Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hy!

"Az igasság az,hogy idén szeretnék lépni olaszország felé,tele van a hó cipőm ezzel az országgal!"
-Miért? A mocis téma miatt? Csak kérdem!


Minden Kedves Fórumozónak Boldog Új Esztendőt Kívánok!

Balu
Hello Lojzi, kösz a választ, azt hiszem akkor le fogom engedni azt az olajat amit az eladó öntött a frissen fúrt robogóba, és egy szintetikussal fogom bejáratni. Én eddig 2márkát használtam, egyik volt a GRO SYnt-7 ez egy spanyol olaj elég jó minőségű, ezután kezdtem használni az IGOL propulse racing sts-t, amit most is használok és bevált. Gilera RC50 enduróba raktam(nicasilos). Gondolom a vashengeres Sepia sem fogja kiköpni?
Hááát!?Egyszer bele kellet valamibe öntenem de nem én engedtem le! Nem sokan használják.
Az én véleményem még mindig az,hogy Made in France!
Otthon vagytok 4t-ben is? Oda melyik márkát ajánljátok? Liqui moly-ról mi a véleményetek?
Nem tudom,én belefáradtam abba ami itt van.Az ész érvek nem hatnak.Abbol a pénzből amiért hi-up ot lépitenék,hogy jó legyen lazán összekalapálok 1 zip-et ami jó is!Az igasság az,hogy idén szeretnék lépni olaszország felé,tele van a hó cipőm ezzel az országgal!
ti fogtok robogózni idén? Úgy hallottam csináltok lehet HIUP-ot is mert azzal rengetegen versenyeznek itthon. Késmárk utcában minden vasárnap 5-től robogózás van a fedett gokartpályán, gyertek oda, ott lehet jókat menni. sokan edzenek ott és teknikás a pálya
Ne haragudj de te jól emlékszel rám meg képben vagy a hazaiakkal,de nem ugrasz be?Segits 1 kicsit!Balasagyarmat?
Bocs elirtam,csak Q8-as hordókat láttunk!Bocsi.
ELF htx 976-ot használ a speciálban elég sok versenyző . mi még nem próbáltuk, mert az agiphoz és a castrolhoz tudunk hozzájutni a legnagyobb kedvezménnyel. Én úgy tudom hogy agip, de ti meg Q8-at láttatok. Mindegy melyik, mert jó olaj. lassan már többet leszek kint mint itthon de ez nem is baj, mert itthon nincs semmi lehetőség. De ezt ti is látjátok. Bár erre az évre csináltak és csináltattak (speciál) robogót többen is: Jana egyet, Lovas is fejlesztett, Gáspár Atis TeamII, Dedéék Poloni Zip, Malossi zip. Hátha több verseny lesz és nagyobb mezőny.
Az igaság az hogy,amikor kint voltunk a gyárban csak Q8 -as hordokat kaptunk.zt is tudjuk,hogy van saját laborjuk ahol vizsgálják az olajakat,töllük kaptunk a 24-h ra olajat probára.Zoles kék szinű állagra hasonlit a Motul 600-ra.Agipbol még nem láttam hasonlót sem.Tény,hogy az Agipot kihagytam a felsorolásból mert csk az 2t racingje jó szerintem,ráadásul szintén ricinus bázisú szerintem ezért szeretik,bár a ricinus felett el járt az idő.A mi saját tapasztalatunk a Motul 800 és aZ Elf-t igazolja.Láttam elég sok csúnya hengert a Castrol után,ráadásul 1 Speciál 250-es 500 al többet forog az Elf-el mint a Castrollal,képzeld el kis ccm -nél.Bár úgy látom nem ismeretlen fogalom neked a versenyzés. Apropó ha nem indiszkrét honnan ismersz?Olaszban élsz?
Montagna Mauro, Marino Filippo, Blando Alessandro, ők mind a hárman Malossi Trofeo Scootermaticban mennek. kipróbáltak minden olajat, de ők agip és castrol olajat használnak kizárólag. Őket szerintem ismerned kell, ha mentek malossi cup-ban. Őket személyesen ismerjük mert ők most a szeptember 28-30. között rendezett végső eredmény Nord és Sud összesítve. az olajat nekünk személyesen mondták többen is, hogy a 7.1 AGIP. a A747 több10-20 éves olaj. Speciálban is ELF-et ÉS Agip-ot használnak. Itthon lehet elfet venni, Végh Janáék Árulják.
