Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ott az adatlapomon
csá te ki vagy?? mert ujfalusi vok...
Helosztok!
Leszeded a jobb oldali deknit, akkor megpillantod a lendkereket, ha azt sikerül leszedned (lendkeréklehúzó alkalmazása nem árt mert egyébként nem jön le a lendkerék), alatta találsz egy alaplapot azt két csavar fogja alul és felül. Ha fellazítod és az óramutató járásával ellentétesen fodítasz rajta előgyújtást adsz, ha ellenkezőleg, utógyújtást. De be is van jelölve azt hiszem hogy hol optimális de nekem az nincs rajta ezért arról valaki mást kérdezz meg.
Nincs vkinek tolna megye közelében egy eladó 250es MZ blokkja? (esetleg 125ös és 150es is jó) Arra gondoltam h egy erősitett robogó vázba belepakolom
kössz az infot, már megtörtént ! Még egy olyan kérdésem is lenne h a gyújtást hol tudom rajt beállitani mert eléggé egyenletlenül, pöfögve és elég gyengécskén megyeget... (én arra gondolok h nem jókor adja a szikrát és ezért lehetnek ezeka gondok... aztán lehet h nincs igazam )
email címem:kaszni84@freemail.hu (fontos)
simson shwalbit keresek szar állapotút, 10ezerért . az se baj ha nem megy. bratyómat akarom meglepni vele.
Hali!
Nincs valakinek egy nagysúberes (16N1) karbi felsőrésze eladó Szabolcs megyében?
ha érdekel valakit szoljon. hajdúbihari vagyok berettyóújfaluból.
Ha új hengerszettet teszel fel a Simsonra, akkor ajánlott megerősíteni a főtengőt meg pár SKF csapágyat beszerezni!
ez az 5.1 ér vagy 30-35ezret, de rápótolok zsé-t kb 6 hónapos
sziasztok. kaszni vagyok. egy 51-es simsont keresek. cserébe adnák egy 5.1-es (genius) házimozi hangrendszert. távirányítós, 4 csatornás. mindenféle eszközt rá lehet kötni. legyen az tv, dvd lejátszó, deck, parabola beltérije, rádió...stb. alig használom.
Hali! Van különbség a Simson S51B, S50B, S51N, N50, enduro motorja között? (valószinü nincs is ennyi tipus, ezeket csak a motor.hu-ról szedtem össze:D) De olyan van ugye h S51B ENDURO?! Meg még az lenne a kérdésem h meglehet-e azt csinálni h csak hengerszettet veszek egy széthajtott simóra, anélkül h a főtengelyhez hozzányúlnék? Vagy érdemes lenne kicserélni a főtengelyt is?
Mindegy,hogy lengyel vagy német vagy akármilyen...a gyárból már 70ccm-eskén "kördül ki"
erre mit mondotok?
nem kell vkinek? simson hátsó lánxkerék agy,mz fogaskerékkel...nagyon brutál rövid átttétel lesz a szimóba tőle..úgy lehet pakolni a sebességet,mint 1 crossmotorba
ha érdekel vkit ,írjon,eladó sorba van ez a tuning cucc:)hozzá méretezett mz láncot és 1 első fogaskerekt is adok hozzá,ami kb 50km et ment
A gyári 70es alatt a lengyel hengert érted??? Mondjuk ugyan mind1 mert ha 70 est akarsz faragni belőle akkor a blokkot marni kell.
Ezek bontott alkatrészek, de pl a henger is kb 2-3 hónapot volt használva- de nem gyári, a többi mind használt gyári cucc.
Helló, ezek új vagy bontott alkatrészek?
dugóval,csapszeg,tűgörgővel együtt....
én gyári 70 hengerre gondoltam
egyébként ha 70es hengert veszel akkor is kell rohangálni esztergályoshoz vagy maróshoz szal
1500 ért csinálja fater szal ne beszélj már ilyen faszságokath 8ezer
íves javításmódot javaslom......a jobbkezedben a rossz alaktrész meg fogod...ívesen áthajítod a vállad fölött és felteszed az ujjat!!! ....egyébként 8 ropiból meglehet oldani és ennyi delláért mér 70-es hengertkapsz és nem kell ruhangálni esztergályoshozstbstb...
Simson S51 hez 60 ccm henger,dugattyúval gyűrűvel csapszeggel 4000FT Komplett kuplung és kis ferdefogazású fogaskerékkel 3000Ft komplett 3 sebességes váltó.5000FT Főtengely 2500Ft Deknik 2500Ft/db Blokkfél 3000Ft
www.szpmotor.gportal.hu