1600 km van benne.
a folytás,vagy fojtás kivan szedve, de előtte is így ivott.
"olcsó hús"
néztem légszűrőt,karbit,
szemmel láthatólag rendben,
érdeklődtem más robis fórumokon, vigyem szerelőhöz, volt a többség véleménye.
Elviszem,csak érdeklődtem hátha..............
Van egy keeway robogó,nagyon sokat fogyaszt 5l/100km
van akinek szintén sokat fogyasztott?
nem találom a hibát, mit nézzek meg mielőtt elviszem szerelőhöz,vagy
összetöröm,mivel idegösszeroppanást kapok ha ránézek.....
Megnéztem.Újra.De nem hinném hogy az éppen most dio AF27-ből és másvalami szutyokból készülő vázzal, házi blokkfelfogatással beférnék akárhová is.Azért köszi az infót!
helló mindenkinek!van egy yamaha yog 50 es robogó és nem jó benne az autómata szivató!nem tudna valaki tippet adni hogy milehet a baja?sürgösen lenne!létszi irjatok!előre is kösz!
Úgy tünik a benzinfolyási gondok elmúltak. Ami még proglémés, az az alapjárat még mindig. Indítás után, a motor úgy műxik ahogy kell, a forulatot visszaveszi a szívató. Kb. igy jár 2percig. Majd utána fokozatosan elkezd pörögni egyre jobban, fülre olyan 3-4ezer körül lesz az alapjárat. Hol tudom állitani az alpjáratot? A karbit majdnem teljesen burkolja az a gumi-vedő rajta. Melyik oldalról lehet állítani? Remélem ehhez nem kell szétkapni a fél motort megint
Most sajna pénzhiány van úgyhogy annyira nemfontos,csak kiváncsi lettem volna.De majd valamikor elképzelhető h komolyabban is érdekelni fog.Majd szólok
Szia DeadHunter!
meg kéne néznem hogy mennyi és pontosan ilyen idomokról van szó, nagyjábóli árat úgy kaphatsz ha 50000ft/m2-rel kalkulálsz.
röbb lehetőség is van , ha komolyan érdekel a dolog akkor inkább személyesen egyeztessünk vagy tel:06-70-5690-6900
üdv.:CarbonMad
Hali!
Nemrég boldog tulajdonosa lettem 1 90-es évjáratu Suzuki Sepia robogónak. Javítási utmutatót,szerkezeti felépítést ehez a típushoz hol találok a neten? Pár helyen már keresgéltem,de semmi! Előre is köszi,ha valaki tud valami infót!
Egyedi kipufogók gyártását vállalom robogókra,és minden kétüteműre.Cross és endúró nem.
Robogóra Polini EVO,Polini For Race és MAlossi team II csövek másolatát bármely tipusra.
mit kell tenni utána? Mármint nem áll be az úszószint magától, ha visszaállitod a motort? Nem is gondoltam, hogy egy eccerú kerékcsere ilyen galibákat okoz. A vákumos benzincsap és az aut. szivatóról mit kell tudni?
Ha le van dűtve a motor,ne várd hogy az úszó és a tűszelep tegye a dolgát!
A repedt,vagy törött kiput minél hamarabb csináltasd meg,foghatja a motort,2t-t akár tönkre is tehet.Plusz keresd meg hol feszül és változtass rajta,különben 2 hetente fogod hegesztetni...
sikerült felrakni a hátsó kereket a sepiára,de a szereléssel kapcsolatban lenne pár kérdésem. Mikor a motor le volt döntve a karbi úszóházából kifolyt a benzin a túlfolyócsövön, ez lenne a kisebbik baj. A kipufógómon, a könyök-része oda volt koccolva valahova, és itt van pár mm-es repedés, ez se lenne nagy probléma. De, ezen a repedésen amikor a mocit felállítottam, szépen kicsöpögött nem is kevés benzin...És persze a motor se akart indulni ezután, hosszas inditózásra röffent be csak, tele volt az egész motor benzinnel.. kérdésem hogy a fenébe ömölhetett ennyi benzin a motorba, hogy a pufogón levő repedésen csepegett ki, talán a tűszelep nem zárt le, vagy felakadt az úszó amikor le volt döntve a motor? ami még furcsa, hogy mintha a szivató se akarna visszamenni, fülre elég magas az alapjárat, korábban inditás után 2-3 perc alatt hallhatóan visszaestt a fordulatszám. A motor egyébként jól megy. Szereléskor nem nyúltam a karbihoz, tehát nem tudom mitől vannak az említett problémák.
szevasztok!
