Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szeva yakuza! Hát figyi szerintem mindkettöben van jó és rossz dolog:a vízhütés anyiból rosszabb,hogy egy plussz hibaforrás,bár valamivel jobban mennek, és ha sokat állsz vagy lassan mocorogsz akkor is van hütés ellenben a léghűtéssel. Az aeroxot nem ismerem, söt a peugeotrol sem tudok nagyon sokat mondani, mert csak 1hónapja van meg! elötte ktm, meg yamaha dt125,honda cr volt, tehat nemsok tapasztalatom van! de a peugeotot hasznalom heti rendszerességgel minden nap 50km, és tőgázon! és a 110kilómmal óra szerint 115km/hval, ez nemtudom mennyire valós érték,de jól megy és nagyon jól fogyaszt!megvagyok elégedve vele! de ha odafigyelsz az olajra akkor semmi gond, nekem nincs kikötve a különolajzás! hát enyit tudok mondani, de ha lessz valami uj észrevételem, föltétlen irok! szeva
hi hebo!
Én elsősorba azért ragaszkodok a vizesekhez mert stabilabbak!apám alatt is az xfight pestről nyelgáz vácon besült mint a Szar! igaz ilyen nagy hajsza elött kellet volna a benyahoz 1 kicsi olajat is rakni mert nem volt nki az önolajozo!
És ténleg a 100-as xfight jobban megy mint a 100-as aerox?
Hi!
Nekem van egy felesleges Aprilia SR levegős hengerem dugóval,nagyon keveset ment.Az jó neked
Yamaha jog 3kj hengert, idomok egyéb alkatrészek érdekelnek. Lehetöleg Pest környékéről.
Videót nem tudok,de nézz szét robogó tuning áruházakban(egü pl.).Ahol ki van írva hogy egyenesfogazású,az mind ilyen.Nálunk volt aki csak a hang miatt vett végáttételt
Esetleg tudsz olyan videót amelyiken hallható egy ilyesmi hang? Kíváncsi lennék van e másnak is ilyen...

A nyáron voltam Horvátországban, ott volt egy Babetta jellegű pedálos Tomos kismotor, annak is full ugyan ilyen hagja volt... A barátnőm ki is volt akadva, hogy már itt is kísérti ez a hang
Szerintem ez tipikusan egyenes fogazású hang.Azért az olajat nézd meg,de sztem tipikus tuningos végáttétel.
A szíj az új rajt, nem az adja a hangot.. A hang belülről jön! Lecseréltem az olajat is benn, de semmi változás.

De örülök hogy foglalkoztok a témával, remélem sikerül megoldani a rejtélyt!
Egyáltalán olaj van benne?
A visítás kapcsán: én hülye vagyok hozzá, de az én Gilerám is csinálta, valami szíj volt elkopva, hívd fel a Moto Itáliát, és megmondják mi a kínja. Alvázszámot is mondd, és legyél türelmes, mert jelenleg minden alkatrészes beteg... Eltarthat egy ideig, míg valaki felveszi a telefont...
Nem ártana átnézni a hajtóművet az biztos.
Feltettem egy videót a mociról, rossz minőség, de a lényeg látszik.

http://www.sportmotor.hu/motor...

Szóval ilyen a sípolás....
Tudja valaki, hogy görgöcsere javitana valamit a végsebességen?
Akkor a tied nagyon jól fogyaszt. Bár én csak a városba használom maximális kigyorsitás és belső sávon a körutakon, sugárutakon, Gondolhatod miután az 1000 ccm-es motorhoz vagyok szokva
Amikor reggelente suliba jártam vele ( természetesen nyélgázon, előzgettem a kamionokat... ) akkor evett 3.3, 3.5-öt. Amikor megkerültük a Balatont, ( 55-el szüttyögtünk végig ) akkor 3-ba simán megállt!
Mnnyit iszik a tied? Az enyém simán 4,5 lityót
Az előző hozzászólásban írtam, hogy nem tudom, mi van a belsejében. Egy Aprilia sportkipu van rajt, ami kívülről is látszik...
Az az igazság, hogy megvettem áprilisban, megkötöttem rá a biztosítást, aztán azóta minden nap használom, mindössze csak a légszűrőt tisztítottam egyszer. Szóval fogalmam nincs mi lehet a belsejében. Nyáron próbáltam szétszedni a hajtás részét, de nem jött le a csavar, még öregapám szovjet kulcsait is elhajlítottam, de nem mozdult.
Aztán azóta is csak hajtom bele a kilométereket, megy mint a dög, keveset eszik, pöccre indul, szóval baja nincs. Ha ez a sípolás azért van, mert sepciális cucc, akkor egye fene kibírom, bár jó lenne ha le lehetne valahogy csendesíteni!

Nem vagyok annyira otthon robogó témában, de ezek a Stalkerek nem lehetnek alapból sem rossz gépek, gondolom nem véletlenül raktak rájuk hátra is tárcsaféket meg nem véletlen a 120-ig skálázott óra sem...


MA csinálok egy videót róla, aki kíváncsi megnézheti....
Minden tuning nélkül megy 105-t? Az nagyon jó.
Nekem volt egy Stalkerem széthajtott 50-es blokkal (belseje nagyon tré volt már) de simán ment 90-et Leo Vinci kipuffal. Aztán raktunk rá egy 70-es Malossi hengerszettet nagyon jól gyorsult de 80-nál leállt, 2 perc pihi aztán ment megint, ereje nem ment el. állitólag nagyobb karbi kellett volna rá
Aztán eladtam és vettem egy másik Stalkert. Ez meg jó ha ment 60-al, kapott egy Gianelli kipuffot egyből megy 70 felett (tényleges- kalibrált bicajmérővel).
Nem akarok egyenlőre hengerszettet cserélni, de pl egy görgöszet segitene hogy gyorsabb legyen? Persze gyorsuljon is Mit tanácsoltok?
Másokkal is beszéltem és a gyári állapotu megy 90-et.
És 50-es,vagy 70-es? Mert az 50-es lehet jobban menne gyári végáttétellel.A hosszított csak igen erős robikba jó.Na,cserebere
A kulcscsontvédős protektoring meg b@szott megvédeni a kulcsomat vasárnap
jog kerékcsapágyról senkinek sincs infója?
kinéztem egyet de hibás a csapágya az eladó szerint
most vagy béna kicserélni vagy nem szabvány a csapágy........
Hát elég jól megy a vas, 100-105 a vége... Majd csinálok egy videót, azon meghallod milyen idegesítő a visítás...
hello yakuza! Hát azt nem tom lehet hülyeséget beszéltem és csak 50esbe vannak vizesek, de asszem hogy igen az xfight-ok mind vizesek ahogy mondod. Nemtom nézegesd a hirdetéseket,de ha ráakadok egyre akkor küldöm a linket!Ém miért ragaszkodsz enyire a vízhütéshez!? Elvileg valamivel jobban mennek mint a léghütéses,de viszonta vízhütés+hibaforrás lehet! Én már csak tudom a volt ktm-em röl! .én nemis bánom hogy nekem a 100as levegőhütéses.de ha valamit találok akkor föltétlen irok ide! szeva
hali
egy jog kerékcsapágya szabvány méret? vagy valami spéci méret amit nem találni sehol sem?
köszi
Nagy a valószínűsége,hogy abban akkor valami specc végáttétel van.Azok nyígósak.Nem tuningos a gép
Ha nagyon zavar,küldd el nekem postán,küldök egy csendeset helyette.