Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladó új, bontatlan robogó variátor görgőszett 15X12x9gramm
A termék ára: 1 990 Ft
Robogó variátor görgőszett 15X12X9 gr. méretben
Telefon : 06702467150
Megoldódott a probléma , pára volt a műszer belsejében ezért reagált a hőmérsékletre
Köszönöm a tanácsokat a KUBA fordulatszám mérő teszthez , az a baj, hogy elektronikus és amikor a burkolata ill. A számlap felmelegedése után a mutató kileng, pontatlanul működik
Üdvözletem !

Van nekem egy CPI quadro 2T 50cc robogóm.
Hidegen pöccre indul, melegen sok próbálkozásra vagy egyáltalán nem.

Új automata szivató, új szívócsonk, új variátorszíj, karbi és szűrő full kipucolva, benzincsap membrán ellenőrizve rendesen üzemel, hidegen melegen gyujtás ellenőrizve szép barnás gyertya erős szép lilás szikra ott leadva ahol kell..
Hidegen is mikor beindul alapjáraton járatva egy idő után elkezd emelkedni az alapjárat és ezt melegen nagyobb fordulatra emelve tartja. Ha melegen beállítom az alapjáratot akkor hidegen nincs rendes alapjárat, leáll.
A fő problémám az hogy önindítóra és berugásra is hidegen pöccre indul, melegen sok probálkozásra vagy egyáltalán nem.
Mi lehet a gond?????
Menet teljesítményben 80 at is viszi egyenes szakaszon és ha oda húzom neki a gázt elég erővel indul meg azaz van bikája..
Szal nem értem akkor hol lehet a hiba, ötletek esetleg?
SZiasztok! Beruháztam egy 70es malossi szettre, (vashenger,minarelli álló,yamaha booster-be) ehhez járt egy karbon membránlap amit be is szereltem, de észrevettem,hogy mar felrakas utan elallt, (felirattal kifelé ahogy szerintem kellene lennie) illetve megforditottam,ugy viszonylag "tomitett" de alacsony fordulaton igy is ugy is fulladozik, gondolom köze van hozza a membrannak. Egyébként 17,5 karbi 80as fővufóka van benn. (előtte naraku 70esem volt ugyanezzel a beallitassal,csak gyari membrannal gond nelkul kiszolgalta.) Érdemes ilyen karbon membrannal foglalkozni vagy jo egy gyarias minosegi sima mert akkor inkabb kicserelnem egy komplett uj fémlaposra?!
Hali! Hátul a nagy rugót cseréljem erősebbre ha meg indulni 30ig jól húz, aztán pedig csak lassan megy fel 55km/h ig? Köszi előre is!
A lentebb leirtakhoz csak annyit tennek hozza a sajat praxisom alapjan, hogy akkor talalkoztam ilyennel, amikor a muszerben a hajtott magnes tengelye korul kikopott a csapagyazas. Alacsony spiralfordulatszam eseten nem ert hozza a lagyvas cseszhez a benne porgo magnesezett korong, de ha gyorsan tekerte, idonkent bele-beleert a korulotte levo lagyvas cseszebe es akkor rangatta a mutatot. Kepet mellekeltem a szerkezetrol, hatha erthetobb ugy.

Ki kell probalni a muszert furogeppel, ha az is gyanus.
Ha spirál a gebasz az olcsó javítás lesz.
az sem lehetetlen, de az nem függene az időjárástól hiszen a blokk mindig meleg
én a spirálra gyanakodnék első körben
órát fúrógéppel könnyen lehet tesztelni
Az is lehet a kihajtása a rossz, nem az óra.
én első körben kimosnám a spirált, és megnézném a négyszögek mennyire illeszkednek jól
utána a fordulatszámmérőt takarítanám ki azt is menézni mennyire kopott
mivel már úgy is szar rosszat nem tudsz tenni, ha még jobban elbasznád hát elbasztad.... úgy is vettél volna másikat
Egyszer találkoztam én is ilyen motorka (kuba) tulajjal, nem semmi egy nyenyerék ezek. 😁
Kuba x-boss fordulatszám mérője meleg időben (20 - 25 fok felett) kileng, össze vissza mozog. A megoldás a csere?
Énszerintem - már amennyit én értek hozzá - a hengertalptömítés vastagságával már csak a hardcore tuningerek szeretnek játszani.
Én azt gondolom, gyári henger (legyen az 70-es is) alá egy gyári tömítés, arra a megfelelő hengerfejnek jónak KELL legyen. Így nem lenne szabad detonálni, ha valóban az a probléma.
70es de noname.. a hengertalp tömítésekkel mar nem akarok szorakozni mert mar szamtalanszor kiprobaltam lemezt , papírt de sehogysem lett javulas, (a présmagasság szempontjából) tehát ha minimálisat maratnák ki a hengerfejből égéstér nagyobb lenne és nem detonálna, ha valoban az a baj.
Miért? Az 50-es hengerfej van a 70-es hengeren?
Köszönöm hozzaszolast, Remelem megfog oldodni, mert nincsen kedvem jobban belemerulni nemis tudom mi lenne kovetkezo dolog talan hengerfej egester nagyobbítasa?
Tegyél be egy biztosan elégséges méretű fúvókát, hogy akkor mi van, pontosabban a tapasztalt hiba megmarad-e vagy marad, mert akkor máshol a probléma.
Valahogy vegere kell jarnom ennek a dolognak mert nagyon idegesitő , hogy nem birna menni 40 felett…mert megragadna de lehet en vagyok turelmetlen..
Nálam a főtengely hajtott egy kis bordásszíjat és az tekerte az olajpumpát. A bowdenen lehetett feszíteni, az állította az olajpumpa állását.
Piaggio blokk.
Pedig ha nincs jelzés a fúvókán az baj. Vagy veszel, de szerintem már egy db. elkerülte az ezrest, ami nem egy bazi összeg, csak hát... ha több kell és csak próba lesz vele és kiderül, hogy nem az kell, akkor már drága. Illetve veszel vagy kérsz olyan fúvóka furatmérőt.

https://tomnerszerszam.hu/spd/...
17,5 naraku karbi van rajt, sajnos nincs a fuvókán irva , hogy mekkora, max kisseb nagyobbal ki lesz probálva… olajszivattyun nem tudok állitani ugyanis főtengelyrol kapja kozvetlen a hajtást a szivattyu ..
...bár én a gyári C3-as csapággyal raktam össze, de beszerelés előtt a csapágy külső gyűrűjéből 1-1,5 mm-t leszedettem, hogy ne üljön fel a sonkára, így onnét is kapott kenést.
(De lehet, ez a mostani robogómnál van így?)
Nekem, amikor 70-es DR hengerszettem volt, akkora szükséges minimum méretűt raktam bele, és az asszem 68-as volt, és egy 17,5-ös DO PHVA. Az olajzót minimálisan megfeszítettem, de a bejáratás idejére, a benzinbe adagoltam kis plusz olajat. Tehát az 50-es hengerhez képest minimálisan kapott több olajat - mármint a bejáratás után.
Igaz, párszor le kellett vennem a karbi úszóházát amíg azt mondtam, hogy ez már jó.
Valóban olyan, szerintem elso korben nagyobbra cserelem fuvokat, ha akkor sem valtozik akkor meg a prestavolsagot növelem meg .. 250 km es hengernek szerintem mar nem kéne megragadni?!
A kepen olyan a kihordott olaj, mintha nem egett volna el.