robogom mst nem tum menyivel megy,mert dugatyú furás volt,görgö csere,de ha vki cserélne irhatna:)ráfizetek..szeretnék egy olyan robogot vagy motort ami megy legalább 100al:) vagy eladó ha érdekkel valakit!
sziasztok! segitség kellene..hátsó gumit hol kapok olcson?130/70/12 asszem ilyen van rajta...meg levettem a kerékröl az anyár,kikötötem a féket stb-de tárcsánál van vmi..amit nem tok leszedni..emiat nem tom lehuzni a kereket:(nem látok csavart ami rögzitené:(
Eladó egy Malaguti F10 jó állapotban! Alacsony fogyasztás, erős 2ütemű motor! "99-es évjáratú, garázsban volt tartva! Ára: 100.000ft Szentendrén lehet kipróbálni! Tel.: 06/70-260-65-86
Eladó Honda Bali: http://www.hasznaltmotor.hu/ha...
Érd:szmolkatibor@citromail.hu vagy tibike_13@hotmail.com vagy 30/215-69-23
Képet még küldök róla ha kell
8 liter? Wazze...biztos a teljesítmény miatt ehetett annyit...
Sztem olyan fogyasztásnál nincs értelme robogózni, annyi erővel lehet menni 1 nagy géppel is. Én ezért nem akarok igazán hozzányúlni. Öcsémnek volt 1 katanája, az is 3 körül evett, szal ehhez képest az enyém még barátian eszik, holott kéccer akkora.
Amúgy nem értek hozzá, nem szeretem szétkapni sem. Így is 1 gyertyacserénél szét kell bombázni.
Úgy illene.De ha kölykök pl. csak úgy átlyukasszák nagyobbra,mert "állatul fog menni",az szopacs.Kis karbinál nem tudsz annyi levegőt adni neki,hogy jó legyen.Én anno az SP Zipemmel ugyanígy tettem,pedig az nagy karbi volt.Egy vastagabb,meg egy véknyabb szál drót kellett bele
Most jut eszembe,az SR-emben fordítva volt a membránlapka,evett vagy 8 lityit .Megmagyarázni nem nagyon tudom...
Szecska,minden csak tapasztalás kérdése.Sikerült már egyet,s mást látni ilyen téren...
Egyszer pl átgányoltam egy di-tech-et karbisra. Pontosabban más elkezdte,én befejeztem.
Ott is sokat tanultam ám!
Nem dadogva pörög fel?Mert akkor túl sokat kap.Ha hajlandó vagy kivenni a főfúvókát,és meg tudod mérni a lyukat benne,egyből közelebb vagy.Vagy fűzzél át rajta a legvéknyabb sodrott rézvezetékből 1 szálat és próbáld ki.Ha magasabb lesz az alapjárat és megy rendesen,akkor mahinálva lett a fúvóka.Ennyire tudok gondolni...
Kétütemű? Mert akkor nem lehetetlen... Alattam egyetlen 2T 50-es robogó se evett még 5L alatt még az se amire esküdött a gazdája,hogy 2,5-3L-rel eljár vele. A 4,5L-es tank mégis üres volt szűk 80km után... 92kg és csőgáz, ez van. Ha 4T 50 es akkor viszont tényleg horror.
először azt hittük,ha használjuk akkor egy idő után fokozatosan csökken a fogyasztás,szerelő is azt mondta,vadi uj volt.
ezt a határidőt 1200km-ig a fojtás kivételéig gondoltuk,
kivették a fojtást,de nem csökkent,
most itt tartunk,tehát figyeltem,nem csak ez a motor van itthon ,annyira hülye sem vagyok hozzá,.
de ezzel volt idáig a legtöbb szívás,viszem szerelőhöz valaki ajánlott egy profit,
azért kérdeztem meg a fórumot, hátha csak valami apróság és nem kell futóra rángatni.....!
Szomszédba is van a fiam haverjának,3liter nyélgázon,
ez meg,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ma megint próbáltam indítani a sepiát de se önindítózásra se rúgásra nem akar indulni. Tegnap uez volt nagynehezen aztán beindult. Most is beindulna sok rogdosásra valszinüleg. Adjatok már vmi tippet mért szarakodik? Szívató lenne mintha nem kapna anyagot
F10hez űlés..
F12höz meg egyenlőre műanyag alkatrészek, mert a motor hétvégén lesz szétbontva.. aztán nyilatkozom
Hátsó lámpára az a takaró műanyag fedél és előre a légynyilásokra az a 2-2 műanyag fedél..
kéne hozzá egy űlészár is.. mert a mostanit az előző tulaja csavarhúzóval nyitogatta..
Ja és Kilóméter spirál is kéne
Érd:szmolkatibor@citromail.hu vagy tibike_13@hotmail.com vagy 30/215-69-23
Képet még küldök róla ha kell
Sztem olyan fogyasztásnál nincs értelme robogózni, annyi erővel lehet menni 1 nagy géppel is. Én ezért nem akarok igazán hozzányúlni. Öcsémnek volt 1 katanája, az is 3 körül evett, szal ehhez képest az enyém még barátian eszik, holott kéccer akkora.
Amúgy nem értek hozzá, nem szeretem szétkapni sem. Így is 1 gyertyacserénél szét kell bombázni.
Most jut eszembe,az SR-emben fordítva volt a membránlapka,evett vagy 8 lityit .Megmagyarázni nem nagyon tudom...
Szecska,minden csak tapasztalás kérdése.Sikerült már egyet,s mást látni ilyen téren...
Egyszer pl átgányoltam egy di-tech-et karbisra. Pontosabban más elkezdte,én befejeztem.
Ott is sokat tanultam ám!
Ha meg nagyobb a fúvóka sztem nem egyenletes az égés mert be kell lőni hozzá a karbit, nem?
B.
ezt még holnap megnézem.
de ha átb....sz,és kiderül pénteken,hogy belenyúkált a nagytudású haverjával,,,,,,
l
mer nekem egy teli tankal 117 km lehet menni de akkor üres
pénteken viszem,megirom mi volt.
amugy igy az adatlapodra rátekintve elképzelhető h ma voltál az első kerületben?
ezt a határidőt 1200km-ig a fojtás kivételéig gondoltuk,
kivették a fojtást,de nem csökkent,
most itt tartunk,tehát figyeltem,nem csak ez a motor van itthon ,annyira hülye sem vagyok hozzá,.
de ezzel volt idáig a legtöbb szívás,viszem szerelőhöz valaki ajánlott egy profit,
azért kérdeztem meg a fórumot, hátha csak valami apróság és nem kell futóra rángatni.....!
Szomszédba is van a fiam haverjának,3liter nyélgázon,
ez meg,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
de érdekes. és amugy beletankolsz mennyit és mennyit bir menni?
F12höz meg egyenlőre műanyag alkatrészek, mert a motor hétvégén lesz szétbontva.. aztán nyilatkozom
Hátsó lámpára az a takaró műanyag fedél és előre a légynyilásokra az a 2-2 műanyag fedél..
kéne hozzá egy űlészár is.. mert a mostanit az előző tulaja csavarhúzóval nyitogatta..
Ja és Kilóméter spirál is kéne