Sziasztok! Van egy olyan jelenségem a Gilera Runner 180-asomon hogy, rugásra, öninditora egyáltalán nem akkar reagálni, vagy max ha lemeritem az aksit 3x meg közben rá rugok 1652 kb. :) de ha teszek benzint a gyertyáhozz azt is 6-7x meg kell ismételnem hogy beinduljon, de ha elindul nem áll le még persze le nem állitom vagy kifogy a benzin, de ha leállitom, megint kell egy pici benzin a gyertyáhozz hogy elinduljon! Vákumcsővek rendben, anyagot kap( de lehet keveset) a membránomon 4 ből igaz kettő nyitva van :/ az okozhat ekkora problémát? Ja és mellegen semm indul pöcre csak ha rakok a gyergyáhozz benzint csak hogy az automata szívatót kizárjuk! Elöre is köszönöm a segitséget! (Bizom bennetek)
Esetleg tudnál mondani gyári fúvóka méretet+szíj méretet?Légszűrő az valami ágyszivacsból van bekekókányolva.Szíjat cserélt az öreg akitől vettem.Azt a kis bigyulát cserélte ami az úszót tartja talán tűszelep a neve?!
Új gyertya sem tenne neki rosszat ugye? :)
Shuberttal egyvonalba van egy csavar(gondolom ez a benzin adagolását szabályozza) tőle balra van egy másik csavar.Nos a benyacsavaron 10 menet van,én betekertem 5-ig.Arra gondoltam,hogy az az ideális helyzete.Ezután jobban illetve könnyebben elérte a végsebességét.
amúgy is el van kopva ez a cuccom mert motorféken hangja van
szóval akkor kellene henger-karbi-kipuff-végáttétel(meg akkor már új szíj görgők stb)
meg egy gyors számítás nem-e éri meg a ténérével menni inkább
okos emberekhez kérdés:
van egy malaguti centro nevű szörnyem, full gyári rajta minden indul, megy jó hang stb olyan 60 a vége
mit lehetne elkövetni vele hogy menjen 80al? és ne akarjon szétesni
az a lényeg ha egy kamion után megyek simán kipörög 70ig is de ekkor már elég szörnyű hangja van, a kamion meg ugye 80al megy szóval ezt a sebességet kellene elérnem és tartani
havernak van egy scarabeo azon 70es henger sportkipuff stbstb van de 70es tempónál már az is visít mint a dög szóval nem lennék vele előrébb
persze tudom kell egy 125ös de már kurvára nem hiányzik a háznál a 3. rendszámos motor...
Porlasztó, fúvókák mérete, légszűrő, ékszíj szélessége, kopottsága esetleg nem megfelelő van benne, görgők súlya esetleg túl nehezek, variátorban még van korlátozó alkatrész, kontraszt rugó nem megfelelő. Nagyjából ennyi jutott eszembe de még lehet más is ad ötletet, tanácsot.
Sziasztok.
Néhány napja vettem egy Diot.Évjáratot passzolom Af18 van a blokkba ütve.
Egy tank benzint megzabált 47 km alatt,végsebessége 50 km/h és nem is gyorsul igazán jól.Utcabeli csókának is ilyen masinája lett,akasztja az órát és nagyon keveset eszik.
Hol és hogyan kezdjem a hiba keresést? Köszi a választ.
Szeretnék, venni egy gilera runnert csak is karbisat. Az első széria jön számításba. Mik a tapasztalatok erről a kis 50-esről, típushibák ilyesmi? Előtte már volt 2 aeroxom, ezekhez képest visszalépés lenne?
Esetleg még egy benelli 491-es is jó lehet, árban majdnem 1 szinten mozognak.
Üdv: Pisti.
150cm3 4t robogó hidegen gáz nélkül nem indul,
negyed gázzal is nehezen indul be.
Automata Szivatót most kötöttem rá akksira az jó mert 2perc mulva nyomja kifele a végét; akksi új benne.
Sziasztok.
Rieju toreo 50 4T robogó csinálhat olyat, hogy a CR7HSA gyújtógyertya helyett a C7HSA jelűvel (ugye zavarszűrő a különbség ), hogy megy kb 20/30 percig majd annyira "szétmegy" a gyertya közép elektródája, hogy össze vissza szikrázik oldalt is, és nem indul el többet. 3 db c7hsa gyertya eddig gatya, mert ilyennel lett próbálva, mindegyik gyertya max 35 km-t bírt. Menet közben is olyan érzés volt néha, mintha 1 pillanatra kihagyna a gyújtás. Vagy mi okozhatja ezt?
(Amúgy 2 éves állás után lenne üzembe helyezve, a karbi már új rajta)
Abban tudnátok esetleg segíteni, hogy Yamaha Jog Next Zone-nak mekkora méretű a visszapillantó tükör szárán a menet? M8 vagy M10?
Előre is köszönöm a segítséget!
Nekem is a Honda van nyilván az első helyen (nem is értem miért ) viszont 2-3 eladó példány van csak, nem a legszebb állapotban. Akkor marad a Piaggo valszeg, abból elég sok van...
nem nagyon vagyok otthon robogós témában, ezért kérnék segítséget. Édesapámnak keresek robogót, amivel el tud rohangálni a városban. Mindenképpen nagykerekű, és ötvenes motor jöhet csak szóba. Az alábbi típusokat néztem, árban 150 a teteje. Ezek közül melyiket ajánlanátok, és melyiket kerüljem nagyívben?
