Köszi! Értem, merth én sem találtam sokmindent hozzá. Amúgy 9-max néha 10e fordulattal megy a gép. De ha a kipuff ez fölé viszi sztem széthullik...
Ajánlottak kipuffot+variót+nagyobb fúvókát, de nem igazán szakember ajánlotta. Szal, ha ezeket beleteszem, akkor változna vmi? Max a fogyasztás nőne... mert elég jól kajál :-) 3,7 főlé még nem ment. Amúgy haverom lebeszélt a dolgokról, neki is igazat adok, ő szokott gépeket szerelni.
De te honnan vágod ennyire? Hobbi, vagy meló? Mert mintha Honda szervíben dolgoznál így elsőre
Hi,igen én vagyok aki szerel az Ádinak,s köszönöm pedig van még mit fejlődnöm.
Balu az igasság az,hogy 100 as aeroxot nem nagyon tuningoltunk mert nem kielégitő hozzá a tuning alkatrészek tárháza,hogy vállogathasssunk.Konkrétan nincs hozzá igazán jó kipu,hogy meghozza a fordulatszámot.De általánosságba véve a dolgokat 1 varió+1 kipu+1 kis igazitás sokat segit rajtuk.A heger szettek amik léteznek hozzá inkább nyomatékosabbak lesznek tőlük mert a cső hiányában nincs meg a kellő fordulat a teljesitményhez,és ez a baj a 100-as robogokkal.Igazándibol látni ill menni kellene a mociddal,hogy konkrétabb dolgokat tudjak ajánlani neked,ha kell szivesen segitek!A jó olaj pedig abban segit,hogy a nagyobb fordulat miatt megmaradjon a tartósság.PL a mi verseny mocink hátsó keréken 25 Le 13 800-as fordulaton.Minden pályán töltött nap végén szét szedjük és át viszgállyuk de a hengerfelyben semmilyen korom nem marad és nem rakodik le.
Én Castrolt teszek bele, + a gyári kemény másfél deci körül a gyári yamaha olaj van benne.
De akkor mit ajánlasz nekem, hogy tom elérni a 130at? Ha ruhában megyek vele, akkor néha a 100at sem érem el(amúgy is csak sírva)...nagyon szélérzékeny szegényke (184cm). Bnőmmel pedig 80km/h a vége...
Meg akik hozzányúlnak az eroxhoz...1-2t hallottam már...nagyon pörög, azok nem hullanak szét? Mert én az enyémmel el mertem menni 40km es távra, olyannal nem mernék.
Bocs fiuk,hogy csak most reagálok!
A tapasztalat az ,hogy 1 50-es széria piaggio jó csővel + varióval gond nélkul elmegy 23 24 000 km-et.Tapasztalatbol mondom csináltam 1 párat + februárban is jön 1 hozzám.A km tartóság eggyik fontos feltétele a jó olaj.Ami kizárolag csak a franciák tudnak gyártani és full szint legyen/de ne a scooter full szint mert az sem üti meg a szintet a nagy fordulat miatt/ PL Motul 600.Igol sts r Én ezt alkalmazom ,Elf,Ipon.Minden féle mást el kell felejteni,főleg azt a szaros Castrolt.Old a stalker gyárilag rövid attételes ezért ott szükséges végátételt cserélni,teljesitmény függő,hogy csak primer v szekundert is.Alop henger esetében csak primert ajánlom amivel kb 10-15 km + sebességet lehet hozzni,ha jól be van lőve.A megszorulás val szin valahol falsot sziv a moci a piaggionál előfordul,hogy a szivócsonknál,ezt ár én is beszivtam egyszer pedig zsir új gyárit alkalmaztam csak szar az oj konstrukcio amit az Adige cég gyárt!A 100-as aerox soha nem fog többet menni mint 130-135,mert a konstrukcio miatt.Ez egy durung motor,nyomatékos és kész nem pedig gyors.Bocs de a durungal nem akartam a mocidat le degradálni csak ezek ilyenek.A lénye,hogy 1 full tuning 50-es mindig át fogja ugrani a full tuning 100-ast mindenben,gyorsulás vegsebesség.Persze ha jól van össze rakva és be állitva!
Lojzi!
Látom nagyon vágod a témát
Van egy Stalkerem 50-es hengerrel ment 90-et, most van rajta egy 70-es Malussi hengerszet. viszont 80nál(óra szerint) fogja magát és leáll, (igaz nem blokkol, de lehet hogy robogó ilyenkor szabadon tud futni?) egyszer blokkolkt is , tehát bizots megszorult. Lehülés után pöccre indult és ereje se csökkent.Szerinted mi lehet a baj (a karbin 76-os fuvoka van) a gyári 68/72-es volt)
Bocs fiuk,hogy bele szolok,de a személyes tapasztalataim szerint 1 70 ccm -es Piaggio v Minarelli blokkos robogo amivel van foglalkozva lazán át ugorja a széria 100-as minarelli blokkos robikat,mind gyorsulásra mind végsebeségre.
hát amugy egy 70es malaguti sőt sztem a robogok többsége ami 70es megy 100 fölött, lehet nem annyi idő alatt éri mint egy 100as de nincs köztük sok külö,bség
Neki mit megy az aerox 100? eccer jöttem 105öt a 0-on, azóta sem. Viszont a fogyasztása teccik!
+ 2 személlyel 80! nem tudott odaverni a tuning malaguti, vagy mi a szösz.
hát konkréttabbat annyit tok mondani hogy egyik haveromnak van egy 100-as aeroxa (kipufogóval varióval kuplunggal) és a 70-es nrg-m odaveri eléggé pedig nem vmi nagy tuning van benne.
én nem tok senkit aki esetleg tett már rá hengert de én ugy tom hogy ezekből is kihozható olyan sőt nagyobb teljesitmény is mint 70-es társaikből . mert ugye bár a köbbcenti nagyobb lesz a többi tuning meg ugyan az mint amit hetvenesre is vehetnél szal szerintem tuti kis gépet lehet csinálni
Köszi! Értem, merth én sem találtam sokmindent hozzá. Amúgy 9-max néha 10e fordulattal megy a gép. De ha a kipuff ez fölé viszi sztem széthullik...
Ajánlottak kipuffot+variót+nagyobb fúvókát, de nem igazán szakember ajánlotta. Szal, ha ezeket beleteszem, akkor változna vmi? Max a fogyasztás nőne... mert elég jól kajál :-) 3,7 főlé még nem ment. Amúgy haverom lebeszélt a dolgokról, neki is igazat adok, ő szokott gépeket szerelni.
De te honnan vágod ennyire? Hobbi, vagy meló? Mert mintha Honda szervíben dolgoznál így elsőre
Balu