Sziasztok!
Peugeot Jetforce 50 tsdi-röl lenne szò.
A baja hogy ömlik bele a benzin és így nem indul.Ha lehúzom a szivattyúról a kábelt (és kijáratom gyertya nélkül a fölös üzemanyagot)akkor indul pöccre.Mi lehet a baja?
Ha indítózok a kompresszor is benzint nyom.Vagy ennek így kellene lennie?
Véleményetekre, tapasztalatokra lennék kíváncsi.
Szemezgetek egy 2002 Honda Sliver Wing 600-al, olvasgatok utána, eléggé felemás teszteket írnak róla, hol magasztalják, hol eléggé negatív véleményt fogalmaznak meg róla.
Tulajok véleményére lennék kíváncsi, mit tapasztalnak ezekből:
1:"az alacsony építés és a hosszú tengelytáv miatt könnyen leér az alja, egy úthiba vagy járdapadka könnyen elrepesztheti a forgattyúsházat– ha az sérül, a javítás körülbelül a jármű értékével egyenlő."
Kérdésem:
Nálunk eléggé rosszak az útviszonyok, kátyúk, repedések, huplik, ilyen úthibáknál is bekövetkezhet?
2:"a motor hátulja rendkívül stabil. Ez főleg az első futómű túlzott lágysága miatt feltünő, ami már egy átlagos fékezéstől is nagyon összeül. Gyors, nyújtott kanyarokban érezni legjobban a felemás futómű és a gyenge vázszerkezet nyújtotta bizonytalanságot, ilyenkor a Silver Wing finoman elkezd leúszni az ívről."
Kérdésem:Ti is ezt tapasztaljátok, ennyire gyenge váza, futóműve, lenne?
A hajtásszíjat 12 ezrenként kell cserélni benne?
A gyári ára hozzávetőlegesen 45000Ft?
Szerintem az is jó, amit linkeltem. Van egy olyanom is, mint amilyen a pókeremberes, de az a motor még nincs szétszedve, szóval inkább azt adnám, amit linkeltem..
Ha ráér péntekig, akkor összehasonlítom a kettőt, hogy egyezik-e. Ok?
Sziasztok!
2002-2004 Piaggio x9 500 tulajok véleményére, tapasztalatára lennék kíváncsi.
Olvasgattam a típus után, vegyes érzelmeket keltett bennem.
Igaz hogy csak a jó minőségű utat szereti?
Azt első futómű nagyon nehezen birkózik meg az úthibákkal?
Képes a beszitálásra is a hosszanti nyomvályúkban és 50km/h alatt?
Utasnak a lábtartó szinte használhatatlan és utassal bizonytalan a motor?
Mennyire tartjátok problémamentes motornak, gondolok itt elektronika, blokk, futómű.
Válaszotokat előre is köszönöm!
Sziasztok. A napokban mentem pár km-t robogóval és megfordult a fejemben, hogy veszek magamnak egy 50es rohangálóst.
Amiket kinéztem: Aprilia sr, Yamaha Aerox, Gilera runner. Fontos lenne az is hogy tudjak vele egykerekezni, mert a holtpontos egykerék nem igazán megy a KTM-el
Gondolom széria 50es erre nem képes, mit kell rajta tuningolni, hogy tudjak vele gyakorolni? 85kg és kb 182cm magas vagyok, szóval kis testű gépek mint a jog vagy dio annyira nem lennének jók :D
Hát nem
De vagy itt, vagy ott jó mind a három. Na jó talán a beverly ami sehol se igazán . Azért kéne a kicsi könnyű de erős mert az útidő nagyját városban teszem meg, viszont távolságban van egy hosszabb autópálya szakasz is.
Sziasztok!
Tapasztalt robogósok segítségét kérném. Szeretnék venni egy robogót. Főleg városban illetve agglomerációs közlekedésre használnám. Fontos, hogy lehessen pakolni könnyű és kicsi legyen valamin relatíve nagy menetteljesítménnyel bírjon. Ismertek olyan típust ami megfelel ezeknek a kritériumoknak? Eddig volt piaggio free 50, piaggio beverly 200 és gilera nexus 500. A free-n gyenge fék az utóbbi kettőnél a nagyon nagy tömeg volt gond.
Előre is köszi mindenkinek!
Sziasztok.
Rieju toreo 50 4T robogó:
A tegnapi napon 1 éves állás után karbi tisztítgatás majd keverék csavar állítgatás következtében elindult, mentünk is vele igaz nem pörgött gázadásra, ezért 1 túl dús állítás miatt beköpte a gyertyát és össze vissza adta a szikrát, nem is indult el csak 1szer vagy 2szer de le is állt egyből. Ma megrendeltem 1 új bele való gyertyát, ki akarom próbálni de semmi, nem ad most semmi szikrát. A gyújtó trafónál a zöld kábel viszont meg volt égve nem tudom mennyire fog látszódni a képen. Hogyan tudom tesztelni, hogy a trafó a hibás vagy se?
Biztosítékot nem találtam sehol, vagy csak nem alaposan néztem körbe. Manualt se találtam ehhez a sz@...hoz.
Légyszi segítsen valaki.
ezeknek a fekvő minarelli blokkos gépeknek mi a keverékállító csavar "alaphelyzete" ?
valami nem jó mert 1 fordulattól 3 fordulatig nem csinál semmi változást
alatta leáll felette meg szarul pörög ki
ha azt akarom hogy gázadás nélkül induljon akkor hidegen szivatóval pörög mint az állat, ha meg leveszem az alapjáratot hogy hidegen jó legyen akkor meg gázadással kell indítani meg annyira lent van az alapjárat hogy 15-20 másodperc alapjárat után leáll
az alapjárat is olyan hogy gázcibálás után kicsit emelten jár utána esik vissza
belőttem már pár karbit de evvel valamiért nem jutok dűlőre
Ha valakit érdekel, akkor Honda Dio 70 ccm blokk + henger + hozzá tartozó kipufogó eladó! Átépítés miatt feleslegessé vált.
Egyben 25.000 HUF