Igen csinálunk,pontosabban mind a kettőt mi csináltuk.Illetve a 70-es az ádi régi versenyrobuja volt!Azt tetőtől talpig mi csináltuk.Szerintem nyugodtan linkeld be ide is hagy nézegessék a fiuk,legyen min csámcsogni.Az mailodra majd válaszolok ha nem leszek agy hallott,bocsi!
OK. Köszi. mostmár értem. Holnap(után) kitolom, bontom. Tehát ha kibontok mindent, leeresztem, kipucolom, összerekom, új cső, akkor lehet h pénzköltés nélkül megúszom. Úgy legyen! főhajtós szmájli
Így legyen. Bár a sepia léghűtéses motorja nem tudom mennyire bírná az egyhuzamban 40-50km-t.
De ha úgy 40km/ó átlagsebességet tudok tartani vele, már jó vagyok
Kényelmes biztos nem lesz, az én magasságomhoz kicsi eza robogó, nincs elég lábhelyem. De így kalandosabb lesz:))
Hi dawn!
A benzincsap azon részén amit nem látsz van 1 szürő és alatta a gumigyűrű ami akkor tömit amikor be van dugva a tankba.A benzincső meghuzza a csapot a műanyag tankban ami kicsit meg tud mozdulni a helyén.Ezáltal a benzin el kezd szivárogni a csap és a tank között,ami lefolyik a benzincső mellet és úgy néz ki a dolog mintha a karbi folyna.
Lojzi jobban ért hozzá mint én, de csak kérdem, kosz nincs benne? Mert akkor már lehet, h nem zár vmi és csak csöpög vákum nélkül. Nem? Vagy a csö? Amit mondott Lojzi.
Én 1seggel kb 100 km volt a max amit mentem, de az enyém 100as, de én sem megyek többet 80nál, csak én az utas lábtartóra teszem a lábam, mert úgy jobb borítani :-) csak hosszú távon nem kényelmes.
Üdv!
Köszi.
A benzincsövem tényleg elég merev, és nem csak azért mert tél van. OK, cserélem.
De, nemigazán értem: "kicsit meghuzza a benzincsapot ami a műanyag tankban van és 1 vékony gumigyűrű tömit". A meghúzza, azt fizikai értelemben érted, vagy tényleg nyomáskülönbséget produkál? A csap a tank alatt van, közvetlenül. Hol van az a gyűrű amit írsz? De nem ott csöpög, hanem a karbinál.
köszi
Van itt valaki aki nyáron viszonylag hosszab túrákat tesz meg robogóval? Én úgy tervezem hogy egy hétvége alatt 180km megyek tehát szo-vasárnap mennék oda-vissza 90-90km-t, kétszer félóra pihenővel. Csak azt nem tudom hogy bírná a robi. Én vagyok 85klió plusz ehhez jönne 10-15kiló csomag, tehát durván 100kgos terhet kéne cipelnie. És út közbe akad pár emelkedő is... Szerintetek be lehet vállalni ekkora túrát egy 50essel?
Hi!
A piaggioknál előfordul,hogy az évek mulásával a benzin cső meg keményedik.Ezért amikor a helyén van kicsit meghuzza a benzincsapot ami a műanyag tankban van és 1 vékony gumigyűrű tömit.Lehet ez is hiba.
Szia!
Köszi!
Elvileg a vákuumos benzincsap lényege, h ha a karbi előtti szakaszból nem kap egy csövön "szívást" akkor nem enged előre semmit (szerintem). Ha áll a moci, nem szív (szerintem), mégis csöpög. Ha lehúzom a csövet, nem szív, és nem is csöpög. Heeee...?
Én nem értek hozzá...de ha visszarakod a csövet akkor vissza tod követni a benzin útját...
Sztem tömítés karbinál nem mindig romlik el, lehet, h tanknál lesz a bibi. De vannak itt szakik, aki majd megmondják.
B.
Sziasztok!
