Nem,ezzel arra akrtam célozni,hogy nekem is volt és én is imádtam/imádom,csak túlságosan szeretem a sebességet,hogy leragadjak a simsonnál és ezért adtam el......
jah szardára meglessz a mocim és sztem csüt. már be is járatom!!!!!!!!!!és az azt jelenti ,hogy kimegyek saralni péntekre
majd csinálok fényképeket ,hogy 1-2 ember újból átérezze azt az érzést amit egy simson ad saralás közbe(főő ,hogy nem féltem )
Télen hovámenjek félmillás mitoevoval?
a sima elfér és ha elromlik akkoris (teljes dugó ,furás csapszeg stb..2000ftból kihoztam) szará-hugyé megcsinálom ha az evo elromlik akkor szoptam mert kb 100 000 kihoznák egy polinit generált asszem.
AZ evoval tusódzs menni sárba NEM!!! a simsont nem kell férteni mert ha szarrámegy akkor veszel egy "újjat" szaros 20 000-ért és mehetsz tovább ,ha evo szarrámegy akkor szopál félmillát !!!
EZÉRT KELL A SIMSONT MEGBECSŰLNI ÉS NEM LENÉZNI!!!
A SIMSONt soha nem kell félre dobni!!! A simo elmegy télen hóban, sárban, erdőben, folyóparton gyakorlatilag mindenhol és semmibe se kerül fentarttani. Arról nem is beszélva h mindig megy... az enyém szét volt hajtva állandóan fél méteres sárban közlekedtem vele, 100x elestem vele, kerekeztem, állandóan szarrá pörgettem. Aztán 2x megszivattam és harmadszorra mindig beindult... Ez ment egészen addig amíg végül csak 40et ment és be nem szart a váltója úgy h csak 1be lehetett vele menni! Azt ráköltöttem 10 ezret azt olyan mintha új lenne(az nsr-re még egy láncot se kapnék ennyiből) :D Mondjuk a gyorsasági se rossz mert azért 160km/h az mégiscsak 160km/h :D
úúúúúgy imádok kimenni saralni ilyen erdőkbe simával!!!
imádom a nagy eső utáni 2 m-es süppedős sarakat ,amikor a simám nak a felsőfüggesztésű kipuffja belelőg a süppedős sárba !!!
csak az a gong ,hogy besűűt a gyűrűm és válas lett a hengerem .
még 3 nap és megetek(+ a bejáratás)
SIMSON A LEGJOBB(persze a nagy motorom után )
Az én tapasztalataim szerint igen sokat dob rajta,de a motor fogyasztása is megnő.....a 70-es henger kb 8-9 ezer HUF.....nekem pont 70-es sámsonom volt direktszűrővel és így megevett 4-4.5 liter ,de megy is
Pacsi
Sztem lehet,hogy a karbiban van a gixer......úszó rendesen be van állítva,mert ha nincsen elhet hogy vagy nemfolyik a karbiba a benyó,és ha folyik is valamenniy akkor az amikor elfogy leáll a moci...a sz 50-es sebességre meg nincsen ötletem....lehet hogy a kompresszió kicsi,talán kifúj a henger,vagy nagyon le van folytva....
Haverom szimója egy sr 50 . Pöcre indul meg minden de ha nem tolja neki a szivatót akkor leál egy idő után . JA és csak 50-et megy. Mi lehet a baj segítsetek léccí
lehet hogy a trabitrafó nálad is segített volna egyébként nem tom mi lehetett a baja... haver az Sr50-ével is küzdött eleget, aztán a gyújtás-állítás óta semmi probléma nincs a mocival. kopp-kopp
takarítsátok ki a karbit! a fúvókákba biztos van vmi genya,meg a légszűrőt is kitakarítani,és akk jó lesz...
hát,jó nem,1 riga soha se lesz jó,de mennni fog pár percet,maj vmi más szarik be rajta
Ez volt az én Simon! Bár már kezdem bánni, hogy eladtam, lehet hogy kellett volna még kicsit kinlódni vele! Igaz 2 hónapot szenvedtünk vele, de semmi eredmény, kivéve, azt hogy egy rahedli pénzt költöttem rá, és szinte új moci volt! De tavasszal újra próbálkozom, csak nehéz olyat találni, ami fasza, és nem kell nekiállni festeni, meg barkácsolni!
Amúgy esetleg nem tud valaki egy eladót? (4 seb, enduro, index )
ezzel azt akartad tudomásomra juttatni ,hogy te már kinőtted a simát?
azon tárcsafék van elől
ha leszedném és ráraknám egy simsonra,akkor jó lenne? duplatárcsás
majd csinálok fényképeket ,hogy 1-2 ember újból átérezze azt az érzést amit egy simson ad saralás közbe(főő ,hogy nem féltem )
a sima elfér és ha elromlik akkoris (teljes dugó ,furás csapszeg stb..2000ftból kihoztam) szará-hugyé megcsinálom ha az evo elromlik akkor szoptam mert kb 100 000 kihoznák egy polinit generált asszem.
AZ evoval tusódzs menni sárba NEM!!! a simsont nem kell férteni mert ha szarrámegy akkor veszel egy "újjat" szaros 20 000-ért és mehetsz tovább ,ha evo szarrámegy akkor szopál félmillát !!!
EZÉRT KELL A SIMSONT MEGBECSŰLNI ÉS NEM LENÉZNI!!!
imádom a nagy eső utáni 2 m-es süppedős sarakat ,amikor a simám nak a felsőfüggesztésű kipuffja belelőg a süppedős sárba !!!
csak az a gong ,hogy besűűt a gyűrűm és válas lett a hengerem .
még 3 nap és megetek(+ a bejáratás)
SIMSON A LEGJOBB(persze a nagy motorom után )
és menyibe kerül rá egy 70 es henger?
Sztem lehet,hogy a karbiban van a gixer......úszó rendesen be van állítva,mert ha nincsen elhet hogy vagy nemfolyik a karbiba a benyó,és ha folyik is valamenniy akkor az amikor elfogy leáll a moci...a sz 50-es sebességre meg nincsen ötletem....lehet hogy a kompresszió kicsi,talán kifúj a henger,vagy nagyon le van folytva....
Haverom szimója egy sr 50 . Pöcre indul meg minden de ha nem tolja neki a szivatót akkor leál egy idő után . JA és csak 50-et megy. Mi lehet a baj segítsetek léccí
hát,jó nem,1 riga soha se lesz jó,de mennni fog pár percet,maj vmi más szarik be rajta
Amúgy esetleg nem tud valaki egy eladót? (4 seb, enduro, index )