Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali.van egy yamaha jog 3kj-m.olyan gondom van vele hogy csak kormányzárral tudom leállítani.....új a gyujtáskapcsolo is.......valami ötlet?????
Szia!

A kuplung is okozhatja ezt a jelensége. Épp a múlt héten cseréltünk kuplungot egy robogón ami emelkedőben mindig visszalassult, azóta szépen felmegy. Malossi Fly kuplung : http://www.egumotors.hu/maloss...
Nekem akkor volt ilyen amikor nehéz volt a görgő
De az enyémnek sík úton is ilyen baja volt
35-50 ig alig akart gyorsulni miután felküzdötte magát kb 50 felé elkezdett húzni rendesen 65ig
Sziasztok ! Hibával kapcsolatba kérdeznék tőletek. Nekem van egy Aprilia Area 51 robogóm. Az a hibája, hogy amikor emelkedőn megyek felfelé szépen húz de ha 40 km/h óra alá esik és újból húznám a gázt nem gyorsul a motor a fordulat alacsony marad. Ha még vissza lassítok 20-25 km/h-ig és akkor húzom rá a gázt akkor megindul és újból felpörög és lekezd húzni. következő kanyarba megint ugyanez. Csak emelkedőn produkálja ezt. Köszi mindenkinek aki tudd segíteni.
Sziasztok!

Piaggio NRG MC2 Extreme AC
Nemrég volt generál (főtengelycsapágyak, szimeringek, dugattyúszett, hajtókar felső tűgörgő, henger fúrva, szívómembrán - remélem nem hagytam ki semmit).
Előtte az volt a gond, hogy gázadásra fulladt a motor, ha állítotttam a benzin-levegő és alapjárati csavaron, némi változást el tudtam érni, de csak minimálisan.
A membrán nem zárt rendesen, az újjal viszont be se akart indulni, viazont mikor beindult ugyanazt produkálta. Ha csak a levegőszűrő szivacsát doboz nélkül erősítettem a levegőszívó gumicsonkra és időnként egy részét takartam a kezemmel, akkor már majdnem tökéletes volt.
Gondoltam a fals levegőre, akár a szimeringnél vagy bárhonnan, viszont akkor elvileg fel kellene pörögnie a motornak, amit alapból nem csinál, csak ha úgy állítom a karbin a dolgokat és 4 ezres fordulat fölé nem igazán tudna, mert már fulladna is.

Mit nézzek meg, mit cseréljek, mi lehet a gond?

Köszönet a segítségért!
Sziasztok!
Megtudnátok mondani nekem,hogy yamaha cabin robogónál hol található a vázszám?
Keresek piaggio zip 50ccm 2T-re sportkipufogót
képek
Léghűtéses Robogó tuning henger eladó. Yamahában volt, pontos típust és évjáratot nem tudok 50mm az átmérője, újszerű állapotban van, a hónoláson nincs kopás.
Ha télen le volt állítva, akkor betrutymósodott a benzin a karbiba. Ha jól van beállítva, akkor hidegen gáz nélkül, melegen pici gázzal indul. Érdemes lenne megnézni a szelephézagokat is, sokszor szeretnek megfeledkezni róla a Leó tulajok. Ezen kívül a Leó nagyon érzékeny a karbi beállítására is. Továbbá a tankban lévő benzincsövek szeretnek elporladni és ilyenkor csak levegőt szív. Tudnék mesélni, de hirtelen ennyi.
Ha ez 4 ütemű, én megnézném a szelephézagokat. Persze ettől még kell bele egy normális tömítés is.
Ha csattog a motorja, erőtlen és sárgás-barnás trutyi folyik a légszűrőből akkor felejtős. Rotax blokkos, ha szét van hajtva, drága az alkatrész hozzá.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_leonardo_125_st-9837386
Sziasztok.
Vélemény a típusról, mire figyeljek vásárlásnál?
Akinek van, volt ilyen motorja ossza meg velem tapasztalatát.

