Helósztok.
Valaki tud Dell Orto 17.5 karbit?Fekvő minarellire,hosszú blokkos robogómba kéne.(Yamaha JogR).
Aki tud az legyen szives küldjön e-mailt: csekeimre121@freemail.hu
Köszi,már alig várom hogy valaki megheftölje nekem a vázat...
Most volt alkalmam összehasonlítani a karbim egy 21-essel.Így már látom a különbséget.Emlékeimben nem volt ekkora az a lyuk...
hát figy nehéz lesz beállítani amint van lehetőséged cseréld le egy Dellorto phbg 21-re én azt ajánlanám ehhez a szetthez, rengeteget raktunk már be nagyon tág körben használható ez a karbi, legutóbb hétvégén egy aeroxba(due+, pollini főtengely, gianelli shot, karbon lamellák, multivar,3G egész jó lett és semmi nem lett módosítva se a blokkon se a hengerenhengefejből lett levéve és össze lett rakva.
Top due plus henger,és Top nardo kipuff.Esetleg valami Pinasco kipum is van,de inkább a TOP.Karbon lamellákkal.Varió is Top lett.Meg delta clutch kuplung.Nem direkt,ezek jöttek össze...
F12 keréken egy dio,meg mégvalami Honda vázból kreált valami.
igazad van helyesbítek az új piaggio blokkos robogók jönnek ki 17,5-essel, a minarelliken tényleg 12 van (keewayen is de azt inkább hagyjuk).Hát figyelj az ugyanaz a karbi mint ami a 125-ös, runneren is van arra jó ha gyári a motor de amugy nagy buta karbi az is, mihez akarod felrakni?
Hát nekem épp van egy F15-ösöm,de azon is 12-est láttam...
A 24-est meg nem utcaira gondoltam,ott van hogy el kell dönteni mire kell a mocc.De látom igen vágod a témát,az épülő csapatós szaromra egy 150-es SR karbiját szereztem,tudod mikuni,ovál lyukas.Na arról mi a véleményed?
Hali. Egyszer már kérdeztem mennyi a végsebessége egy 50-es Piaggio vespának. 2000-es évjárat. Ha van vkinek akkor írja már meg, és ha van benne folytás hol keressem. Kösz a választ.
Nézegettem a Gianelli Extra króm kipufogóját, biza" az nagyon bejön, pláne, hogy fekete-fehér a mocim és az ülésbőr is felezetten fekete-fehét, nem igazán mutatana jól rajta egy sima, lakkozott kipuffanó.
Azt meg tudnád mondani Zsolti, hogy mennyiért tudsz szerezni?
Kedves gábor rosszul tudod,új apriliákon, derbiken, piaggiokon,gilerákon megnézed a kerburátort, azt fogod rajta látni:DeLlorto PHVA 17,5 de nézd meg nyugodtan ha nem hiszed el, ez egy az átmérőjéhez képpest hosszú karburátor ami elég gáz, értelme nem sok van rettenesen szar csatornázása van..
ezzel szemben egy phbg rövid, nagyon jó csatornázású jól hangolható gyárilag W7-es tűvel és 95-ös főfúvókával jkön ki. A 24-es karbit meg tök fölösleges felrakni egy alap utcai gépre.
Más a 12-es karbiba hiába raksz bele nagyobb főfűvőkát, a kehelycső marad az eredeti (kb 50-60 közti) és a gyári tű nagyon tompa tehát ennek nem sok értelme van.
A géped gyári egy levince RS kipuf van rajta nekünk is volt már elől-hátul tárcsás stalkerünk azsem 2003 után kezdték gyártani.
Sziasztok! Kappa dobozom platnival eladó sorba került! (robogóra ajánlott Monolock rendszer. Naon patent! De 2 személyhez,nagymotorhoz nekem nagyobb kell, ezért eladnám) 2 db gyári kullcsal adom.
Köszi!
Az enyém egy furcsa olasz jószág, elöl hátul tárcsafékes, Leo Vinci kipuff, 120km/h-s óra. Szoval lehet hogy nem egy gyári alapgép.(lásd adatlapom)
Szasztok!
Én úgy tudom,hogy a gyárból mind 12-essel jön ki,a 17,5-ös egy elég jó kompromisszum lehet a teljesítmény és a fogyasztás között.Kérdés,hogy mi a cél?Erő mindenáron?Mert akkor vagy 24-est rá!
Ha viszont mindennapos használatban van,nincs értelme sztem 17,5-nél nagyobbat ráakasztani.
A Technigas-ról meg sok biztatót nem hallottam.Nézd meg pl mennyi új van eladó aprókban.Mint Keeway.
Szerintem.
G.
Figyelj a gyári karbi 12-es a stalkeren, a vadonat új gyári 50-es motorok, 17,5-essel jönnek ki(azt fölösleges rá rakni).Én egy 19-es de inkább 21-es dellorto phbg-t ajánlanék.
Valaki tud Dell Orto 17.5 karbit?Fekvő minarellire,hosszú blokkos robogómba kéne.(Yamaha JogR).
Aki tud az legyen szives küldjön e-mailt: csekeimre121@freemail.hu