szeva yakuza! Hát figyi szerintem mindkettöben van jó és rossz dolog:a vízhütés anyiból rosszabb,hogy egy plussz hibaforrás,bár valamivel jobban mennek, és ha sokat állsz vagy lassan mocorogsz akkor is van hütés ellenben a léghűtéssel. Az aeroxot nem ismerem, söt a peugeotrol sem tudok nagyon sokat mondani, mert csak 1hónapja van meg! elötte ktm, meg yamaha dt125,honda cr volt, tehat nemsok tapasztalatom van! de a peugeotot hasznalom heti rendszerességgel minden nap 50km, és tőgázon! és a 110kilómmal óra szerint 115km/hval, ez nemtudom mennyire valós érték,de jól megy és nagyon jól fogyaszt!megvagyok elégedve vele! de ha odafigyelsz az olajra akkor semmi gond, nekem nincs kikötve a különolajzás! hát enyit tudok mondani, de ha lessz valami uj észrevételem, föltétlen irok! szeva
hi hebo!
Én elsősorba azért ragaszkodok a vizesekhez mert stabilabbak!apám alatt is az xfight pestről nyelgáz vácon besült mint a Szar! igaz ilyen nagy hajsza elött kellet volna a benyahoz 1 kicsi olajat is rakni mert nem volt nki az önolajozo!
És ténleg a 100-as xfight jobban megy mint a 100-as aerox?
Videót nem tudok,de nézz szét robogó tuning áruházakban(egü pl.).Ahol ki van írva hogy egyenesfogazású,az mind ilyen.Nálunk volt aki csak a hang miatt vett végáttételt
Esetleg tudsz olyan videót amelyiken hallható egy ilyesmi hang? Kíváncsi lennék van e másnak is ilyen...
A nyáron voltam Horvátországban, ott volt egy Babetta jellegű pedálos Tomos kismotor, annak is full ugyan ilyen hagja volt... A barátnőm ki is volt akadva, hogy már itt is kísérti ez a hang
A visítás kapcsán: én hülye vagyok hozzá, de az én Gilerám is csinálta, valami szíj volt elkopva, hívd fel a Moto Itáliát, és megmondják mi a kínja. Alvázszámot is mondd, és legyél türelmes, mert jelenleg minden alkatrészes beteg... Eltarthat egy ideig, míg valaki felveszi a telefont...
Akkor a tied nagyon jól fogyaszt. Bár én csak a városba használom maximális kigyorsitás és belső sávon a körutakon, sugárutakon, Gondolhatod miután az 1000 ccm-es motorhoz vagyok szokva
Amikor reggelente suliba jártam vele ( természetesen nyélgázon, előzgettem a kamionokat... ) akkor evett 3.3, 3.5-öt. Amikor megkerültük a Balatont, ( 55-el szüttyögtünk végig ) akkor 3-ba simán megállt!
Az az igazság, hogy megvettem áprilisban, megkötöttem rá a biztosítást, aztán azóta minden nap használom, mindössze csak a légszűrőt tisztítottam egyszer. Szóval fogalmam nincs mi lehet a belsejében. Nyáron próbáltam szétszedni a hajtás részét, de nem jött le a csavar, még öregapám szovjet kulcsait is elhajlítottam, de nem mozdult.
Aztán azóta is csak hajtom bele a kilométereket, megy mint a dög, keveset eszik, pöccre indul, szóval baja nincs. Ha ez a sípolás azért van, mert sepciális cucc, akkor egye fene kibírom, bár jó lenne ha le lehetne valahogy csendesíteni!
Nem vagyok annyira otthon robogó témában, de ezek a Stalkerek nem lehetnek alapból sem rossz gépek, gondolom nem véletlenül raktak rájuk hátra is tárcsaféket meg nem véletlen a 120-ig skálázott óra sem...
MA csinálok egy videót róla, aki kíváncsi megnézheti....
Minden tuning nélkül megy 105-t? Az nagyon jó.
Nekem volt egy Stalkerem széthajtott 50-es blokkal (belseje nagyon tré volt már) de simán ment 90-et Leo Vinci kipuffal. Aztán raktunk rá egy 70-es Malossi hengerszettet nagyon jól gyorsult de 80-nál leállt, 2 perc pihi aztán ment megint, ereje nem ment el. állitólag nagyobb karbi kellett volna rá
Aztán eladtam és vettem egy másik Stalkert. Ez meg jó ha ment 60-al, kapott egy Gianelli kipuffot egyből megy 70 felett (tényleges- kalibrált bicajmérővel).