Előre is köszönöm!
Sziasztok! Segítség kéne!
Van egy let's4g robogóm. Múlt héten hazafelé vacak hangja lett. Otthon megnéztem leesett az egyik anya a kipufogócsonkról. Pótoltam, de másnap munkába menet ugyan olyan hangja volt. Megnéztem laza volt a másik anya is. Meghúztam, de hazafelé sem volt sokkal jobb, sőt visszadurrog amikor nem húzom neki. Most a hétvégén gondoltam teszek bele egy akármilyen tömítést. Szétszedtem és láttam, hogy kormos az eggyik anya alatti alátét, valamint vaskarika a tömítés! Bizonyosan nem illeszkedik, klíngerittel próbáltam pótolni. Pont akkora nem volt, pedig tele vagyok tömítésekkel. Vékonyabb volt, meg visszatettem a fémet is.
Be sem indúlt!
Kivettem a klíngeritet, visszatettem csak a fémet jól bepasztázva, nehogy kifújjon.
Allig akart beindúlni, de utánna mindíg beindult már. A bajom, hogy ugyan olyan fals hangja van és most is visszadurrog!
Lehet ez a tömítés? Új kell?
Vagy sokkal nagyobb a baj? Lehet repedt a blokk?
Köszi szépen!
Ma leszereltem a karburátort.
AC pumpa nyom mint állat, úszóház tele. A karbi utáni résznél, brutális szívás van. Uh valami a karbival(ban) lehet. Következő lépés annak a szétszerelése. :(
flakonos indítást próbáld ki
pár éve én egy hexagonnal szoptam napokat, alig akart elindulni, mindig benzin hiánya volt. aztán végül az összes csövet lecseréltem plusz beépítettem egy mágnes szelepet és úgy jó lett
de az más rendszerű mint a tiéd
Szia!
Köszönöm szépen a válaszodat.
Igen, ilyen ábra alapján csináltam azzal a különbséggel, hogy nekem tankon belül van a pumpa.
Azt már ellenőriztem, az nyom. Az úszóházban is van benzin.
ez szerint csináltad?
https://www.ultimateparts.net/...
itt azért simán látszik melyik cső hová megy, bilincseket ne felejtsd el feletnni
ha igen akkor én avval kezdeném hogy egy flakonból engedném a karbiba a benzint és megnézném minden jó-e(tank vezetékeket eldugítani addig)
ha beindul és megy rendesen akkor még mindig flakonból indítva megnézni hogy a benzinpumpa tolja-e az anyagot lehet falsot szív a vákuum rész vagy valami egyéb gond
szóval a mostani sokismeretlenes egyenletben csökkenteni kell szépen az ismeretlenek számát....
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem, egy '97-es, 150cm-es Leonardo-val kapcsolatban.
A tank és a karburátor közötti csövekkel harcolok, már hetek óta.
Tudom, vannak robbantott ábrák, leírások, de valahogy nekem nem akar összejönni.
Ha fújok a karbiba a levegő résznél féktisztítót, felbőg, pörög mint a bolond, aztán leáll.
Ma sikerült eljutnom addig, hogy hosszú indítózás után, beindult, 3-4 mp-ig járt, a gázkarra is reagált, majd a fordulat leesett. Max gázkarral még jár egy kicsit, de olyan alacsony fordulaton, hogy az még alapjáratnak is sovány lenne. Aztán leállt.
Ezt a műveletet még 1x 2x sikerült megismételni.
Valakinek esetleg ötlet?
Vagy valakinek egy szétszedett 150-es Leo, aki letudná nekem fotózni, honnan és hova kell azt a 4db csövet felrakni?
Köszi szépen!
Széles utat mindenkinek!
Sziasztok!

1998-as Aprilia Rally LC vízhűtéses robogómhoz keresek kábelköteget. Már végigböngésztem a netet, de univerzálison kívül mást nagyon nem találtam. Újat már nem gyártanak sajnos.
Tudna esetleg valaki ebben segíteni?

Üdv: Feca
Nagyon szépen köszönöm a választ! Én igencsak kezdő lennék, ha inden igaz egy Aprillia RS50-el próbálkoznék, a kis csapat red rose, és simsonka :) Hol lehet ezekről tájékozódni, nem maradnék le róla :)
Jó reggelt!

Mi az "idősebb " korosztályhoz tartozó robogósok vagyunk, de minden évben el-el szoktunk menni hosszabb távra 50-s robogókkal. A balatoni kerülőket is letudtuk párszor, de ennél hosszabb távolságokra is elmerészkedtünk. Igaz azok már nem egy napi távolságok voltak, 300-600 km, de lehet volt több is a megtett táv a tekergésekből kifolyólag. Nincs rohanás, közben megállunk kávézni, fotózni, beszélgetni, csipegetni és a benzintartályok telítettségének megőrzése kapcsán néha tankolni is. Erre az évre van már terv, de a nyár még messze van majd kialakul.
Sziasztok nagy motoros társak :)
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, mivel az oldalon láttam jó pár Balatont megjár, és nagyobb távokat bevállaló robogós (50-125-ös) túrázó csapatot... gondoltam egy kérdést megér melyik topikban vagy hol keressem őket!? Persze, ha ez még létező dolog...
Köszönöm, Niki
Üdv Lenne egy Adly Silver Fox 50-es robogóm , sajnos ojan hibák léptek fel nála hogy :
-Csak úgy indul ha befogom a légszűrő csővét teljesen , majd felszív egy kis benzit és aztán naggyából el-el döcög .
- Alapjárat csak akkor ha folyamatosan játszom a légszűrő csövével de akkor sem stabil.
-mind ezen dolgokon kívül sehogy nem indul a motor .
-miközben befogom a légszűrő csövét kijön egy kis benzin aztán jár a motor
- Karbi tisztitáson átesett mást nem nagyon néztem mert nem igazán értek hozzá
Ha valaki tud kérem segítsen ezzel járok melózni létfontosságú
Kérlek titeket segítsen valaki