Segítsetek már Aprilia Rally 50-es robógóban vadi új ékszíly van így vettem. Megnéztem az ékszíj állapotát és elég lazának találtam.Mennyire kell annak feszesnek lennie,és hogyan tudok azon állítani?
Előre is köszy ha tudtok válaszolni
Malaguti bontóról tudtok valamit ?
Öcsémnek F10hez nekem F12höz kéne 1-2 dolog..
a folytás,vagy fojtás kivan szedve, de előtte is így ivott.
"olcsó hús"
néztem légszűrőt,karbit,
szemmel láthatólag rendben,
érdeklődtem más robis fórumokon, vigyem szerelőhöz, volt a többség véleménye.
Elviszem,csak érdeklődtem hátha..............
van akinek szintén sokat fogyasztott?
nem találom a hibát, mit nézzek meg mielőtt elviszem szerelőhöz,vagy
összetöröm,mivel idegösszeroppanást kapok ha ránézek.....
http://www.mzracing.hu/node/23...
meg kéne néznem hogy mennyi és pontosan ilyen idomokról van szó, nagyjábóli árat úgy kaphatsz ha 50000ft/m2-rel kalkulálsz.
röbb lehetőség is van , ha komolyan érdekel a dolog akkor inkább személyesen egyeztessünk vagy tel:06-70-5690-6900
üdv.:CarbonMad
Épített kategória nincs?
Ha valakinek versenyezni támad kedve az Mz kupa mellet robogó versenyek is lesznek!
http://www.mzracing.hu/node/28...
Nemrég boldog tulajdonosa lettem 1 90-es évjáratu Suzuki Sepia robogónak. Javítási utmutatót,szerkezeti felépítést ehez a típushoz hol találok a neten? Pár helyen már keresgéltem,de semmi! Előre is köszi,ha valaki tud valami infót!
Mennyibe lenne benne nekem ha az összes idomomat legyártatnám veled karbonból?
Szerintem szép lett!
hasonló egyedi igényeket meg tudunk csinálni....06-70-560-6900
Nagyon nem értek a rezoNokhoz,de az nem hátrány hogy szögletesebb egy picit?
Robogóra Polini EVO,Polini For Race és MAlossi team II csövek másolatát bármely tipusra.
A repedt,vagy törött kiput minél hamarabb csináltasd meg,foghatja a motort,2t-t akár tönkre is tehet.Plusz keresd meg hol feszül és változtass rajta,különben 2 hetente fogod hegesztetni...
sikerült felrakni a hátsó kereket a sepiára,de a szereléssel kapcsolatban lenne pár kérdésem. Mikor a motor le volt döntve a karbi úszóházából kifolyt a benzin a túlfolyócsövön, ez lenne a kisebbik baj. A kipufógómon, a könyök-része oda volt koccolva valahova, és itt van pár mm-es repedés, ez se lenne nagy probléma. De, ezen a repedésen amikor a mocit felállítottam, szépen kicsöpögött nem is kevés benzin...És persze a motor se akart indulni ezután, hosszas inditózásra röffent be csak, tele volt az egész motor benzinnel.. kérdésem hogy a fenébe ömölhetett ennyi benzin a motorba, hogy a pufogón levő repedésen csepegett ki, talán a tűszelep nem zárt le, vagy felakadt az úszó amikor le volt döntve a motor? ami még furcsa, hogy mintha a szivató se akarna visszamenni, fülre elég magas az alapjárat, korábban inditás után 2-3 perc alatt hallhatóan visszaestt a fordulatszám. A motor egyébként jól megy. Szereléskor nem nyúltam a karbihoz, tehát nem tudom mitől vannak az említett problémák.
Segítsetek már Aprilia Rally 50-es robógóban vadi új ékszíly van így vettem. Megnéztem az ékszíj állapotát és elég lazának találtam.Mennyire kell annak feszesnek lennie,és hogyan tudok azon állítani?
Előre is köszy ha tudtok válaszolni