En kezdtem.....aztan atadtam a kollegamnak miutan en a hajamat teptem. Most ő tepi a hajat. Szerintem fel fog illeszteni egy karbit es problema megoldva.
Már igencsak délután van na meg SR lesz az az RS de attól függ hol méred. A benzinpumpa akár 10bart is tudhat de az injektorban a nyomásszabályzó 2,5bart tart.
lenne egy szakmai kérdésem
piaggio- phva 17,5 ös karbi, 70 es főfúvóka, súber 3-on, szépen indul, jár a motor,de csak szép lassan araszol fel 40 ig és kb vége
ötlet, javaslat?
Hello!
Segítséget kérnék,hogy polini for race 2 kipuhoz mi a jó behangolás? Vagy hol találok erről infót? kontrasztrugó szín? kuplungrugó szín? görgő súly? minarelli blokk
igen, az önindító működik rendesen, ma átnéztük komolyabban a motort, ha hidegen beindítod, a motor működik addig, amíg le nem állitod, viszont ha meleg motornál akarod újraindítani, akkor nincs szikra mindaddig, amíg le nem hül, azután újra beindul simán ( pl elmész boltba, odáig elmegy , csak amikor jönnél haza, nem indul be). Új trafót, és új gyertyát is tettünk bele, mi okozhatja még ezt a jelenséget? gyújtótekercs?
Sziasztok. Segítségeteket szeretném kérni, Van egy sprint scooter 50cc 4t motorom 2007 es, ami ha bemelegszik , és leállítom nem akar újra indulni amig ki nem hül. Trafót, gyertyát cseréltem benne, de még mindig fenn áll a probléma. Ha van valakinek valami ötlete, mi lehet vele, annak a segitségét megköszönném.
Komplett kuplung lett belerakva, egy Motoforce racing, és egy Motoforce v2-es hütött kuplungharang. Miota ezt is betettem a malossi vario mellé, azota nem csinálja a jelenséget, de igy is eléggé meleg az oldaldekni. Annak melegnek is kell lennie,vagy valami csak nem klappol?
Akkor meg is van a hiba ezek szerint. Túl vastag a ferodol a kuplungbetéteken. Valami módon le kellene csökkenteni a vastagságukat, persze a csak az előírt mértékig és megoldódott a problémád. Annyit még kérdeznék, hogy komplett kuplung lett cserélve vagy csak egyes elemei? Mert esetleg az lehet ha nem komplett kuplung csere történt , eltérőek lehetnek a méretek ami az előidézője az általad leírt működési zavarnak.
Eléri a ferodol a harangot, sött, ugy rá van gyogyolva, hogy le sem tudom szedni, csak ha kihült. A rugo ugyan az benne, csak egy malossi variátor lett cserélve, és utánna ezt produkálta. A kontraszt rugora gondolsz, vagy a kuplung rugora? Mert mind a kettöböl van erösebb, de melyiket cseréljem?
Sziasztok!
Olyan gondom lenne, hogy a robogoba cseréltem variátort, és azota ha kicsit jobban pörgete, bemelegszik a kuplung, és folyamatos tapad. Lámpánál is menni akar, fékeznem kell, különben menne. Mi lehet a gond?
Első körben a teljes CVT hajtást tisztítani, lehet szorulás is az ok. Aztán mérni a kopásokat illetve levett fedélnél nézd meg hogyan viselkedik üzem közben a hajtáslánc.
Jóreggelt! Van egy malaguti f12 robogóm(70ccm,vizes) túrázásra vásároltam. Eddig nagyon szépen teszi a dolgát nem csörög, csattog Csak egy dolog idegesit benne . Miért csinálja azt , hogy ha megyek vele kb 15-20km.rt bemelegszik a motor utánna gázadásra szinte nem is gyorsúl hanem lassan elkezd húzni és végül eléri a kivánt sebességet csak piszok lassan gyorsul fel!hidegen nincs semmi baj! szépen húz,tökéletesen gyorsul. mi lehet a baj?Kontrasztrugó?Szerintetek?választokat előre is köszönöm
Termeszetesen az injector nyomasra gondoltam.
Valaki megrudna mondani az uzemanyag nyomas erteket erre a 2 motorra? Aprilia RS ditech
Playstation és Spiderman
piaggio- phva 17,5 ös karbi, 70 es főfúvóka, súber 3-on, szépen indul, jár a motor,de csak szép lassan araszol fel 40 ig és kb vége
ötlet, javaslat?
Segítséget kérnék,hogy polini for race 2 kipuhoz mi a jó behangolás? Vagy hol találok erről infót? kontrasztrugó szín? kuplungrugó szín? görgő súly? minarelli blokk
igen, az önindító működik rendesen, ma átnéztük komolyabban a motort, ha hidegen beindítod, a motor működik addig, amíg le nem állitod, viszont ha meleg motornál akarod újraindítani, akkor nincs szikra mindaddig, amíg le nem hül, azután újra beindul simán ( pl elmész boltba, odáig elmegy , csak amikor jönnél haza, nem indul be). Új trafót, és új gyertyát is tettünk bele, mi okozhatja még ezt a jelenséget? gyújtótekercs?
ha igen nézd meg a szelephézagot, ha kicsi nyitva marad a szelep és nem indul be.
A gyertyakép milyen? az is okozhatja
http://olx.hu/hirdetesek/hirde...
Az AF35-höz melyik elektronika az ami nem fojtott?
Akkor meg is van a hiba ezek szerint. Túl vastag a ferodol a kuplungbetéteken. Valami módon le kellene csökkenteni a vastagságukat, persze a csak az előírt mértékig és megoldódott a problémád. Annyit még kérdeznék, hogy komplett kuplung lett cserélve vagy csak egyes elemei? Mert esetleg az lehet ha nem komplett kuplung csere történt , eltérőek lehetnek a méretek ami az előidézője az általad leírt működési zavarnak.
Olyan gondom lenne, hogy a robogoba cseréltem variátort, és azota ha kicsit jobban pörgete, bemelegszik a kuplung, és folyamatos tapad. Lámpánál is menni akar, fékeznem kell, különben menne. Mi lehet a gond?
Első körben a teljes CVT hajtást tisztítani, lehet szorulás is az ok. Aztán mérni a kopásokat illetve levett fedélnél nézd meg hogyan viselkedik üzem közben a hajtáslánc.