Nem a malossi az q8 gyártmányú,láttuk a gyár udvarán! A 747 szerintem nem jó nem szeretjük túl vastag és fogja a mocit + nem ég el rendesen.A castrol rendesen visszafelé fejlődik,pedi valaha nem volt kérdés mit használjunk.Egyébként Motul 800 -ast probálj mi is használjuk versenyzésre vgy a legjobbat amit a GP-is az pedig az ELF lub htx.A 747 tisztán ricinus olaj,régen jobb volt a minősége de már elmult,csk anevéből él!
én k997-re ,és a747re gondolok, mert kipróbáltunk sok olajat mi is és kis ccm-ben és kartban k997, 70ccm fölött a747-et használunk, megpróbáltuk az igolt is ,aminek az Ádámék az importőre, de mi csalódtunk benne, mert kevesebb volt az olajfilm sokkal, de én nagyon jónak találom az Agip -ot hiszen ti is versenyeztek és tudod, hogy a malossi7.1 AGIP olaj. (Bortolato Omar D"ona motauto)
Az R2 például,de összeségében az importör által forglmazott összest is ide sorolom.De 1 csomót nem hozznak forgalomba.TTS 4T-ben + az RS.
Bocs, hogy megkérdezem, de te melyik castrolra mondod ezt?
Ja bocsi a Motul is nagyon jó,csak nyugodtan használd.
Roland!
Azt jelenti,hogy az ilyen olajjal használt motorrol lehuztuk a hengert és nem volt rajta kellő vastagságú olajfilm.Mármint nekünk nem tetszet.Ettől még a széria motorokhoz megfelelő csak van jobb is amivel tartósabb a moci.Egyébként én is Igolozok otthon,az eggyik legjobb csak nem ismerik az emberek sajna,pedig 1 castrolt lazán a beledöngől a földbe.
Hiába új az alkatrész ha szar a minősége,tajvan china,és ez a gyakoribb.
Hello, hogy érted h száraz a hengerfala? A félszint olajra gondolsz? Javasoljatok konkrét olajmárkát. Az egumotorsnál pl. 2310Ft-ér van fél és teljesen szintetikus is, akkor már érdemesebb a szintetikusat választani nem? pl. Motul Scooter Expert 2T. A motorja egyébként gyári vashengeres(50cc), először felfúrva, új dugattyú+gyűrűk, tűgörgő
Elöször is Boldog Új Évet Mindenkinek!
Roland! Ha a mocit szériában hagyod akkor megfelelő a kis suziba,bár eléggé száraz a henger fala tőlle de jó lesz vagy valamelyik Francia! Csak arra figyelj,hogy milyen minőségű alkatrészből rakták össze.Sokat számit a tartóságán.
És Nagyjából mi a véleménye a témáról? Kinéztem az IGOL Scooter 2T-t, az csak félszint olaj
Amúgy BUÉK mindenkinek és jó bulizást estére
Erről Lojzi már kifejtette a véleményét itt valamelyik topicban,rá érdemes hallgatni!De sztem ha nincs átfaragva,pénzkidobás 4-5000 Ft-os olajat borítani bele,elég a félszint is.Szerintem.
Nekem is azt mondta az előző tulaj(aki a motorját is összerakta)hogy csak a fullgázt nem szabad.
Amúgy milyen olajat érdemes belerakni, én a Gilerához fullszint IGOL Racing proplust használtam, gondolom a robihoz nem kell ilyen versenyolaj, de a teljesen szintetikus minőségnél azért maradnék. Vagy mégse
Az új 70-es hengerekhez(utcai) azt írják,hogy vagy 300 Km-ig nem illik neki teljes gázt húzni.Mivel robogóról beszélünk,a hűtés állandó,azzal nem kell törődni(nem is tudsz..)pici olaj az első tankba mehet szerintem.
Én elkezdtem építeni egyet,kis váz,minarelli blokk,12-es kerekek.Na az lesz a jégmoci.De sztem sajna már csak jövő télre.Idén télen naggyal küzdök. Vagy nyárra élvezkedni ilyen pályákon,mint pl.: Gyöngyös,Kakucs,stb..
Akkor hogy ONtopic is legyek, bemutatkoznék: tegnaptól lettem robogós, hozzámkerült egy 93-94körüli Suzuki Sepia. Jó esztétikai állapotban van, csak az első idom van újrafújva, elég narancsosan sajna. Most lett még csak először felújítva a motorja, tehát nekem kell majd bejáratnom tavasszal. Ez ügyben szivesen fogadok tanácsokat tippkeket,hogy legyen jól bejáratva.Pl nem érdemes-e egy kevés olajat is önteni a benzinhez a bejáratás elején? Annyi hibája van még, hogy nem mér a km órája, meghajtó egység kell a kerékagyba.
Van még egy Gilera RC enduróm is, eddig a gilera topicba firkálgattam.
Annyit nem fogok inni...vizsgázgatok+meló