Piaggo Liberty
Aprilia Scarabeo
Honda SH
Yamaha Why
Italjet Torpedo
Benelli Pepe
Kymco People
Új gyertya sem tenne neki rosszat ugye? :)
Shuberttal egyvonalba van egy csavar(gondolom ez a benzin adagolását szabályozza) tőle balra van egy másik csavar.Nos a benyacsavaron 10 menet van,én betekertem 5-ig.Arra gondoltam,hogy az az ideális helyzete.Ezután jobban illetve könnyebben elérte a végsebességét.
szóval akkor kellene henger-karbi-kipuff-végáttétel(meg akkor már új szíj görgők stb)
meg egy gyors számítás nem-e éri meg a ténérével menni inkább
Ha ebben az irányban gondolkodsz akkor a nagyobb hengerhez végáttételt is kellene módosítani akkor már nem visítana. Szerintem.
http://www.egumotors.hu/4238-v...
van egy malaguti centro nevű szörnyem, full gyári rajta minden indul, megy jó hang stb olyan 60 a vége
mit lehetne elkövetni vele hogy menjen 80al? és ne akarjon szétesni
az a lényeg ha egy kamion után megyek simán kipörög 70ig is de ekkor már elég szörnyű hangja van, a kamion meg ugye 80al megy szóval ezt a sebességet kellene elérnem és tartani
havernak van egy scarabeo azon 70es henger sportkipuff stbstb van de 70es tempónál már az is visít mint a dög szóval nem lennék vele előrébb
persze tudom kell egy 125ös de már kurvára nem hiányzik a háznál a 3. rendszámos motor...
Porlasztó, fúvókák mérete, légszűrő, ékszíj szélessége, kopottsága esetleg nem megfelelő van benne, görgők súlya esetleg túl nehezek, variátorban még van korlátozó alkatrész, kontraszt rugó nem megfelelő. Nagyjából ennyi jutott eszembe de még lehet más is ad ötletet, tanácsot.
Néhány napja vettem egy Diot.Évjáratot passzolom Af18 van a blokkba ütve.
Egy tank benzint megzabált 47 km alatt,végsebessége 50 km/h és nem is gyorsul igazán jól.Utcabeli csókának is ilyen masinája lett,akasztja az órát és nagyon keveset eszik.
Hol és hogyan kezdjem a hiba keresést? Köszi a választ.
Szeretnék, venni egy gilera runnert csak is karbisat. Az első széria jön számításba. Mik a tapasztalatok erről a kis 50-esről, típushibák ilyesmi? Előtte már volt 2 aeroxom, ezekhez képest visszalépés lenne?
Esetleg még egy benelli 491-es is jó lehet, árban majdnem 1 szinten mozognak.
Üdv: Pisti.
negyed gázzal is nehezen indul be.
Automata Szivatót most kötöttem rá akksira az jó mert 2perc mulva nyomja kifele a végét; akksi új benne.
Peugeot blokk eladó 30000.- ( olyan 2005) évjáratú
Yamaha jog 50r blokk 30000.- ( olyan 2005) évjáratú kód SA22
Yamaha jog 50r eleje 10000 SA22
Csaba
06209238057
Rieju toreo 50 4T robogó csinálhat olyat, hogy a CR7HSA gyújtógyertya helyett a C7HSA jelűvel (ugye zavarszűrő a különbség ), hogy megy kb 20/30 percig majd annyira "szétmegy" a gyertya közép elektródája, hogy össze vissza szikrázik oldalt is, és nem indul el többet. 3 db c7hsa gyertya eddig gatya, mert ilyennel lett próbálva, mindegyik gyertya max 35 km-t bírt. Menet közben is olyan érzés volt néha, mintha 1 pillanatra kihagyna a gyújtás. Vagy mi okozhatja ezt?
(Amúgy 2 éves állás után lenne üzembe helyezve, a karbi már új rajta)
Ez van, elég komoly: http://www.bmotor.hu/motortipu...
Érdekel?
www.bmotor.hu
Abban tudnátok esetleg segíteni, hogy Yamaha Jog Next Zone-nak mekkora méretű a visszapillantó tükör szárán a menet? M8 vagy M10?
Előre is köszönöm a segítséget!
http://www.jofogas.hu/borsod_abauj_zemplen/Yamaha_BWS_robogo_28059794.htm?ma=1
Nekem is a Honda van nyilván az első helyen (nem is értem miért ) viszont 2-3 eladó példány van csak, nem a legszebb állapotban. Akkor marad a Piaggo valszeg, abból elég sok van...
A többi felesleges.
Ha ezekből találsz a legjobb állapotút akkor jó vagy.
nem nagyon vagyok otthon robogós témában, ezért kérnék segítséget. Édesapámnak keresek robogót, amivel el tud rohangálni a városban. Mindenképpen nagykerekű, és ötvenes motor jöhet csak szóba. Az alábbi típusokat néztem, árban 150 a teteje. Ezek közül melyiket ajánlanátok, és melyiket kerüljem nagyívben?
Piaggo Liberty
Aprilia Scarabeo
Honda SH
Yamaha Why
Italjet Torpedo
Benelli Pepe
Kymco People
köszi előre is