Adott egy peugeot jetforce tsdi, ebbe a vázba bele szereltem egy gy6 125 4t blokkot és komplett elektronikát. A problémám a következő. Kihagy a gyújtásom és visszadurrog hol a karbiba hol a kipufogóba.és egyenletlenűl jár az alapjárat. CDI- cseréltem rajta de ugyan ezt csinálja. Karbi tömítettségét ellenőriztem (féktisztító sprével és nem pörög fel a motor tőle tehát ..) az stimmel. Hol keressem a hibá?
Sziasztok, ha tudna valaki segíteni nagyon hálás lennék.
Adott egy liberty 50 4t (2001), a mellékelt képen a lendkeréken bejelöltem egy nyíllal azt jelet (hegesztés pötty) amelyet a jeladó rovátkával kell összeállítani a holtponthoz szerintem, nem vagyok biztos benne mert a szerviz manuálban nem egyértelmű a képen. Illetve azért is bizonytalan vagyok mert nem áll meg ott hanem egy kicsit mindig tovább fordul mint ahogy a képen is látszik. Amennyiben úgy állítanám be ahogy a képen áll, és nem a megjelölt bütyökhöz, az egy fog különbséget jelent a vezérmű tengelynél, amikor jelre állítom azt is.
Szétszedéskor hülye voltam mert nem fényképeztem le, úgy gondoltam hogy majd tudni fogom, de aztán mégse egyértelmű.
Megköszönném ha valaki megerősítené hogy jól gondolom.
Sziasztok! Van egy négyütemű Yamaha Vinom, aminek szertném kitisztítani a karbiját (Keihin NCV), illetve cserélni rajta az automata szivatót, de a csavarok úgy meg vannak húzva, hogy előbb nyalódik el a fejük, mint hogy elforduljanak. Van ötlete valakinek arra, hogyan lehetne kitekerni őket, vagy vegyek inkább új karbit? Ami meg azért nehézkes, mert ezt a modellt sehol nem találom, hiába keresem égen-földön. Köszi!
A rugók cseréje is segíthet, ha túl korán kapcsol a kuplung, de a variátor megfelelő működésébe az öśszes alkatrész beleszól így nem ennyire egyszerű a sikeres hangolás. Azt megmondani, hogy milyen rugót cserélj, interneten keresztül nem túl szerencsés. Minden alkatrész cseréje után próbamenetet kell tartani és az ott tapasztaltaknak megfelelően kell tovább kísérletezni a legjobb beállításig. Előre mondom, nem lesz egyszerű mutatvány, bármit változtatsz, az befolyásolja a komplett hajtást. Sok sikert.
Némi tanács kellene. 2010-es runner 50 sp-re raktam egy gianelli extra v2 kiput, a hozzá adott görgők is be lettek építve, de az a gond, hogy nagyon nehezen indul meg a motor. Most kuplung rugót is cserélnék, milyet ajánlotok? Válaszokat köszi.
Ellenőrizd a kuplung variátort is, az enyémen lett egy kisebb bemaródás az íves reteszpályán. Emiatt kb. 15-20 km/ó sebesség elérése után nem akart tovább gyorsulni csak erőlködött, ha nagy nehezen átugrottak a stiftek rajta utána megint jó volt a következő lassulásig. Töltöttem fel róla pár fotót, ha gondolod nézd meg. Nemrég jött meg az új szett, azóta megint fokozatmentesen vált.
Illetve az elejétől csinálta?
Adott egy peugeot jetforce tsdi, ebbe a vázba bele szereltem egy gy6 125 4t blokkot és komplett elektronikát. A problémám a következő. Kihagy a gyújtásom és visszadurrog hol a karbiba hol a kipufogóba.és egyenletlenűl jár az alapjárat. CDI- cseréltem rajta de ugyan ezt csinálja. Karbi tömítettségét ellenőriztem (féktisztító sprével és nem pörög fel a motor tőle tehát ..) az stimmel. Hol keressem a hibá?
Adott egy liberty 50 4t (2001), a mellékelt képen a lendkeréken bejelöltem egy nyíllal azt jelet (hegesztés pötty) amelyet a jeladó rovátkával kell összeállítani a holtponthoz szerintem, nem vagyok biztos benne mert a szerviz manuálban nem egyértelmű a képen. Illetve azért is bizonytalan vagyok mert nem áll meg ott hanem egy kicsit mindig tovább fordul mint ahogy a képen is látszik. Amennyiben úgy állítanám be ahogy a képen áll, és nem a megjelölt bütyökhöz, az egy fog különbséget jelent a vezérmű tengelynél, amikor jelre állítom azt is.
Szétszedéskor hülye voltam mert nem fényképeztem le, úgy gondoltam hogy majd tudni fogom, de aztán mégse egyértelmű.
Megköszönném ha valaki megerősítené hogy jól gondolom.
8"-os bütykös gumit hol lehetne beszerezni?
Vegyétek vigyétek :)
A rugók cseréje is segíthet, ha túl korán kapcsol a kuplung, de a variátor megfelelő működésébe az öśszes alkatrész beleszól így nem ennyire egyszerű a sikeres hangolás. Azt megmondani, hogy milyen rugót cserélj, interneten keresztül nem túl szerencsés. Minden alkatrész cseréje után próbamenetet kell tartani és az ott tapasztaltaknak megfelelően kell tovább kísérletezni a legjobb beállításig. Előre mondom, nem lesz egyszerű mutatvány, bármit változtatsz, az befolyásolja a komplett hajtást. Sok sikert.
Némi tanács kellene. 2010-es runner 50 sp-re raktam egy gianelli extra v2 kiput, a hozzá adott görgők is be lettek építve, de az a gond, hogy nagyon nehezen indul meg a motor. Most kuplung rugót is cserélnék, milyet ajánlotok? Válaszokat köszi.
sokan egyszerűnek hiszik, de rendesen behangolni egy robogót nem olyan könnyű feladat