Nem akarok egyenlőre hengerszettet cserélni, de pl egy görgöszet segitene hogy gyorsabb legyen? Persze gyorsuljon is Mit tanácsoltok?
Másokkal is beszéltem és a gyári állapotu megy 90-et.
És 50-es,vagy 70-es? Mert az 50-es lehet jobban menne gyári végáttétellel.A hosszított csak igen erős robikba jó.Na,cserebere
A kulcscsontvédős protektoring meg b@szott megvédeni a kulcsomat vasárnap
jog kerékcsapágyról senkinek sincs infója?
kinéztem egyet de hibás a csapágya az eladó szerint
most vagy béna kicserélni vagy nem szabvány a csapágy........
hello yakuza! Hát azt nem tom lehet hülyeséget beszéltem és csak 50esbe vannak vizesek, de asszem hogy igen az xfight-ok mind vizesek ahogy mondod. Nemtom nézegesd a hirdetéseket,de ha ráakadok egyre akkor küldöm a linket!Ém miért ragaszkodsz enyire a vízhütéshez!? Elvileg valamivel jobban mennek mint a léghütéses,de viszonta vízhütés+hibaforrás lehet! Én már csak tudom a volt ktm-em röl! .én nemis bánom hogy nekem a 100as levegőhütéses.de ha valamit találok akkor föltétlen irok ide! szeva
Nagy a valószínűsége,hogy abban akkor valami specc végáttétel van.Azok nyígósak.Nem tuningos a gép
Ha nagyon zavar,küldd el nekem postán,küldök egy csendeset helyette.
Én elsősorba azért ragaszkodok a vizesekhez mert stabilabbak!apám alatt is az xfight pestről nyelgáz vácon besült mint a Szar! igaz ilyen nagy hajsza elött kellet volna a benyahoz 1 kicsi olajat is rakni mert nem volt nki az önolajozo!
És ténleg a 100-as xfight jobban megy mint a 100-as aerox?
Nekem van egy felesleges Aprilia SR levegős hengerem dugóval,nagyon keveset ment.Az jó neked
A nyáron voltam Horvátországban, ott volt egy Babetta jellegű pedálos Tomos kismotor, annak is full ugyan ilyen hagja volt... A barátnőm ki is volt akadva, hogy már itt is kísérti ez a hang
De örülök hogy foglalkoztok a témával, remélem sikerül megoldani a rejtélyt!
http://www.sportmotor.hu/motor...
Szóval ilyen a sípolás....
Aztán azóta is csak hajtom bele a kilométereket, megy mint a dög, keveset eszik, pöccre indul, szóval baja nincs. Ha ez a sípolás azért van, mert sepciális cucc, akkor egye fene kibírom, bár jó lenne ha le lehetne valahogy csendesíteni!
Nem vagyok annyira otthon robogó témában, de ezek a Stalkerek nem lehetnek alapból sem rossz gépek, gondolom nem véletlenül raktak rájuk hátra is tárcsaféket meg nem véletlen a 120-ig skálázott óra sem...
MA csinálok egy videót róla, aki kíváncsi megnézheti....
Nekem volt egy Stalkerem széthajtott 50-es blokkal (belseje nagyon tré volt már) de simán ment 90-et Leo Vinci kipuffal. Aztán raktunk rá egy 70-es Malossi hengerszettet nagyon jól gyorsult de 80-nál leállt, 2 perc pihi aztán ment megint, ereje nem ment el. állitólag nagyobb karbi kellett volna rá
Aztán eladtam és vettem egy másik Stalkert. Ez meg jó ha ment 60-al, kapott egy Gianelli kipuffot egyből megy 70 felett (tényleges- kalibrált bicajmérővel).
Nem akarok egyenlőre hengerszettet cserélni, de pl egy görgöszet segitene hogy gyorsabb legyen? Persze gyorsuljon is Mit tanácsoltok?
Másokkal is beszéltem és a gyári állapotu megy 90-et.
A kulcscsontvédős protektoring meg b@szott megvédeni a kulcsomat vasárnap
kinéztem egyet de hibás a csapágya az eladó szerint
most vagy béna kicserélni vagy nem szabvány a csapágy........
egy jog kerékcsapágya szabvány méret? vagy valami spéci méret amit nem találni sehol sem?
köszi
Ha nagyon zavar,küldd el nekem postán,küldök egy csendeset helyette.