Ide még nem írtam, de lécci segítsetek!
Van egy MC2-es Piaggiom, amin az utóbbi hetekben állóhelyben benzinfolyásom van. Azt hittem h a vákuumos benzincsap. Lehúztam a csövet a karburátorról, és láss csodát azóta nem csöpög. Most akkor állóhelyben termelődik a vákuum, és enged a karbi úszóházának a tömítése?
Picit , tanácstalan vok.
help.
thx
Íme a 2 link a robikról:
http://motorinfo.hu/news_new.php?nid=1743&go=&page_no=4
http://www.a5.hu/cikkek/31/6238.shtml
B.
Igen csinálunk,pontosabban mind a kettőt mi csináltuk.Illetve a 70-es az ádi régi versenyrobuja volt!Azt tetőtől talpig mi csináltuk.Szerintem nyugodtan linkeld be ide is hagy nézegessék a fiuk,legyen min csámcsogni.Az mailodra majd válaszolok ha nem leszek agy hallott,bocsi!
Amit küldtem linket olyanokat építetek?
B.
De ha úgy 40km/ó átlagsebességet tudok tartani vele, már jó vagyok
Kényelmes biztos nem lesz, az én magasságomhoz kicsi eza robogó, nincs elég lábhelyem. De így kalandosabb lesz:))
A benzincsap azon részén amit nem látsz van 1 szürő és alatta a gumigyűrű ami akkor tömit amikor be van dugva a tankba.A benzincső meghuzza a csapot a műanyag tankban ami kicsit meg tud mozdulni a helyén.Ezáltal a benzin el kezd szivárogni a csap és a tank között,ami lefolyik a benzincső mellet és úgy néz ki a dolog mintha a karbi folyna.
Lojzi jobban ért hozzá mint én, de csak kérdem, kosz nincs benne? Mert akkor már lehet, h nem zár vmi és csak csöpög vákum nélkül. Nem? Vagy a csö? Amit mondott Lojzi.
Helyzet?
Én 1seggel kb 100 km volt a max amit mentem, de az enyém 100as, de én sem megyek többet 80nál, csak én az utas lábtartóra teszem a lábam, mert úgy jobb borítani :-) csak hosszú távon nem kényelmes.
Köszi.
A benzincsövem tényleg elég merev, és nem csak azért mert tél van. OK, cserélem.
De, nemigazán értem: "kicsit meghuzza a benzincsapot ami a műanyag tankban van és 1 vékony gumigyűrű tömit". A meghúzza, azt fizikai értelemben érted, vagy tényleg nyomáskülönbséget produkál? A csap a tank alatt van, közvetlenül. Hol van az a gyűrű amit írsz? De nem ott csöpög, hanem a karbinál.
köszi
A piaggioknál előfordul,hogy az évek mulásával a benzin cső meg keményedik.Ezért amikor a helyén van kicsit meghuzza a benzincsapot ami a műanyag tankban van és 1 vékony gumigyűrű tömit.Lehet ez is hiba.
Köszi!
Elvileg a vákuumos benzincsap lényege, h ha a karbi előtti szakaszból nem kap egy csövön "szívást" akkor nem enged előre semmit (szerintem). Ha áll a moci, nem szív (szerintem), mégis csöpög. Ha lehúzom a csövet, nem szív, és nem is csöpög. Heeee...?
Világosítsatok fel!
Sztem tömítés karbinál nem mindig romlik el, lehet, h tanknál lesz a bibi. De vannak itt szakik, aki majd megmondják.
B.
Ide még nem írtam, de lécci segítsetek!
Van egy MC2-es Piaggiom, amin az utóbbi hetekben állóhelyben benzinfolyásom van. Azt hittem h a vákuumos benzincsap. Lehúztam a csövet a karburátorról, és láss csodát azóta nem csöpög. Most akkor állóhelyben termelődik a vákuum, és enged a karbi úszóházának a tömítése?
Picit , tanácstalan vok.
help.
thx
B.