeni egyet?
vagy inkább aszfalton pihensz?
Forrás: totalcar